מבצעים חמים ונעים

כל אמא צריכה מאמא

0
0

“מאמא עוף” יוצאת בקמפיין תדמיתי חדש להצגת מוצרי החברה כפתרון אידיאלי לצרכי האם הישראלית; והפעם – המאמא אסתריקה משוכפלת כדי לעמוד בריבוי המשימות היומיומיות
כל אמא צריכה מאמא
“מאמא עוף” תנובה מעלה קמפיין תדמיתי חדש להצגת מוצרי החברה, המהווים פתרון לאם הישראלית בתמרון בין משימות היומיום. הקמפיין, תחת הסיסמא “כל אמא צריכה מאמא” הינו בהשקעה של כ-52 מיליון ₪.

mama of_215k-n_id=6016_01.jpg

הקמפיין החדש בהפקת משרד הפרסום גיתם/BBDO, מציג את האופן בו מסייעת “מאמא עוף” לאם הישראלית בהתנהלותה השוטפת, ומקלה עליה את ההתמודדות היומיומית עם עומס המשימות בהציעה פתרונות לארוחה איכותית, טעימה ומהירה להכנה.

הקמפיין, נולד בעקבות היעד שהציבה לעצמה “מאמא עוף” לטפח את ערך האמהות (Caring), וראייתה את האם הישראלית במרכז תפיסת עולמה.

במסגרת הקמפיין מוצגת דמותה של המאמא אסתריקה, המבצעת את משימותיה השונות כאמא, רעיה ואשת קריירה – איסוף הילדה מחוג הבלט, סיוע לבנה בהכנת שיעורי הבית, הכנת ארוחה, ניהול קריירה ומתן תשומת לב לבעל.

ההתמודדות עם עומס המטלות מתאפשרת לאחר שדמותה משתכפלת למספר “אסתריקות”, כאשר כל מלאכה מבוצעת על ידי דמות אסתריקה משוכפלת נוספת.

הקמפיין, מציג בהומור ובקריצה את הדינאמיקה הנוצרת בין המאמות השונות בביצוע התפקידים השונים. בסיום הסרטון נראית אסתריקה המקורית מגישה לשולחן, מוצרי עוף מעוררי תאבון מבית “מאמא עוף”.

בכך מציגה אסתריקה את פתרון המחץ שלה לארוחה לכלל המשפחה המורחבת בפשטות, במהירות וללא מאמץ. בשלב זה מתיישבות כולן לארוחה משותפת סביב השולחן עם הילדים ומפרגנות לאסתריקה ברגע של אחווה- תחת המסר “את בסך הכל בן אדם אחד- מזל שיש “מאמא עוף”, כי כל אמא צריכה מאמא!”.

Michal Dotan-Gilboa_100k-n_01.jpg

“מאמא עוף”, כמותג מוביל, מודעת לצרכי האם הישראלית אשר מתמודדת עם מספר רב של משימות וזקוקה לפתרונות מזון שיהיו מחד טעימים ואיכותיים ומנגד מהירים וקלים להכנה”, מסרה מיכל גלבוע, מנהלת השיווק של “מאמא עוף”.

“החברה הציבה לעצמה כיעד להקל על האם הישראלית רבת העיסוקים, ותכננה את מוצריה תוך התאמה ישירה לצרכיה, באופן שיאפשר לה השקעת זמן רב יותר בבני משפחתה ובעצמה ובמקביל לפנק אותם בארוחות טעימות ואיכותיות, מסר המומחש היטב בקמפיין הנוכחי”.

את תפקיד אסתריקה מגלמת השחקנית כרמית מסילתי, אמא בעצמה, סופר-וומן, שבו-זמנית מגדלת את בנה בן השנה, מלמדת משחק ומקפידה על כושר יומי.

הקמפיין יימשך כ-3 שבועות. הקמפיין, צולם בטכניקת צילום חדשנית המכונה Motion Control, הייחודית ליצירת דמויות משוכפלות כדוגמת דמותה של אסתריקה בקמפיין הנוכחי. צילומי הסרטים נערכו ברומניה ונפרסו על פני יומיים.

קרדיטים:

תנובה:

אלי בן לולו – מנכ”ל “מאמא עוף”
מיכל גלבוע – מנהלת שיווק “מאמא עוף”
גלית לדר-שני – מנהלת מותג “מאמא עוף”

גיתם/ BBDO:

סמנכ”ל קריאטיב – אסי שביט, מנהל קריאטיב – זאב רביד, ארט – יגאל חזן, קופי – לורה רוזנפלד, מנהלת מח’ הפקת TV – שירלי זלצמן, מפיקת TV – ליאת משה, סמנכ”ל לקוחות – ערן גרינברג, מנהל לקוחות – אורן שדה, תקציבאית בכירה – דיתה רן, תקציבאית – מירב אוחיון, במאית – נירית ירון, חב’ הפקה – ראבל, מפיק- דרור נימצוביץ, צלם – אבי קרפיק, צלם סטילס – ראובן קפוצ’ינסקי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן