רדיו | טלוויזיה

הערוץ הראשון בתכנית כלכלית חדשה: חשבון יומי עם מרב מילר

התכנית 'חשבון יומי עם מרב מילר' תארח מומחים כלכליים בנושאים כלכליים וצרכנים אשר על סדר היום ותעבוד בשיתוף פעולה עם בתי השקעות, עיתונות כלכלית ומומחים כלכליים בעלי שם. עיקר התוכנית "חשבון יומי"; תעסוק ב-חדשות, טכנולוגיה, תיירות ובורסה אולם תתמקד בנושאי נדל"ן וצרכנות זאת ב"גובה העיניים".
0
0
הערוץ הראשון בתכנית כלכלית חדשה: חשבון יומי עם מרב מילר
הערוץ הראשון בתכנית כלכלית חדשה: חשבון יומי עם מרב מילר

הערוץ הראשון (11), הודיע אמש (חמישי, כ”ה בתשרי התשע”ז) כי ישיק ויעלה החל מיום ראשון ה- 30.10, תכנית כלכלית יומית חדשה בשם; ’חשבון יומי’. התכנית בהגשת מרב מילר שדרנית הרדיו והטלוויזיה, עורכת ומגישת חדשות ובעריכת נחום סער תשודר בשעה 18:00 -18:30.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר’.

מתוך תפיסה, כי רוב הציבור, מתעניין בעיקר בנושאים כלכליים וצרכנים אשר על סדר היום, תעסוק התכנית “חשבון יומי“; ב-חדשות, טכנולוגיה, תיירות ובורסה אולם תתמקד בנושאי נדל”ן וצרכנות זאת ב”גובה העיניים“.

דוברת רשות השידור (בפירוק) הגב’ לינדה בר, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ כי התכנית תארח מומחים כלכליים ותעבוד בשיתוף פעולה עם בתי השקעות, עיתונות כלכלית ומומחים כלכליים בעלי שם.

העיתונאית מרב מילר, נולדה וגדלה בעיר כפר סבא. שירתה בצה”ל כמדריכה בחיל האוויר. אחר כך, עבדה מספר שנים כדיילת אוויר, ולמדה תקשורת במכללה למינהל.

מפרסומי ויקיפדיה על הקריירה שלה, עולה, כי מילר, החלה את דרכה המקצועית ככתבת שטח ב’חדשות HOT’. לאחר מכן, החלה לעבוד ב’רשות השידור’ כעורכת ומגישת חדשות הכלכלה ברשת ב’ של קול ישראל.

בשנת 2002, עברה מרב לעריכת החדשות ב’ערוץ הראשון’ וגם שם הגישה את חדשות הכלכלה, “מבט לכסף“. בין פעילויותיה הבולטות ככתבת שטח בערוץ הראשון, היו סיקור ’תוכנית ההתנתקות’ וסיקור האירועים ב’גבול הצפון’ ב’מלחמת לבנון השנייה’.

█ רשות השידור, מוציאה כ-10,000 ש”ח בחודש על הוצאות הנסיעות של מרב מילר ב-מוניות

בשנת 2006, הגישה העיתונאית והשדרנית מילר, לראשונה את “מבט” כשהחליפה את חיים יבין באופן חד-פעמי בהגשת מהדורת החדשות המרכזית של הערוץ הראשון. ב-10 במאי 2007, הודיע המגיש המיתולוגי בטלוויזיה מי שמכונה “מר טלוויזיה” העיתונאי חיים יבין, כי בכוונתו לפרוש מהגשת “מבט“, לאחר כ-40 שנים בהן הגיש אותה כמגיש יחיד.

הנהלת הערוץ הראשון, ניהלה משא ומתן עם העיתונאית והמגישה גאולה אבן, אך לאחר מחלוקות כספיות, הוחלט, כי לא תגיש את “מבט” ושאת המהדורה יגישו מרב מילר והעיתונאי ינון מגל. מהדורת “מבט” הראשונה בהגשתם שודרה ב-10 בפברואר 2008.

מרב מילר, הנחתה בשנת 2008 את טקס הענקת ’פרסי ישראל’ לצדו של שחקן הקולנוע ותיאטרון והמפיק קולנוע ישראלי מר חיים טופול.

בשנת 2012, פורסם ונחשף, כי רשות השידור, מוציאה כ-10,000 ש”ח בחודש על הוצאות הנסיעות של מרב מילר ב-מוניות. “הפרשיה” עוררה גלים ברשת האינטרנט, בעיקר בקרב התומכים בביטולה של “רשות השידור“.

בשנת 2015, עזבה את הגשת “מבט” לטובת העיתונאי יעקב אילון ועברה להגיש את תכנית הבחירות “ישראל בוחרת” לצד אמיר איבגי. לאחר הבחירות התוכנית עברה למגזין רעיונות “הערב בשש” ששודר עוד חצי שנה. לאחר סגירתו מונתה מילר, למגישת מגזין כלכלה יומי “חשבון יומי עם מירב מילר“, סיבוב נוסף של “מבט לכסף“.

בשנת 2009, נישאה מרב מילר, לאייל שרמן. בשנת 2010, נולד בנם הבכור וביוני 2012, נולד בנם השני.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן