פוליטי מדיני

הצלחה לועידת מפלגת זהות הראשונה של משה פייגלין

יושב ראש "זהות - תנועת ישראלית יהודית" מר משה פייגלין; "הממשלה שלחה את החיילים אל הסמטאות הממולכדות, כדי לא לנצח ופחדה לאורך כל המבצע מהתרסקות החמאס..." ◄הוועידה אירחה אישי ציבור, כלכלנים ואנשי חינוך שפרשו את משנת המפלגה בתחומים הבוערים והכואבים ביותר לאזרחי ישראל.
0
0
ועידת 'מפלגת זהות' הראשונה של משה פייגלין נפתחה בהצלחה | צילום: פלג אלקלעי
ועידת ‘מפלגת זהות’ הראשונה של משה פייגלין נפתחה בהצלחה | צילום: פלג אלקלעי

במעמד כ-2000 איש, נפתחה אחר הצהרים ואמש (שלישי, ב’ באדר התשע”ז) בהצלחה גדולה ‘ועידת מפלגת זהות – תנועה ישראלית יהודית’ הראשונה בראשותו של חבר הכנסת לשעבר מר משה פייגלין בהאנגר 11 בנמל תל אביב-יפו. הוועידה, אירחה אישי ציבור, כלכלנים ואנשי חינוך שפרשו את משנת המפלגה בתחומים הבוערים והכואבים ביותר לאזרחי ישראל. מומחי החינוך, סיפרו על תכנית מפלגת “זהות” להפרטת החינוך והחזרת השליטה בחינוך לידי ההורים. והכלכלנים סיפרו על תכנית זהות לצמצום סמכויות המדינה בחיי האזרח באופן דרמטי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אתמול במהלך אחר הצהרים, הצביעו מתפקדי המפלגה על שיטת הפריימריז ואישרו, כי המפלגה תקיים פריימריז פתוחים בהם יוכלו להשתתף כל אזרחי ישראל. מייסדה של המפלגה מר משה (זלמן) פייגלין, ומשמש גם יושב ראש “מפלגת זהות” מי שכיהן כחבר הכנסת לשעבר מטעם “הליכוד“, סגן יושב ראש הכנסת התשע עשרה, חבר ועדת החוץ והביטחון, מייסד תנועת “זו ארצנו” וראש חטיבת “מנהיגות יהודית” בליכוד שהודיע לאחר שלא נבחר למקום ריאלי ברשימת “הליכוד” לבחירות לכנסת העשרים, הודיע על פרישתו מ”הליכוד” ועל הקמת מפלגה בשם; “זהות – תנועה ישראלית יהודית“.

אתמול, זכה פייגלין, בזכות עצמו לדקות מספר של רגעי נחת לפני העבודה הקשה וארוכת הדרך.

בנאומו הראשון הרשמי ב”ועידת מפלגת זהות הראשונה” בפני אלפיים המשתתפים, שטח מר פייגלין את עקרונות המפלגה החדשה ואמר; “אנחנו נמצאים עכשיו באירוע היסטורי, אירוע שבו אנו מתחילים להחזיר את המדינה לעם! מפלגת זהות, מציבה סוף סוף חזון ברור למדינת ישראל”

 זהות – תנועה ישראלית יהודית: נחיל את ריבונות מדינת ישראל בכל רוחב ארצנו

בהתייחס לשיחת היום ‘דוח צוק איתן’ אמר מר פייגלין; “כולם מדברים על דוח צוק איתן, אבל מתעלמים מהעובדות הבסיסיות; הממשלה, שלחה את החיילים אל הסמטאות הממולכדות, כדי לא לנצח. מקבלי ההחלטות, חששו מקריסת החמאס ולא חתרו באמת לנצח אותו, וכך השגנו תיקו מול ארגון טרור קיקיוני. למרבה הצער, אם המצב יימשך, בנינו ישובו ויישלחו לסמטאות עזה גם בסבב הבא”.

פייגלין, התייחס גם לתכנית המדינית שלו וקרא לסיים את הכיבוש; “נחיל את ריבונות מדינת ישראל בכל רוחב ארצנו, ונפתח את המדינה למען הדורות הבאים. זהות תשמור על זכויות האדם של תושביה, גם אלו שאינם יהודים. לערבים בשטחי יהודה ושומרון, יוצעו אפשרויות שונות; המשך החיים כתושבי קבע, סיוע בהגירה לאלו המעוניינים בכך ואזרחות לאלו שיוכיחו נאמנות למדינת ישראל ויהיו שותפים בשמירה על ביטחונה”.

משה פייגלין, מתקבל באהדה בועידת מפלגת זהות הראשונה שנפתחה אמש בהצלחה | צילום: פלג אלקלעי
משה פייגלין, מתקבל באהדה בועידת מפלגת זהות הראשונה שנפתחה אמש בהצלחה | צילום: פלג אלקלעי

פייגלין, הוסיף בנאומו; “אנחנו נמצאים באירוע היסטורי, אירוע בו מתחילים להחזיר את המדינה לעם. מפלגת זהות, מציבה סוף סוף חזון ברור למדינת ישראל“. סיכם חתן השמחה יושב ראש המפלגה, מר משה פייגלין, אשר צטט באתר המפלגה החדשה שלו מאמרותיו של הסופר וההומוריסט האמריקני שיצירותיו נודעות בהומור הציני ובסאטירה החברתית החריפה שלהן, מארק טוויין; “בעוד 20 שנה תתאכזב יותר ממה שלא עשית, מאשר הדברים שעשית”.

החזון של מפלגת זהות – תנועה ישראלית יהודית

מטרות התנועה (מתוך חוקת התנועה); ״זהות״ היא תנועה ישראלית יהודית הדוגלת בחרות, ושואפת לתיקון החברה והעולם מתוך נאמנות לא-לוהי ישראל. התנועה תפעל להנהגת מדינת ישראל כמדינה יהודית ותחתור להשגת היעדים הבאים;

  • מדינה יהודית – מדינה החותרת למימוש הזהות והייעוד היהודי, וקיבוץ עם ישראל לארצו. מדינה העוברת מציונות של קיום, לציונות של ייעוד – מתודעת השרידות, לתודעה ואתגר של תיקון עולם.
  • מדינת חירות – מדינה המשיבה את מרבית החירות והאחריות לאזרח בכל התחומים ומצמצמת למינימום את מעורבותה בחיי הפרט. תחומי התערבותה של המדינה יוגבלו ככל הניתן למערכות המשפט, הביטחון והתשתיות הלאומיות.
  • מדינת המשפחה והקהילה – מדינה המבצרת את ערכי המשפחה ומעודדת את בנין הקהילה כאבני יסוד בבנין החברה.
  • מדינת שפע – מדינה המקיימת כלכלה חופשית בתוך המסגרת המרסנת והמעדנת של תרבות החסד והערבות ההדדית של עם ישראל.
  • מדינה ריבונית – מדינה המממשת ומבצרת את ריבונותה בכל חלקי ארץ ישראל שבשליטתה ובראשם בירושלים והר הבית. מדינה המפתחת את ירושלים כמרכז מדיני ורוחני, לעם ישראל ולאנושות.
  • מדינת שלום – מדינה החותרת לסיום מצב הלוחמה ושפיכות הדמים באמצעות ניצחון על אויביה.
0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן