חדשות כאן ישראל משה נעים

כאן נעים עיתון האינטרנט של ערי וישובי ישראל בשדרוג

לאחר ההרצה ועבודות השדרוג, שיימשכו עד להשקת האתר ב-02-04-2017 או-אז נחגוג 15 שנים לעלייתו של אתר ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ ◄ כל הערה בונה, מילה טובה, עצה, רעיון מבריק יתקבלו בשקיקה ובברכה גדולה. שיהיה לכם נעים בגלישה.
0
0
’כאן נעים | עיתון האינטרנט של ערי וישובי ישראל’ פותחים השנה החדשה בשדרוג האתר
’כאן נעים | עיתון האינטרנט של ערי וישובי ישראל’ פותחים השנה החדשה בשדרוג האתר

שלום לכם גולשינו היקרים והנאמנים המלווים אותנו זה 14 וחצי שנים. בימים אלו אנו משדרגים את האתר ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’. בימים הקרובים, צפויים שיבושים בהצגת תוכן האתר ובצילומים שבו. כמו כן, דפים לא זמינים, היעדרותן של תמונות ושל כתבות עם הקרדיט הראוי לכותבים למיניהם בעבר ובהווה. נשמח לקבל מכם הערות, הפניות לדפים מסוימים בהן נתקלתם בבעיה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

עבודות השדרוג, יימשכו עד להשקת האתר ב-02-04-2017 או-אז נחגוג 15 שנים לעלייתו של אתר ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’.

ייאמר מיד, כי מאחורי אתר זה עומד כרגע, צוות קטן ואיכותי שהתחייב למשימה רבת אתגרים, להעמיד לרשותכם, כמעט 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע את כל המידע האפשרי הרלוונטי.

המחויבות שלנו לאמינות ולאיכות תשאב מכישרונות הצוות ומן הסתם גם מהניסיון של הוצאת מקומון “כאן נעים” בעיר חדרה, במשך 25 שנים ברציפות. כיום במהדורה אינטרנטית כמעט 15 שנים באינטרנט.

’כאן נעים | עיתון האינטרנט של ערי וישובי ישראל’ יהיה מעתה המקומון של המדינה

כעיקרון, באנו לפני כמעט 15 שנים עם עיתון כאן נעים, לאינטרנט, באופן הנוגד כביכול את הרעיון הבסיסי העומד מאחוריו, מרשת פתוחה, לכל דיכפין שיטה ויכנס, דווקא לאתר מקומי מוגבל – אחרי שלמדנו, כי גולשים מכל עיר וישוב הזניח ביותר ברחבי ישראל, מגלה בנו עניין, החלטנו לפנות לקהל הרחב של כל ’ערי ישראל’ של כל תושבי המדינה בתחום המוניציפלי, מעתה יהיה; ’כאן נעים | עיתון האינטרנט של ערי וישובי ישראל’ – אבל למען האמת כל גולש מכל נקודה בכדור הארץ ומחוצה לו, יתקבל בסבר פנים יפות ובכבוד מלכים.

בעיקרון הסבירו לנו, שהעיקר הוא בכמות ה”הקלגות” על אתר “כאן נעים“. אנחנו רוצים להביא דיווחים חדשותיים מכל הישובים, הקטנים כמו מהערים והישובים הגדולים, שיהיה.

אנו מתכוונים בכאן נעים, לתת לכם, יותר מידע ופנאי אמין ביותר, ללא משוא פנים, אשר ישמש אתכם ביעילות גם לקבלת החלטות, לבילוי, ללימוד לצרכנות נכונה, שיהיה זמין 24 שעות ביממה, בכל מקוםם לשירותכם. ’כאן נעים | עיתון האינטרנט של ערי וישובי ישראל’ יהיה ’המקומון של כל המדינה’, נכון זה הוא אוקסימורון קלאסי.

כל הערה בונה, מילה טובה, עצה, רעיון מבריק יתקבלו בשקיקה ובברכה גדולה.

שיהיה לכם נעים בגלישה.

שלכם,
משה נעים.

30/12/2016

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן