פלילים

פרשה 1131: אבי ניסני (אייבי) ל-36 חודשי מאסר בפועל

שופט בית המשפט המחוזי תל-אביב, כב' השופט מרדכי לוי; "... העבירות בהן הורשע הנאשם אבי ניסני (אייבי) הן חמורות וטמון בהן פוטנציאל סכנה רב. יחד עם זאת" קבע כב' השופט לוי; "אין לנאשם עבר פלילי מכביד והסדר הטיעון הוא סביר בנסיבות העניין, בשים לב לנטילת אחריות מצידו על העבירות שבהן הורשע ולחסכון בזמן שיפוטי...".
0
0
פרשה 1131: על אייבי ניסני (אייבי) נגזרו 36 חודשי מאסר בפועל על עבירות אחזקת נשק, חבלה, גניבה ופריצה לרכב | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
אייבי ניסני (אייבי) | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

מכירים את ה’הבדל בין חכם לפיקח’ הוא שהפיקח, יודע לצאת מצרות שחכם לא היה נכנס אליהן… לא ברור לאן בדיוק יש לתייג את העבריין המורשע אבי ניסני (המכונה אייבי) שאתמול (ראשון, ח’ בתמוז תשע”ז) בית המשפט המחוזי בעיר תל אביב (כב’ השופט מרדכי לוי) הקל משהו בעונשו וגזר עליו 36 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ו-8000 ₪ פיצוי במסגרת תיק פלילי של ‘פרשה 1131’.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

ניסני, הורשע בניסיון להרוס נכס בחומר נפיץ, עבירות בנשק (החזקה), חבלה במזיד לרכב, פריצה לרכב בכוונה לבצע גניבה או פשע, גניבה מרכב ובעבירות בנשק (נשיאת נשק, אביזר או תחמושת).

דוברת מחוז תל אביב, עורכת דין עדי לבני,  מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; על פי ‘כתב האישום המתוקן‘, בלילה שבין ה- 29.12.14 ל- 30.12.14 בשעה בערך 1:00 לאחר חצות, השליך ניסני הנאשם, רימון רסס צהלי גנוב שהחזיק ברשותו, לעבר חצר דירת גן בבניין מגורים בעיר ראשון לציון, כשבאותה עת ישנו במקום דרי הבית, מתוך ניסיון להרוס נכס באמצעות חומר נפיץ.

כתוצאה מהשלכת הרימון, נוצר בור בחצר הבית, אך בעת השלכת הרימון, נפל אבי ניסני (אייבי) הנאשם, נחבל ברגלו עד שהוא אף נזקק לטיפול רפואי בבית החולים וולפסון, שם גובסה רגלו.

במעשיו, לעיל, החזיק אבי ניסני (אייבי) הנאשם, נשק ללא רשות על פי דין וניסה להרוס נכס באמצעות חומר נפיץ.

על פי האישום השני, ב- 5.12.14 בסמוך לשעה 04:50, נודע לניסני, כי באותה עת ישן קצין בדרגת רב סרן בצהל בתוך רכב החונה ברחוב בעיר בת ים וכי כלי נשק צהלי ‘רובה M16‘ שברשותו מונח במושב האחורי של הרכב, ביחד עם יתר חלקי הנשק.

║ כב’ השופט מרדכי לוי; “אין לנאשם עבר פלילי מכביד והסדר הטיעון הוא סביר בנסיבות העניין..”

הנאשם ניסני, הגיע רכוב על אופנוע אל הרכב החונה. או אז, החליט ושבר את חלון הרכב הימני האחורי באמצעות אבן, נטל ונשא את הנשק וחלקי הנשק, ללא הסכמת הבעלים.

מיד לאחר מכן, נמלט הנאשם מהמקום, כשהוא רכוב על האופנוע, ומחזיק את הנשק וחלקיו.

כב' השופט מרדכי לוי, שופט בית המשפט המחוזי תל-אביב | צילום: אתר בתי המשפט | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
כב’ השופט מרדכי לוי, שופט בית המשפט המחוזי תל-אביב | צילום: אתר בתי המשפט | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

שופט בית המשפט המחוזי תל-אביב, כב’ השופט מרדכי לוי, קבע, כי; “… העבירות בהן הורשע הנאשם אבי ניסני (אייבי) הן חמורות וטמון בהן פוטנציאל סכנה רב.

יחד עם זאת, קבע; “אין לנאשם עבר פלילי מכביד והסדר הטיעון הוא סביר בנסיבות העניין, בשים לב לנטילת אחריות מצידו על העבירות שבהן הורשע ולחסכון בזמן שיפוטי.

על כן, החלטתי לכבד את הסדר הטיעון...” (עמוד 19). קבע כב’ השופט לוי, מבית המשפט המחוזי בתל-אביב.

יצוין, כי הנאשם אבי ניסני (אייבי) הודה ב-כתב האישום המתוקן, זאת במסגרת ‘הסדר טיעון’ לפני תחילת שלב ההוכחות ושמיעת עדותו של ‘עד המדינה’ בתיק.

בתיק טיפלו עורכי הדין יוסי קורצברג ו-ארז ריכטנברג מטעם פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי).

◄אל גזר הדין אבי אייבי ניסני – פרשה 1131.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן