חדשות בריאות כאן ראשון לציון

התאומות חגגו יומולדת ו-15 שנות התנדבות ועבודה במד”א

התאומות מיה אלוני ועדי אבוטבול העובדות ב'מגן דוד אדום' כבר 15 שנים חגגו יום הולדת, הן מטפלות יחד באירועים ומרגישות שהן עושות את העבודה הכי משמעותית שיש ◄ עדי אבוטבול; "אחותי מיה ואני גדלנו בראשון לציון, התנדבנו יחד במדא ועכשיו עובדות אחת מול השנייה במד"א. לפעמים אנחנו מטפלות באותו המקרה ומדברות עם אותו האדם שזקוק לטיפול רפואי. אני תמיד אומרת להם שהם בטיפול של משפחה ושלא ידאגו, זה מרגיע ומעלה חיוך.
0
0
עדי אבוטבול ואחותה התאומה מיה אלוני חגגו יום הולדת ה- 30 לחייהן ו-15 שנות התנדבות ועבודה במגן דוד אדום
עדי אבוטבול ואחותה התאומה מיה אלוני חגגו יום הולדת ה- 30 לחייהן ו-15 שנות התנדבות ועבודה במגן דוד אדום

אחות בדם: מיה אלוני ואחותה עדי אבוטבול, החלו את דרכן במגן דוד אדום לפני כ- 15 שנה כשהיו בגיל 15, אתמול (שני, 3.4) הן חגגו יום הולדת 30. מיה, אף הכירה את בעלה בעבודתה במגן דוד אדום. הן התחילו יחד להתנדב במד”א כבר בגיל 15 והתאהבו בעשייה. מיה, מספרת שהן התעקשו לעשות משמרות יחד באמבולנס כשהתנדבו בתור נערות וזה היה אחד הדברים המשותפים הכי טובים שעשו ועושות עד היום.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

כיום מיה עובדת כחובשת ב‘מוקד הלאומי של מגן דוד אדום’ בעיר קרית אונו ועדי כקצינת משמרת במוקד המבצעים של מרחב איילון. שתיהן נשואות עם ילדים ומאמינות שהן ימשיכו לעבוד במד”א עוד שנים ארוכות.

מיה אלוני; “אחותי עדי, משכה אותי בהתחלה להתנדב בתחנת מגן דוד אדום בעיר ראשון לציון, עד הצבא התנדבנו שם ובצבא שירתתי כחובשת במג”ב ועדי כמדריכת חובשים בכירה. כשהיינו מתנדבות יחד כנערות, היינו עושות את כל המשמרות יחד, זה היה מטורף, מהנה ומספק. יום אחרי שהשתחררתי מהצבא התחלתי לעבוד במוקד הלאומי של מד”א זה כיף אדיר לעבוד עם אחותך.

יש מישהו במשפחה שמבין את הלחץ את מה אתה עובר. תאומות לא צריכות הרבה לדבר, אנחנו מבינות אחת את השנייה. ההחייאה הראשונה שעדי ואני ביצענו במסגרת ההתנדבות במדא, הייתה יחד. חוויה שלפעמים נתפסת בעיני מתנדבים חדשים כטראומתית ומלחיצה, הייתה לנו חוויה מעצבת ושלא נשכח לעולם. זה שאחותי הייתה לצדי ברגע הזה ויחד עם הפאראמדיקים תפעלנו את האירוע היה מקל ומדהים. זו הייתה חוויה משותפת שלנו כתאומות“.

עדי אבוטבול; “אחותי מיה ואני גדלנו בעיר ראשון לציון, התנדבנו יחד במגן דוד אדום ועכשיו עובדות אחת מול השנייה במד”א. לפעמים אנחנו מטפלות באותו המקרה ומדברות עם אותו האדם שזקוק לטיפול רפואי. אני תמיד אומרת להם שהם בטיפול של משפחה ושלא ידאגו, זה מרגיע ומעלה חיוך.

█ התאומות חגגו יומולדת: לעבוד במגן דוד אדום זו השליחות הכי גדולה שיש

ההתנדבות והעבודה במד”א זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים, התבגרתי, הפכתי לאדם אחר. כשאתה מיילד אישה או מבצע החייאה אתה נכנס לפרופורציות, מבין את המשמעות של הדבר המדהים הזה שאתה עושה. החיים נראים לך אחרת לגמרי. לעבוד במגן דוד אדום זו השליחות הכי גדולה שיש.

אני אוהבת את העבודה שלי מאוד. הידיעה הזו שאתה בסופו של דבר עוזר לאזרח ודואג שיגיע אליו טיפול, מבחינתי אני עשיתי את שלי, יתרה מכך – לעשות החייאה ולהציל ממש חיים של מישהו, זה רגע מספק נורא. אני קמה כל בוקר עם חיוך כשאני יודעת שאני הולכת לעבודה ועושה משהו משמעותי.

מגן דוד אדום הוא המקום הכי טוב להיות בו, אתה מתפתח באופן אישי ומקבל דברים שלא תקבל בשום מקום אחר לדעתי. ההרגשה הזו לעשות טוב למישהו אחר – אין דומה לה. אני ואחותי מדברות כל הזמן על העבודה, גם אחרי שאנחנו מסיימות את המשמרת. אם אנחנו נפגשות עם הילדים הנושא שיחה יהיה בדרך כלל מדא. אנחנו מספרות אחת לשניה מה עבר עלינו ובמה נתקלו היום. זה כיף שיש לך מישהו לשתף.”

מנכל מגן דוד אדום מר אלי בין; “עובדי ומתנדבי מד”א מקדישים מזמנם הפנוי להציל חיים ולתרום לחברה ולמדינה. מרגש אותי כל פעם מחדש לראות את ההירתמות ואת הרצון של עשרות ומאות אזרחים נרגשים ומוכנים להצטרף לצוותים בשטח ובמטה במשימה החשובה כל כך של הצלת חיים.

התאומות עדי ומיה משרתות את המדינה בתפקידן החשוב מזה 15 שנים ועושות את העבודה בצורה ראויה לציון. אני רוצה להודות להן על תרומתן ועל עבודתן המאומצת שנעשית מכל הלב, אני מאחל להו המון בהצלחה ומקווה לראות אותם עוד שנים רבות בארגון מגן דוד אדום“.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן