טיפים נדל"ן

רוכש דירה? מה חשוב לעשות למצוא הדירה המתאימה ביותר

טיפים ועצות למעוניינים לרכוש דירה, מה חשוב לעשות כדי למצוא את הדירה המתאימה ביותר, למשל; לדעתי, עדיף לשלם למתווך מחיר יותר גבוה, ולקבל את הדירה במחיר זול יותר. עם איתור הנכס, יש לקחת עורך דין המתמחה בתחום הנדל"ן, לבדוק את מצבו המשפטי של הנכס לגבי רישום בטאבו. לגזור ולשמור.
0
0
ניר שמול - מנכל חברת שניר, המשווקת פרויקטים בתחום המגורים ובתחום המסחרי | מה לעשות כדי למצוא הדירה המתאימה ביותר
ניר שמול מנכ”ל חברת שניר, המשווקת פרויקטים בתחום המגורים ובתחום המסחרי

רבות מתפרסם לאחרונה בתקשורת באשר לכדאיות לרכישת דירות דווקא עכשיו. עבור אלה שהחליטו על רכישת דירה בימים אלה, מעניק מר ניר שמול –  מנכ”ל חברת שניר, המשווקת פרויקטים בתחום המגורים ובתחום המסחרי, טיפים, עצות ונקודות למחשבה מה הדברים החשובים לעשות כדי למצוא את הדירה המתאימה ביותר.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

  • להחליט על האזור בו מעוניינים לרכוש דירה. ובהתאם אם מדובר במשפחה לבדוק את קרבת בתי הספר, וגני הילדים למקום.
  • לגשת לעירייה באזור שהחלטת לרכוש דירה, ולבדוק את התב”ע במקום (תוכנית בניין עיר עתידית) מה מתוכנן מבחינת כבישים, תחבורה, בניה ציבורית וכדומה.  זאת כדי לא להיות מופתעים לאחר הרכישה אם התוכנית יכולה לפגוע באיכות החיים במקום.
  • לבדוק באתר רשות המסים או אתר מדל”ן, אילו עסקאות נעשו ברחוב שרוצים לקנו בו דירה ואת המחירים שבהם נמכרו הדירות. זאת, כדי להגיע לרמת מחירים ממוצעת במקום. הדבר זה נותן אינדיקציה “לא לצאת פראייר“.
  • לסמן “סוכן חכם” באתרי הנדל”ן. כך כדי שכל מודעה חדשה העונה על הקרטריונים לרכישה, ניתן יהיה להיות בין הראשונים שנחשפים אליה.

█ מומלץ לקחת יועץ משכנתאות חיצוני העובד עם כל הבנקים

  • לגשת למתווכים מוכרים באזור המחזיקים במידע רב לגבי נכסים בשכונה, ואף לשקול להציע להם עמלה מוגברת כדי שיאתרו את הנכס הרצוי, במחיר הטוב ביותר. לדעתי, עדיף לשלם למתווך מחיר יותר גבוה ולקבל את הדירה במחיר זול יותר.
  • עם איתור הנכס, יש לקחת עורך דין המתמחה בתחום הנדל”ן, לבדוק את מצבו המשפטי של הנכס לגבי רישום בטאבו, עיקולים, חריגות בניה ועוד.
  • במקרים בהם נדרשת משכנתא, מומלץ לקחת יועץ משכנתאות חיצוני העובד עם כל הבנקים, לקבל את ההצעה הטובה ביותר. חשוב להבין, כי כל 0.1% במשכנתאות משמעו תשלום קבוע המגיע לעשרות אלפי ₪, פער במשך השנים.

חג שמח ושיהיה בהצלחה!

_________

*הכותב הוא מר ניר שמול –  מנכ”ל חברת שניר, המשווקת פרויקטים בתחום המגורים ובתחום המסחרי. בן 38, נשוי ללילך אב לנעם, בוגר תואר שני במנהל עסקים בהתמחות MBA במימון מטעם המרכז הבינתחומי בהרצליה. בעל ניסיון רב של כ- 14 שנים בעבודה עם ומול חברות יזמיות מובילות.

מר שמול הוא בעל רקע נרחב במימון, ניתוח ובדיקה של פרויקטים יזמיים לצד ניסיון שיווקי רחב היקף בתחום הנדל”ן בארץ ובחו”ל. שותף בחברה לפיתוח והתחדשות עירוני , חבר הועד המנהל של עמותת שניר למתן הזדמנות שווה בחינוך ותרבות לילדים ממשפחות מעוטות יכולת בישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן