יופי נעים

הצערת עור הפנים, הגיל שאפשר להתחיל, טיפים של דר’ אינס ורנר

באיזה גיל חשוב להתחיל עם טיפולים ל-הצערת עור הפנים? דוקטור אינס ורנר, נשיאת החברה לכירורגיה דרמטולוגית, מייעצת מתי כדאי להתחיל טיפולים להצערת עור הפנים? ומעניקה טיפים ועצות מועילות וכיצד ניתן להשיגם? ◄ דוקטור ורנר; "אם הוחלט לבצע טיפולים ל'הצערת עור הפנים' לשיפור והעדפת המראה הצעיר, השדוף והחלק, שאינם בגדר חובה, אלא רשות בלבד וטיפולים אלה גם לא מתאימים לכולן, הרי שיש משמעות לעיתוי תחילת התהליך. ככלל, ככל שמתחילים בטיפולים מוקדם יותר, כך מושגת תוצאה טובה יותר".
0
0
הצערת עור הפנים, הגיל שאפשר להתחיל, טיפים של  דר' אינס ורנר
הצערת עור הפנים, הגיל שאפשר להתחיל, טיפים של דר’ אינס ורנר | צילום: פרומדיקס  | עיבוד צילום: שולי סונגו©

האופנה, מתברר, מכתיבה קודים נוקשים של מראה חיצוני, תוך העדפת המראה הצעיר, השדוף והחלק, אך נשאלת השאלה המתבקשת האם זה מתאים לכל אחת  באופן אישי? לדוקטור אינס ורנר, נשיאת החברה ל’כירורגיה דרמטולוגית’ וכן משמשת יועצת לחברת פרומדיקס, יש דעה מגובשת ומוצקה; “נשים רבות חשות שהן חייבות ליישר קו עם הדרישות הללו זאת מבלי להקדיש מחשבה למשמעות העניין. לפני הכל, על האישה להפנים שטיפולים ל’הצערת עור הפנים’ אינם בגדר חובה, אלא רשות בלבד וטיפולים אלה גם לא מתאימים לכולן”.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

מופתעות? לדוקטור ורנר, לא. היא מבהירה מיד, כי אם הוחלט לבצע טיפולים, הרי שיש משמעות לעיתוי תחילת התהליך. ככלל, ככל שמתחילים בטיפולים מוקדם יותר, כך מושגת תוצאה טובה יותר.

לדבריה; “אם אישה שמתחילה בטיפולים, לאחר ש’תהליכי ההזדקנות‘ החלו לצבור תאוצה, תיהנה פחות מתוצאות הטיפול. תהליכים טיפוליים בשלב מתקדם זה, נועדו בעיקר לתקן פגמים שכבר נוצרו. לעומת זאת, אישה שהחלה את הטיפולים “בזמן” או במועד הנכון ככל שניתן תיהנה מ-מניעת הזדקנות עור הפנים ו-עיכוב תהליכי הזדקנות העור. תהליכים טיפוליים בשלב מוקדם מתמקדים במניעת נזקים שטרם נוצרו, ולא בטיפול בנזקים קיימים”.

 הצערת עור הפנים, כיצד נדע מהו אותו “בזמן” ומתי להתחיל בטיפולים;

לדוקטור ורנר, מבהירה, כי; “זה אינדיבידואלי מאוד ותלוי במצב עור הפנים של האישה ובגורמים נוספים כגון חשיפה לשמש ועישון. ישנן מטופלות אשר מתחילות כבר בגיל 20. אבל באופן עקרוני, ניתן לומר, כי מומלץ להתחיל בראשית ועד סוף שנות ה-30, אלא אם מתעוררת בעיה, קודם לכן, שהאישה מרגישה צורך לפתור ואז אין טעם להמתין לגיל מבוגר יותר”.

חברת פרומדיק: יצירת גומות חן באמצעות חוטי אפטוס  | צילום: פרומדיקס  | עיבוד צילום: שולי סונגו©
חברת פרומדיק: יצירת גומות חן באמצעות חוטי אפטוס  | צילום: פרומדיקס  | עיבוד צילום: שולי סונגו©

עוד מוסיפה ד”ר ורנר; “בשלב שבו הנזק טרם נוצר, או שהוא בראשיתו, עין לא מקצועית לא תזהה את השינויים. אבל אישה שתגיע לטיפול אצל מטפל בעל ידע, כלים, ניסיון ומומחיות – תהנה מכך שהמטפל, יזהה מיד את נקודות התורפה בעורה וייתן להן מענה, שימנע את הפיכתן לבעיות בולטות לעין.

בשנות ה-30 לחיים מתחילים בדרך כלל שינויים ב-רקמת העור, כגון; מרקם העור מתחיל להשתנות ונעשה פחות חלק, צבע העור משתנה ונעשה לא אחיד, יש התחלה של התרופפות העור והופעה הדרגתית של רפיון, איבוד נפח בפנים  והתחלה של התקמטות“.

█ דר’ אינס ורנר; “אני דוגלת בגישה ש”פחות זה יותר…”.

“מטפל שמזהה תהליכים אלו ונותן להם מענה מבעוד מועד, יכול למנוע את התפתחותם ואת החמרתם וכך למנוע מבעוד מועד חלק מתהליכי ההזדקנות בעור הפנים והצוואר” – מציינת דר’ ורנר ומוסיפה; “טיפולים אסתטיים לשיפור מראה עור הפנים והחלקת קמטים הם בגדר רשות ולא חובה.

אין חוק מתי “מוכרחים” להתחיל לטפל, אך אם החלטת לעבור טיפולים אלו, כדאי להתחיל מוקדם. חשוב להקפיד על תיאום ציפיות מלא בין הרופא המטפל לבין המטופלת. באופן אישי, אני דוגלת בגישה ש”פחות זה יותר”.

לסיכום, מסבירה דוקטור אינס ורנר, מוסיפה ומדגישה; “יש להימנע מטיפול בכמויות מופרזות של חומר שמחליק את הפנים לחלוטין ויוצר מראה לא טבעי”. בגיל צעיר, צריך פחות טיפולים מאשר בגיל מבוגר יותר וכל טיפול נותן תוצאות טובות וארוכות טווח הרבה יותר מאשר בגיל יותר מתקדם”.

█ דר’ אינס ורנר, ממליצה על טיפולים להשגת עור פנים צעיר וחלק;

בולטר - חומצה היאלורונית מהיעילות והמומלצות למילוי נפחים
בולטר – חומצה היאלורונית מהיעילות והמומלצות למילוי נפחים
  1. נפח מחודש למרכז הפנים – הטיפול המומלץ הוא חיזוק אמצע הפנים. כל שינויי הגיל, עייפות וצניחה מתחילים מאזור אמצע הפנים. הדרך היעילה לטפל בתופעות אלו היא באמצעות מילוי נפחים במקומות שהתרוקנו. זאת עושים ע”י טיפול ב’הזרקת חומצה היאלורונית’.
  2. אחת מהחומצות המוכרות והיעילות לטיפול כזה הנה ‘חומצה היאלורונית’  (בולטר, Belotero), המיועדת למילוי נפחים ולהפחתת סימני ההזדקנות הטבעית של העור על ידי החלפת ‘החומצה היאלורונית הטבעית’ המעודדת את הפיברובלסטים ליצור קולגן חדש, שאבד לאורך השנים.
  3. בחלוף השנים, כחלק מתהליך טבעי של ההתבגרות, מאבד עור הפנים מגמישותו, צונח ונעשה דק ורפוי. כמו-כן, מופיעים קפלי עור, קמטי ההבעה מעמיקים והעור מקבל מראה עייף ומבוגר. אחד הפיתוחים החדשניים והמהפכניים ב’רפואה האסתטית’ הינו טיפול בחוטים שמרימים את הפנים ב’שיטת אפטוס’. השיטה המהפכנית, משתמשת בחוטים נספגים (חוטי אפטוס) לשם הרמת וחידוש עור הפנים ומיצוקו.
  4. טיפולים נוספים המתאימים לגיל צעיר ולמניעת תהליכי ההזדקנות הנם טיפולים על ידי מכשור הממצק את רקמת העור ומאחד את צבע ומרקם העור.
  5. שילוב של טיפולים לא פולשניים קטנים מאפשרים לרופא לטפל בעור ובסימני ההתבגרות בצורה טובה ויעילה ולשמור על מראה צעיר ורענן לאורך זמן. הטיפול תורם למראה עור חלק, חיוני ובריא, המביא לתוצאות מידיות הנשמרות לאורך זמן ומסייע להאט ולמנוע את המשך הזדקנות העור.
0
0



אודות הכותב

שולי סונגו

שולי סונגו, ממשתתפות מערכת אתר כאן ישראל (כאן נעים) עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן