צבא | משטרה | ביטחון

צהל מארח נושאת המטוסים USS George H.W. Bush

עגינת נושאת המטוסים נושאת המטוסים USS George H.W. Bush של הצבא האמריקאי, נחשבת אירוע ייחודי, אשר התרחש בפעם האחרונה, לפני יותר מ-17 שנים. במסגרת עגינתה, מתקיימים ביקורים הדדיים של מפקדים בחוף ועל סיפונה ◄בארצות הברית לא מסרו מידע מה מטרת ביקור של האונייה בישראל.
0
0

כחלק משיתוף הפעולה הביטחוני בין צבא הגנה לישראל לצבא ארצות הברית של אמריקה, עגנה אתמול (שבת, ז’ בתמוז התשע”ז), ה-1 ביולי 2017, אוניית המלחמה בסדרת “נימיץ” ונושאת המטוסים האמריקאית ‘USS George H.W. Bush’ בסמוך לנמל חיפה.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

עגינת נושאת המטוסים, נחשבת אירוע ייחודי, אשר התרחש בפעם האחרונה, לפני יותר מ-17 שנים. במסגרת עגינתה, מתקיימים ביקורים הדדיים של מפקדים בחוף ועל סיפונה.

על סיפון נושאת המטוסים על שמו של נשיא ארצות הברית לשעבר, מר ג’ורג’ בושאב), המתנשאת לגובה של יותר מ-20 קומות ומסלולי ההמראה נמצאים בכוננות שיא כ-100 כלי טיס שונים, רובוטים ימיים וכן, כלי שיט על-מימיים ותת-מימיים.

צהל מארח נושאת המטוסים USS George H.W. Bush של הצבא האמריקאי | צילום: דוץ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
צהל מארח נושאת המטוסים USS George H.W. Bush של הצבא האמריקאי | צילום: דוץ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

כמו כן על סיפונה של נושאת המטוסים USS George H.W. Bush כ-5,000 אנשי צוות, ביניהם; טייסים, לוחמי חיל הים האמריקאי ואנשי יחידות העלית של הצי האמריקני.

כמו כן, אנשי צוות ותחזוקה של נושאת המטוסים ושל צוות האוויר שחלקם הגדול, יחגוג את יום הכרזת העצמאות של ארצות הברית ב-4 ביולי בשנת 1776 (יום שלישי), בעיר חיפה.

לא ידוע מה מטרת ביקור האונייה בישראל

אורכה של נושאת המטוסים USS George H.W. Bush של הצבא האמריקאי, הוא 333 מטרים | צילום: דוץ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
אורכה של נושאת המטוסים USS George H.W. Bush של הצבא האמריקאי, הוא 333 מטרים | צילום: דוץ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

אורכה הוא 333 מטרים והיא יכולה להגיע למהירות של מעל 30 קשר (כ-55 קילומטרים לשעה). על פי פרסומים, אוניית המלחמה, הזו, יכולה לשוט במשך כ-20 שנים – מבלי למלא דלק.

עגינת נושאת המטוסים, מדגישה את שיתוף הפעולה החזק הקיים בין צבא ארצות הברית לצבא הגנה לישראל (צהל), המבוסס על ערכים ואינטרסים משותפים.

בארצות הברית לא מסרו מידע מה מטרת ביקור של האונייה בישראל ובדובר צהל, הסתפקו בהודעה הלקונית, כי; הגעתה של אוניית המלחמה ונושאת המטוסים האמריקאיתUSS George H.W. Bushאל נמל חיפה, מהווה ביטוי ליחסים בין הצבאות והמדינות ומבטאת את הערבות לביטחונה של מדינת ישראל“. סיכם דובר צהל.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן