מושבים מסים

אב ובתו ממושב מאור חשודים בהוצאת חשבוניות פיקטיביות

על פי החשד אבי שלום קומימי, שיפץ את המבנים יבילים שנלקחו מבסיסי צהל ולאחר שיפוצם, הוא פרסם אותם ב'אתר יד 2' ולפי החשד, מכר אותם בעזרת בתו קארין קוממי, לכל המרבה במחיר בעזרת חשבוניות פיקטיביות שהגיע להיקף של מיליוני שקלים, אותן הוציא על שמן של החברות "י.ג אופרציה", "אור כוכבים", "מצדה גלובל" ו"מ. עפיפי".
0
0
אב ובתו ממושב מאור חשודים בהוצאת ח-ן פיקטיביות במיליוני ₪ | מבנה מגורים יביל | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
אב ובתו ממושב מאור חשודים בהוצאת ח-ן פיקטיביות במיליוני ₪ | מבנה מגורים יביל | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

הכל נשאר במשפחה? לא כל כך בטוח ולא כך, סברו צוות רשות המסים בישראל באשר להתנהלותם העסקית של אבי שלום קומימי (58), תושב המושב מאור ובתו קארין (23), שנעצרו ושוחררו בערבות בסוף השבוע שעבר על ידי בית המשפט השלום בעיר חדרה, בחשד, כי היו מעורבים בהוצאת חשבוניות פיקטיביות בגין מכירה של מבנים יבילים אותם “לקח” האב מבסיסים צבאיים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

מדוברות והסברה של הנהלת רשות המסים בישראל, נמסר היום (ראשון, כ”ב תמוז, תשע”ז) אל אתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי החקירה בעניין אבי שלום קומימי ובתו קארין (29476-07-17, 29472-07-17) התבצעה על ידי צוות חקירה מיוחד בו היו שותפים נציגי מחלקת ביקורת חשבונות ב-מס ערך מוסף חדרה, חקירות מכס ומס ערך מוסף חיפה והצפון ו-היחידה המרכזית לחקירות מיוחדות של משטרה הצבאית.

כמפורט בבקשות המעצר, אבי שלום קומימי, תושב מושב מאור (בשטח שיפוט של המועצה האזורית מנשה), נהג “לקחת‘מבנים יבילים’ מתוך בסיסי צהל ואותם העביר אל מושב מאור בו הוא מתגורר.

על פי החשד קומימי, שיפץ את המבנים ולאחר שיפוצם, הוא פרסם אותם ב‘אתר יד 2’ ומכר אותם לכל המרבה במחיר בעזרת חשבוניות פיקטיביות אותן הוציא על שמן של החברות; “י.ג אופרציה“, “אור כוכבים“, “מצדה גלובל” ו”מ. עפיפי“.

 רשות המסים; מדובר בחקירה מורכבת עם מספר רב של מעורבים הכוללים גם אנשי צבא ו-אזרחים עובדי צהל.

עוד מציינים אנשי רשות המסים, כי לפי החשד, קומימי, הוציא חשבוניות פיקטיביות שהגיע להיקף של מיליוני שקלים.

קארין, בתו של קומימי, חשודה במכירת המבנים ובהוצאת החשבוניות הפיקטיביות. דוברות רשות המסים, מציינת, כי מדובר בחקירה מורכבת עם מספר רב של מעורבים הכוללים גם אנשי צבא ו-אזרחים עובדי צהל.

מבנה יביל

‘מבנה יביל’ (בית נייד או מגורון) משמש למגורים. בתים ניידים הם יחידות דיור טרומיות הנבנות במפעלים ולא באתר הבנייה ובהמשך מובלות (בדרך כלל קרקעית) אל מקום שבו הן יוצבו ויכולים להיות מועברים ממקום למקום על ידי הנעה עצמית או גרירה\העמסה.

בדרך כלל המבנים היבילים, ממוקמים במקום קבוע ונותרים שם למשך חיי המבנה. חרף זאת, ניתן לניידם אם הדבר נדרש על ידי בעל הנכס.

אל בקשה מעצר ושחרור בערובה של אבי שלום קומימי וקארין קוממי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן