חדשות עסקים מינויים במשק

Ferrero מכריזה על הנהלה חדשה לחיזוק מעמדה הבינל’

קבוצת פררו | Ferrero, החליטה למנות הנהלה חדשה לחיזוק מעמדה התחרותי בשוק השוקולדים והממתקים העולמי ולהגדלת הצמיחה ◄כיום, מגלגלת מחזור כולל העולה על 10 מיליארד יורו (!) חברת 'פררו' היא בין מובילי השוק בתחום הממתקים והקבוצה השלישית בגודלה בעולם בתחום ממתקי השוקולד ◄לאפו צ'יבילטי, מבכיריה הבולטים של הקבוצה בזכות הישגיו המרשימים, ימונה לתפקיד המנכ"ל מה-1 בספטמבר 2017.
0
0
יזם ומנכל קבוצת פררו | Ferrero, מר ג'יובאני פררו, ייקח על עצמו את תפקיד יושב ראש הקבוצה החל מספטמבר השנה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
יזם ומנכל קבוצת פררו | Ferrero, מר ג’יובאני פררו, ייקח על עצמו את תפקיד יושב ראש הקבוצה החל מספטמבר השנה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

קבוצת פררו | Ferrero, החליטה למנות הנהלה חדשה לחיזוק מעמדה התחרותי בשוק השוקולדים והממתקים העולמי ולהגדלת הצמיחה. עוד נודע כי יזם ומנכל קבוצת פררו, מר ג’יובאני פררו, ייקח על עצמו את תפקיד יושב ראש הקבוצה החל מה-1 בספטמבר 2017. בתפקיד זה הוא יוביל את הקבוצה על ידי התמקדות באסטרטגיות ארוכות הטווח, הזדמנויות עסקיות חדשות וחידושים פורצי דרך, תוך שמירה על תרבות וערכי החברה.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

מר ג’יובאני פררו, יגדיר ויוביל מהלכים לצמיחה הגלובאלית של החברה בנוסף להובלת האסטרטגיה והוועדות של הקבוצה. כדי להבטיח את השגת מטרות הקבוצה, החליט מר פררו גם למנות מנהל לתפקיד מנהל כללי לחברה במסגרת תפקידו יהיה המנכל אמון על פעילויות והישגים לטווח קצר עד בינוני. מר לאפו צ’יבילטי, מבכיריה הבולטים של הקבוצה בזכות הישגיו המרשימים, ימונה לתפקיד המנכ”ל של חב’ Ferrero, החל מה-1 בספטמבר 2017.

“הנני סבור, כי מר לאפו צ’יבילטי, יבטיח את המשך השגת היעדים העסקיים ולתמוך בצמיחתה של הקבוצה” אומר מר פררו ומוסיף; “הוא נבחר בזכות הישגיו העסקיים, חזונו והיותו חדור מטרה בעודו מכיל את התרבות העסקית וערכי היסוד של פררו“.

“זוהי תקופה מכוננת לקבוצה, ואנו מוכנים לנצל את ההזדמנויות החדשות העומדות בפני החברה שלנו”, מוסיף מר צ’יבילטי; “אני מגויס לחלוטין להמשיך בצעדים האסטרטגיים של מר פררו, לצדו ובהנהגת צוות ניהול מוכשר ביותר וכל עמיתי פררו מסביב לעולם”.

מר לאפו צ'יבילטי, ייכנס לתפקיד מנכ"ל קבוצת Ferrero ב-1 בספטמבר 2017
מר לאפו צ’יבילטי, ייכנס לתפקיד מנכ”ל קבוצת Ferrero ב-1 בספטמבר 2017 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

הקבוצה מחויבת להשקיע באנשיה, ולהמשיך לפתח את הכישרון, המנהיגות והאיכויות האישיות של מנהליה. ההנהלה החדשה תאפשר לפררו לפתח ולקדם את העסק בעתיד ולחזק את מעמדו בשווקי העולם.

משרד קרנית יחסי ציבור המנוהל על ידי  הגב’ קרנית בן דוד מור, מסר לפורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה כי בעקבות תגבור ההנהלה, אלה השינויים שבוצעו בהרכבה;

  • בכפיפות ישירה ליושב ראש;

מר לאפו צ’יבילטי בתפקיד המנכ”ל, השגריר פרנצ’סקו פאולו פולצ’י בתפקיד ראש עניינים מוסדיים, מר בריאנו אוליברס בתפקיד מנהל מחקר ופיתוח אסטרטגי, מר אלדו אובה בתפקיד מנהל החדשנות ומר מארקו בורגזי בתפקיד סמנכל אסטרטגיה. בנוסף, יושב הראש, יספק הנחיות לוועדות הקבוצה; צוות ההנהלה, ביקורת, ייעוץ, מוצר, ועדת מינוי וגמול, חדשנות עסקית, תפעול.

  • בכפיפות ישירה למנכ”ל;

מר ג’וספה אדציו בתפקיד סמנכ”ל משאבי אנוש ותפעול, מר פטריק בוברי בתפקיד פיתוח מכירות עסקיות, מר מרקו קאפורצו בתפקיד סמנכ”ל פיתוח עסקי במדינות אסיה (סין, הודו, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה), מר לאפו צ’יבילטי בתפקיד סמנכ”ל פיתוח עסקי באירופה, מר ג’וספה דיאנג’לו בתפקיד סמנכ”ל פיתוח עסקי בינלאומי (בריטניה, צפון מרכז ודרום אמריקה, מדינות חמ”ע), מר ג’ורג’ דה-מוראגס בתפקיד סמנכ”ל כספים, מר מיקלה פרו  בתפקיד סמנכ”ל תעשייה ואספקה, מר פבריציו מינצ’י בתפקיד סמנכ”ל משפטים, מר בריאנו אוליברס בתפקיד סמנכ”ל מותגים, מר אלדו אובה בתפקיד סמנכ”ל תפעול יחידות עסקיות אסטרטגיות.

“אני בטוח, כי ההנהלה החדשה תגביר את צמיחת החברה תוך נאמנות לשורשיה. זה יהיה הצעד הראשי למיצוי החוזקות שלנו; היזמות הייחודית שלנו, המצוינות הניהולית ואיכות המשאב האנושי של האנשים שלנו יהוו את השילוב המנצח להצלחה”, סיכם מר פררו.

פררו | Ferrero

פררו | Ferrero, החלה את דרכה בעיירה הקטנה בשם; אלבה במחוז פיידמונט שבאיטליה, בשנת 1946. כיום, מגלגלת מחזור כולל העולה על 10 מיליארד יורו (!) חברת ‘פררו’ היא בין מובילי השוק בתחום הממתקים והקבוצה השלישית בגודלה בעולם בתחום ממתקי השוקולד.

קבוצת פררו, מונה מעל 41,000 עובדים ברחבי 53 מדינות; 22 מפעלי ייצור ברחבי העולם, אשר 3 מתוכם הם חלק מפרויקט היזמות של מיקלה פררו באפריקה ואסיה. בנוסף, בתחילת 2015, הקימה הקבוצה את Ferrero Hazelnut Company (HCo), הכוללת 6 חברות חקלאיות ו-8 מפעלי ייצור.

מוצרי פררו, כגון; נוטלה, פררו רושה, רפאלו, טיק טק ומוצרי קינדר, הנמכרים במעל 170 מדינות; הפכו לחלק אינטגרלי מהזיכרון הקולקטיבי והמסורות במדינות רבות, בהן מוצרים אלו אהובים על ידי דורות ואף נחשבים כאייקון תרבות.

יתרה מכך, האחריות החברתית היא חלק מהדנ”א של פררו | Ferrero. טריות המוצרים והאיכות הגבוהה, בחירה קפדנית של חומרי הגלם האיכותיים ביותר, שיטות חקלאיות מתקדמות ומחקר וחדשנות מתמשכים, הינם רק חלק מהגורמים להצלחת פררו. בנוסף, פררו, ממשיכה להשקיע בקהילות מקומיות הודות לקרן פררו, פרויקט היזמות של מיקלה פררו והתוכנית Kinder+Sport.

למידע נוסף היכנסו ל: www.ferrero.com או www.ferrerocsr.com  יצירת קשר: group.communications@ferrero.com

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן