חדשות בריאות סקס | Sex

מרפאה פסיכיאטרית לאבחון וטיפול בתפקוד המיני לצפון

שירות טיפולי חדש לבני זוג, החל לפעול לראשונה בצפון הארץ, ב'מרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל' באזור חיפה וצפון הארץ, במרפאה פסיכיאטרית לאבחון וטיפול בתפקוד המיני. דוקטור אלכסנדר שולקין, רופא מומחה לפסיכיאטריה; "הגישה הטיפולית באמצעות צוות רב מקצועי, מגבירה את יעילות הטיפול ומקצרת את סבל המטופל".
0
0
דוקטור אלכסנדר שולקין, מהמרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
דוקטור אלכסנדר שולקין, מהמרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

מרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל, מכריז בימים אלו, כי נפתחה ‘יחידה לאבחון וטיפול בהפרעות בתפקוד המיני’ במרכז הרפואי. היחידה, היא הראשונה מסוגה בכל צפון הארץ. היחידה החדשה מורכבת מצוות רב מקצועי ובראשו דוקטור אלכסנדר שולקין, רופא מומחה לפסיכיאטריה שעבר הכשרה באיחוד האירופאי כמומחה ברפואת מין (sexual medicine) ודוקטור מרינה בר-שי, רופאה מומחית לפסיכיאטריה עם ניסיון רב בפסיכיאטריה מגדרית, בפסיכותרפיה ובטיפול זוגי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

השירות טיפולי החדש, ניתן במסגרת ההכרה בכך, כי היכולת ל‘תפקוד מיני מספק’ הינה מרכיב חיוני באיכות חייו של האדם וכחלק מהרצון להנגיש את ‘שירותי בריאות הנפש’ לכלל האוכלוסייה, תוך מתן טיפולים ייחודיים.

ב‘מעלה הכרמל’ מודעים לכך, כי פגיעה בתפקוד המיני, מסבה סבל הן למטופלים והן לבני זוגם, כאשר בתפקוד מיני תקין, מעורבות מערכות שונות, גופניות ונפשיות ולכן, מציעים טיפול קצר וממוקד בהפרעות בתפקוד מיני בגישה רב-מערכתית.

היום כבר יודעים להצביע על כך שחלק ניכר מההפרעות בתפקוד המיני הן ביטוי או תוצאה של הפרעות רגשיות.

█ דוקטור שולקין; היחידה, מתאפיינת ביכולת לאבחון ההפרעה וגורמיה על ידי רופא בעל מיומנות משולבת של פסיכיאטריה ו-רפואת מין…

לכך, יש להוסיף תרופות שונות אשר גורמות להפרעות בתפקוד המיני, כולל תרופות נוגדות דיכאון שנמצאות היום בשימוש רחב וכקו ראשון, ניתנות על ידי רופאי משפחה.

פתיחות זו לשימוש ב‘נוגדי דיכאון’ הובילה להתרחבות התופעה בכלל הציבור, לצד גידול בשכיחותה בגילאים מוקדמים יותר.

לדברי דוקטור שולקין, הגישה הטיפולית באמצעות צוות רב מקצועי, מגבירה את יעילות הטיפול ומקצרת את סבל המטופל.

דוקטור שולקין; “היחידה, מתאפיינת ביכולת לאבחון ההפרעה וגורמיה על ידי רופא בעל מיומנות משולבת של פסיכיאטריה ו-רפואת מין, התאמת טיפול תרופתי לפי הצורך, התייחסות להפרעה כבעיה של בני הזוג ומתן טיפול זוגי בעת הצורך, זאת לצד היכולת למתן ייעוץ וטיפול לאוכלוסיות עם אוריינטציה מינית שונה”.

דובר המרכז לבריאות הנפש מעלה הכרמל מר קופלר ניר,  מסר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים, כי; המרפאה החדשה, תפעל בימים; א’-ה’ בין השעות; 08:00-15:00 והפנייה אליה מיועדת למבוטחי כל קופות החולים באמצעות טופס התחייבות מרופא המשפחה (פרטיות וסודיות רפואית מובטחת).

המרכז לבריאות הנפש מעלה הכרמל – המסונף לפקולטה לרפואה של הטכניון, מעניק טיפול במגוון הפרעות נפשיות לנוער, מבוגרים וקשישים, לשיפור בריאותם הנפשית ותפקודם של המטופלים, עם התייחסות וסיוע למשפחותיהם.

המרכז לבריאות הנפש מעלה הכרמל, משרת אוכלוסייה של כחצי מיליון נפש, המתגוררת בעיר חיפה סביבתה, ערי הקריות בצפון, קרית טבעון והעיר נשר במזרח, עיר הכרמל, טירת כרמל, ועד עתלית ויישובי חוף הכרמל בדרום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן