אסטרולוגיה בלי עין הרע

מזל סרטן – מזל החודש לילידי 22.06 עד 21.07

הזוגיות אצל בני מזל סרטן נועדה להיות ארוכת טווח, מטבעם קשה להם לשנות מצב או לנתק קשר קיים ולהתחיל הכל חדש. בני מזל סרטן נחנו ברגישות רבה, הם מסוגלים לחוש ולהזדהות עם רצונות בני זוגם בעצמותיהם. הם מספקים תמיכה מלאה ואף מוכנים להרבה וויתורים למען בני זוגם. הם טיפוסים רומנטיים וחושניים מאוד, ביטחון בקשר רומנטי בטווח ארוך גורם להם להביע רגשות עד כדי סערת רגשות, הם חמים, אוהבים ומטפחים את הקשר.
0
0
מזל סרטן - מזל החודש לילידי 22.06 עד 21.07 עיבוד: שולי סונגו ©
מזל סרטן – מזל החודש לילידי 22.06 עד 21.07 עיבוד: שולי סונגו ©

בני מזל סרטן נחשבים  לאנשים אינטואיטיביים, והם נחשבים על ידי אסטרולוגים רבים כסימן הרגיש ביותר של גלגל המזלות. הם נוטים לשפוט את העולם באמצעות אינטואיציה לעומת ההיגיון. הם רוחניים מאוד, אך מאופיינים גם במתח רגשי ובשאפתנות מוגברת. סרטן נחשב לאחד הסימנים החידתיים ביותר של גלגל המזלות. במסורת היהודית מתייחס מזל סרטן לחודש תמוז. מושג זה מתייחס לרעיון שבתקופה הנתונה השמש ממוקמת באזור השמיים,. הוא משתייך לקבוצת המזלות הקרדינליים, יחד עם מזל טלה, מזל מאזניים ומזל גדי. הכוכב השליט של מזל סרטן הוא הירח.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

תאריך המזל: בערך בין 22.6 ועד 22.7
 אלמנט: מים, יוזם
◕ סמל המזל: סרטן
 איבר בריאותי רגיש: איברים פנימיים, קיבה, כליות, רחם
 נאמנות: מאוד נאמנים.

  תכונות חיוביות של המזל:
רגישים, אינטואיטיביים, נאמנים למשפחה ולחברים, אנשים ביתיים, אוהבים לטפל בזולת, זהירים ומחושבים בהחלטותיהם, מגוננים על הקרובים להם, משקיעים בסביבה בה הם חיים כדי לעשותה טובה יותר.

█ תכונות שליליות של המזל:
פגיעים ביותר, שומרים טינה, מפחדים לקחת סיכונים, בעלי נטייה למצבי רוח משתנים, מסוגרים ואינם חושפים את רגשותיהם, חשדנים ואינם ממהרים לקשור קשרים ולתת אמון באחרים.

תחזית כללית שנתית לבני מזל סרטן

★ שפע:

עד לחודש נובמבר הקרוב עדיין תרגישו את המעבר של כוכב השפע במקום המקושר עם כל נושא המשפחתיות והרצון שלכם יגבר להשלים מבחינה אישית ורגשית עם כל משקעי העבר, כדי שתוכלו לפתוח דף חדש ביחד עם  המעגל המשפחתי הראשון שלכם בהתאם לתנאי החיים החדשים.

ייתכן שיהיו מצבים בהם תרגישו שאתם עדיין רוצים לשנות את חייכם בניגוד לדעתם של הסובבים אתכם , אך בסופו של דבר חשוב במיוחד שתעשו מה שנוח וטוב לכם.

לאחר חודש אוקטובר יעבור כוכב השפע לבית הילדים והיצירה שלכם, כך שאלה מכם שיש לכם כבר ילדים צפו מהם לבשורות טובות וייתכן שהמעגל המשפחתי יגדל. יצירה אישית תהייה תחום נוסף שבו תוכלו להעשיר את חייכם האישיים

 ★ קושי:

כבר שנה שכוכב סטורן המביא אתו יכולת הסתגלות קשה, צמצום וקושי נמצא בבית העבודה שלכם. נראה שעדיין אתם משקיעים זמן, מרץ ואנרגיה בכל הקשור לנושא זה. גם ההתנהלות היום יומית שלכם נראית לכם כבדה מהרגיל ונראה שתרגישו שאתם חייבים לעמוד במטלות שאתם מצפים מעצמכם.

תקופת יום ההולדת מוצאת אתכם בעיצומה של נסיגת הכוכב סטורן ולכן, עד לסוף חודש ספטמבר תרגישו שאתם נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית . רק לאחר מכן העומס יתחיל לרדת ותוכלו להיכנס לרגיעה מסוימת.

חשוב מאוד שבתקופה זו תקשיבו יותר לדרישות הגוף שלכם כיוון שנראה שאתם סוחטים את עצמכם מעבר ליכולותיכם ועובדה זו יכולה לגרום לכם לאובדן אנרגיה. חשוב מאוד לשמור על איזון פיזי ונפשי.

בברכת מזל טוב.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן