הורוסקופ | צילה שיר-אל

הורוסקופ שבועי של צילה שיר-אל מה-10 עד ה-17 בנובמבר 2016

מה צופנים לנו הכוכבים, האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim את הורוסקופ שבועי לבני כל המזלות, המתייחסת לשבוע שבין התאריכים ה-10 עד ה-17 בנובמבר 2016
0
0
הורוסקופ שבועי של צילה שיר-אל תחזית מה-10 עד ה-17 בנובמבר 2016
הורוסקופ שבועי של צילה שיר-אל תחזית מה-10 עד ה-17 בנובמבר 2016

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, לכם גולשי אתר נגישות-נט, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-10 עד ה-17 בנובמבר 2016.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בפן האישי, בסביבה המושפעת ממהלך הכוכבים, כפי שמוצג בהורוסקופ, ועל פי הקבלה, יש לנו חופש ניכר להעביר ולקבל החלטות, בהתאם לאופי ולאישיות שלנו ובהתאם לנסיבות. בעל הסולם (הרב יהודה לייב הלוי אשלג) אומר, שהחל משנת 1995, והלאה, חכמת הקבלה תתגלה לכל העולם ובני האדם יתחילו לדרוש אותה, יתחילו להבין שהיא מיועדת לתיקון החיים שלנו כאן על פני כדור הארץ.

טיפ לילידי השבוע; המילה הנכונה המתאימה לילידי השבוע, היא; פרופורציות. אתם נמצאים בתקופה רגישה מאוד לגביכם וכל דבר מוציא אתכם משיווי המשקל. בית הקריירה שלכם מופעל על ידי כוכב מאתגר ששמו פלוטו והוא זה אשר מבקש מכם לעשות שינוי תדמית משמעותי בנושאי עבודה וזאת ביחד עם וונוס שעומדת להיכנס לבית הקריירה שלכם והוא הכוכב שמבקש מכם להדק את היחסים הבין אישיים שלכם בצורה כזו שאנשים קרובים ינסו לעזור לכם כאשר הם חווים שאתם צריכים עזרה. הצורך שלכם לחופש ולשחרור עדיין יכול לגרום לכך שתעשו טעויות ביחסים בין אישיים.

מזל טלה
מזל טלה

מזל טלה (Aries) (21 במרץ עד 19 באפריל)

בית הקריירה שלכם מופעל על ידי כוכב מאתגר ששמו פלוטו והוא זה אשר מבקש מכם לעשות שינוי תדמית משמעותי בנושאי עבודה, וזאת ביחד עם וונוס שעומדת להיכנס לבית הקריירה שלכם והוא הכוכב שמבקש מכם להדק את היחסים הבין אישיים שלכם בצורה כזו שאנשים קרובים ינסו לעזור לכם כאשר הם חווים שאתם צריכים עזרה. הצורך שלכם לחופש ולשחרור עדיין יכול לגרום לכך שתעשו טעויות ביחסים בין אישיים.

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) (20 באפריל עד 20 במאי)

בית השותפויות שלכם חווה ביקורים מאוד משמעותיים של כוכבים אחרים כשבמקרה שלכם אתם אמורים ללמוד כיצד להסתדר עם הסובבים אתכם. הכוכב מרקורי במזל שלכם נותן לכם צורך לדבר, אך מאחר ואתם לא דברנים גדולים ייתכן שעובדה זו תלחיץ אתכם ואתם תהיו מוכנים לעמוד על דעתכם יתר על המידה בדרך שיכולה לגרום לחיכוכים. קבלו את העזרה המוצעת לכם מהסביבה הקרובה למימוש תכניותיכם.

מזל תאומים
מזל תאומים

█  (Gemini) (21 במאי עד 22 ביוני)

הכוכב פלוטו במקום המקושר עם כספים שמתקבלים מאחרים יגרום לכך שעכשיו זה הזמן לבדוק את ההתנהלות הכלכלית שלכם ולוודא שאינכם חורגים מהתוכניות הראשוניות שלכם. זוהי תקופה שמומלץ לכם לשמר את האנרגיות שלכם ולא לפזר אותן יתר על המידה. ייתכנו דאגות על רקע בריאותי לאדם קרוב ולכן מומלץ לכם להשקיע בתזונה נכונה ושמירה על איכות החיים לעצמכם ולקרובים אליכם.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

הכוכב וונוס ייכנס השבוע לבית השותפויות שלכם , כך שנראה שמבחינת יחסים בין אישיים מכל הסוגים, אתם פורחים בתקופה הזו ואפשרויות חדשות לזוגיות נרקמות בחייכם. אלה מכם שכבר נמצאים בקשר, יכולים להרשות לעצמכם לשחרר את המגבלה שאתם חשים ביחס לקשר ולהרשות לעצמכם ליהנות מהתחדשות היחסים. זה הזמן לפנק ולהתפנק ולהרשות לעצמכם בילויים וזמן איכות מתאים.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה (Leo) (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

אתם עדיין מושפעים מביקור מארס כוכב העשייה בבית העבודה שלכם ומחפשים דרכים חדשות להתחדשות בתחום זה.

השפעות תת הכרתיות מהעבר מונעות מכם להתפתח בכיוון שאתם מעוניינים בו וייתכן שחלקכם הגדול עדיין מרגיש חסום בגלל הנסיבות המשתנות של חייכם לאחרונה. חכו עד לחודש פברואר שהוא מחצית השנה שלאחר יום הולדתכם לשינויים משמעותיים.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

הכוכב מארס נמצא בבית העבודה שלכם ונותן לכם את מלוא המרץ לעשייה עניינית ויעילה כפי שאתם אוהבים. זה הזמן שלכם לשנס מותניים ולעשות ככל העולה על רוחכם , אם כי סביר להניח שלא תעשו דברים יוצאים מגדר הרגיל בגלל אופייכם פרגמטי.

ובכל זאת, הרשו לעצמכם לחרוג מהשגרה ואפילו לחשוב על שיפוץ משמעותי בבית כדי לתת לעצמכם את המרחב שהנשמה שלכם זקוקה לו.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

בית הכספים שלכם מתעורר לחיים לאחר תקופה מאוד ארוכה שבה מבחינה כלכלית לא היה לכם מנוח ובעיקר לעצמאיים שבכם. נראה שנאלצתם להמציא את עצמכם בכל פעם מחדש כדי לשרוד את השוק הקשה והבעייתי. גם השכירים שבכם נאלצתם להסתגל למציאות חדשה כיוון שעכשיו עם צאת מרקורי כוכב החשיבה מבית הכספים שלכם, נראה שהבנתם כיצד אתם צריכים להתנהג עם כספים.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

אתם נמצאים עכשיו בפתחן של התחלות חדשות ואפילו מרגשות שייכנסו אל חייכם. הגיע הזמן עבורכם לחוות זאת לאחר תקופה מאוד ארוכה שבה הרגשתם קשיים ושאתם צריכים להתאמץ עבור כל דבר שמגיע אליכם.

יש לכם רצון עז לטפח את סביבת המגורים שלכם ולהראות לאחרים שהנה יש לכם טעם טוב ויכולות לשדרג כל מקום שבו אתם נמצאים כדי להפכו למקום שנעים לשהות בו.

מזל קשת | צילום ארכיון
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

אתם מתחילים את תקופת יום ההולדת כשאתם חסרי אנרגיות לחלוטין וזה טבעי בתקופה זו. ולכן, ככל האפשר הימנעו ממאמץ מיותר כזה שיגרום לכם להרגיש שאתם נותנים יותר ממה שאתם מקבלים. כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית תת המודע ולכן טבעי שבתקופה הזו תחפשו תשובות יותר מעמיקות לשאלות מביכות ומציקות על עברכם. למדו להקשיב לאני הפנימי ושמרו על אורח חיים בריא.

מזל גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר) | צילום ארכיון
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) (20 בינואר עד 18 בפברואר)

העובדה שכוכב וונוס נמצא במהלך כל החודש הקרוב במזל שלכם היא מצוינת עבורכם וגם עבור הסובבים אתכם. נראה שיחול בכם שינוי משמעותי ואפילו ריכוך פנימי שבו תצליחו להמיס את לב הסובבים אתכם. ייתכנו שינויים במסגרת האישית שלכם בעקבות ההתחלות החדשות שלכם מבחינה אישית. זוהי תקופה מצוינת עבורכם לפנק את האהובים עליכם במתנות והפתעות כדי שיחושו כמה אתם רגישים לצרכים שלהם.

מזל דלי
מזל דלי

█ מזל דלי (Aquarius) (20 בינואר עד 18 בפברואר)

ושוב אתם עסוקים בשינוי התדמית האישית שלכם וזאת כתוצאה מכך שכוכבים מאוד משמעותיים נמצאים אצלכם בבית הקריירה וגורמים לכך שהנה אתם לוקחים את חייכם ברצינות ולא מוכנים להתפשר יותר כפי שהיה בעבר. דרך התנהלות חדשה זו תגרום לסובבים אתכם לחוש שאולי אתם פועלים רק בהתאם לצרכים האישיים שלכם ולא בהתאם לצרכים שלהם – ייקח להם זמן להשתכנע בצדקתכם.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) (21 במרץ עד 19 באפריל)

תפיסת העולם שלכם השתנתה לאחרונה בעקבות רצף של אירועים שחוויתם לאחרונה. זה הזמן שלכם להתנהג בהתאם לתפיסת העולם החדשה שלכם ולהוכיח לאחרים שהנה אתם נמצאים במקום שבו אתם יכולים לקחת שליטה על העניינים ולנהל את חייכם בצורה שאתם חושבים שראוי לנהל אותה. אל תכניסו עצמכם להוצאות כספיות מיותרות והשתדלו להישאר במסגרת המוכרת שאליה התרגלתם עד היום.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן