צער בעלי חיים

שר החקלאות נענה והורה למנוע פריקת עגלים בישראל

ארגון ישראל נגד משלוחים חיים, פנה אל שר החקלאות אורי אריאל ודרש לעצור אוניית עגלים מפורטוגל, שיש בה מגיפה כאשר עגלים וטלאים, מתו ואין וטרינר באוניה" ◄שר החקלאות אריאל; "אם התלונות נכונות, נפעל בכל דרך משפטית אפשרית למנוע את פגיעה בבעלי חיים ובבריאות הציבור".
0
0
שר החקלאות אורי אריאל נענה לקריאת ארגון ישראל נגד משלוחים חיים והורה על מניעת את פריקת עגלים בישראל
שר החקלאות אורי אריאל נענה לקריאת ארגון ישראל נגד משלוחים חיים והורה על מניעת את פריקת עגלים בישראל  | צילום רקע: ויקיפדיה | עיבוד צילום: שולי סונגו 

שר החקלאות אורי אריאל, נענה לדרישת ‘ארגון ישראל נגד משלוחים חיים’ ולטענתו, הנחה את מנהל השירותים הווטרינרים בפועל דר’ שלמה גראזי למנוע את פריקתה של ‘האונייה Ahriman’ מפורטוגל, שלפי דיווחים שהתקבלו בארגון והועברו אתמול (ראשון) לשר, כי פרצה בה מגיפה, במידה והדיווחים נכונים. האוניה, אמורה לעגון בישראל, כבר מחר, יום שלישי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

השר כתב לגראזי: “אבקשך לבדוק את התלונות בדבר צער בעלי חיים ופגיעה בבריאות הציבור. אם יתברר כי התלונות נכונות, אני מנחה אותך לפעול בכל דרך משפטית אפשרית למנוע את המשך הפגיעה בבעלי החיים ובבריאות הציבור ולמנוע ככל שיימצא לנכון את פריקת העגלים לישראל“.

ארגון ישראל נגד משלוחים חיים, שלח שלשום  (מוצאי שבת, האחרונה) מכתב אל שר החקלאות מר אורי אריאל, בדרישה לעצור אניה הנמצאת בדרכה מפורטוגל למדינת ישראל בשל חשש לקיומה של מגיפה קטלנית בקרב העגלים והטלאים שעל האוניה. בארגון, טוענים, כי ‘האונייה Ahriman’ הפליגה בלי וטרינר על סיפונה.

█ ארגון ישראל נגד משלוחים חיים; להוציא לאלתר הנחיה שתחייב הימצאות של וטרינר בכל משלוח של בעלי חיים מאירופה

“ביום רביעי שעבר יצאה ה‘אוניה Brahman’ מ-פורטוגל עם אלפי עגלים וטלאים“, נכתב במכתב ששלחו ענת רפואה וירון לפידות מטעם ‘ארגון ישראל נגד משלוחים חיים’ אל שר החקלאות מר אורי אריאל; “האוניה צפויה להגיע אל ישראל ביום שלישי ונמצאת כעת באי מלטה“.

“לפי מידע שהגיע אלינו היום, צוות האוניה, הוציא קריאת מצוקה עם בקשה לווטרינרים מומחים במשלוחים חיים מאחר ועל האונייה יש מגיפה כאשר עגלים וטלאים, מתו ואין וטרינר באוניה”.

הארגון דרש משר החקלאות לאסור את כניסתה של האוניה לישראל. עוד דרש הארגון בפנייתו מהשר אריאל להוציא לאלתר הנחיה שתחייב הימצאות של וטרינר בכל משלוח של בעלי חיים מאירופה, בדומה לווטרינרים הנמצאים על כל אניה המגיעות מאוסטרליה. בנוסף, חזר הארגון במכתבו אל שר החקלאות על דרישתו המרכזית – להביא להפסקת המשלוחים החיים כליל בהקדם האפשרי.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן