חדשות כאן ישראל

נתניהו: הנס הציוני מאיר ויאיר האזור ואת העולם כולו

"יש לנו הישגים רבים, אבל יש לנו גם עוד אתגרים חשובים לפנינו. לא הכל עדיין נפתר, אנחנו יודעים את זה, ואנחנו פועלים כדי לעשות את מה שצריך. אני מבטיח לכם: גם בשנה הבאה נמשיך בעשייה גדולה, נמשיך לבנות את הארץ, נמשיך לפתח אותה, לעודד את הכלכלה, לשמור על הביטחון, להקל על החיים שלכם, לפעול למען עתידכם, עתידנו, כאן במדינת ישראל, בארץ ישראל".
0
0
נתניהו: הנס הציוני מאיר וימשיך להאיר האזור ואת העולם כולו
נתניהו: הנס הציוני מאיר וימשיך להאיר האזור ואת העולם כולו

בפרוס השנה החדשה פרסם (ערב ראש השנה תשע”ז) ראש הממשלה מר בנימין נתניהו את דברי ברכתו תוך שהוא פותח בדברים נרגשים; “אנחנו נכנסים לשנה החדשה אחרי שבוע שמהול בעצב וגעגוע אל שמעון פרס זכרונו לברכה, הנשיא התשיעי של מדינת ישראל. נפרדנו משמעון בצער, בכבוד, בהוקרה. בהוקרה עמוקה על תרומתו האדירה לביצור כוחה של מדינת ישראל ולהבטחת עתידה. שמעון היה חלק מסיפור חיינו, מהסיפור של כולנו. הוא היה נציג מובהק של התקווה לעתיד טוב יותר, ועם כניסתה של השנה החדשה, גם אני, יותר מאי פעם, מלא בתקווה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר’.

באמצעות סרטון דברי ראש הממשלה נתניהו ב’יוטיוב’ לעם היושב בציון, ובכל תפוצותיו סקר ראש הממשלה את פועלה של הממשלה בראשותו בשנה החולפת תשע”ו | וידאו: איתי בית-און, לע”מ.

ראש הממשלה מר נתניהו, המשיך והתייחס פחות לעוקץ ודיבר על הדבש כשאמר; “לא במקרה יש לי כאן תפוח בדבש, אז אני מבקש לחלוק את עמכם את הדבש של השנה החולפת. בשנה זו הובלנו את מדינת ישראל במדיניות ברורה ונחושה והשגנו הישגים רבים. קודם כל ולפני הכל, שמרנו על הביטחון, ביצרנו את הגבולות, הורדנו את ההסתננות הבלתי חוקית לישראל כמעט לאפס, חיזקנו את הכלכלה. בזכות הצמיחה הגדלנו את הסיוע לחלשים בחברה”.

לדברי מר נתניהו, השנה יותר מתמיד חיזקה מדינת ישראל מעמדה; “העצמנו את המעמד האזורי של ישראל, העצמנו את המעמד הבינלאומי של ישראל. אתם יודעים, כמעט בכל יום אני נפגש עם מנהיגים מן העולם שמבקשים לחזק את הקשר עם ישראל. שמרנו ואף חיזקנו את היחסים המיוחדים עם ארצות הברית, חתמנו על ההסכם הביטחוני הגדול ביותר בתולדות ארצות הברית“.

בהתייחסו למצבה של ישראל במישור המקומי, ציין מר נתניהו; “הרחבנו את רשת התחבורה שמחברת את כל חלקי הארץ – כבישים, גשרים, רכבות, מנהרות, מחלפים. עיניכם הרואות, אתם נוסעים בכבישי הארץ.

השקענו בפיתוח הצפון והדרום, אנחנו מחברים אותם למרכז, הם הופכים ליעדים מבוקשים. החזון שלי הוא לבטל בהדרגה את המושג פריפריה, לחבר את כל המדינה יחד“.

מר נתניהו, ממשיך למנות את הישגי ממשלתו גם בתחום החינוך; “שדרגנו את חינוך הילדים, הם העתיד שלנו. עודדנו מגוון וייצוג של עוד אוכלוסיות בתרבות הישראלית.

הנהגנו את רפורמת השילוב של אזרחי ישראל הערבים, כי אני רוצה שכל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל, יהיו חלק מסיפור ההצלחה הישראלי. אני ושרי הממשלה פועלים ללא הרף כדי לשפר, לחזק ולבנות את המדינה וכדי להעצים אתכם, אזרחי ישראל“.

נתניהו; נמשיך לבנות את הארץ, נמשיך לפתח אותה

בנימין נתניהו עם חיילי צה"ל | צילום: קובי גדעון, לע"מ | עיבוד צילום: עיבוד: שולי סונגו ©
בנימין נתניהו עם חיילי צבא הגנה לישראל: חתמנו על ההסכם הביטחוני הגדול ביותר בתולדות ארצות הברית | צילום: קובי גדעון, לע”מ | עיבוד צילום: עיבוד: שולי סונגו ©

אש הממשלה מר נתניהו, אופטימי במיוחד השתא אך נותר ריאלי ואינו מסתיר את העובדה, כי; “המלאכה עוד מרובה, יש לנו הישגים רבים, אבל יש לנו גם עוד אתגרים חשובים לפנינו. לא הכל עדיין נפתר, אנחנו יודעים את זה, ואנחנו פועלים כדי לעשות את מה שצריך.

אני מבטיח לכם; גם בשנה הבאה נמשיך בעשייה גדולה, נמשיך לבנות את הארץ, נמשיך לפתח אותה, לעודד את הכלכלה, לשמור על הביטחון, להקל על החיים שלכם, לפעול למען עתידכם, עתידנו, כאן במדינת ישראל, בארץ ישראל.

הנס הציוני מאיר וימשיך להאיר, לא רק את החיים שלנו, הוא מאיר את האזור כולו, ואני אומר לכם; הוא מאיר את העולם כולו. יש לנו הרבה במה להתגאות. אני גאה במדינת ישראל, אני גאה בכם, ששותפים יחד איתי לחזון הגדול, להצלחה גדולה.

אני מאחל לכל אחד ואחת מכם ולבני משפחותיכם שנת שגשוג וצמיחה, שנת התעצמות ופריחה, שנת ביטחון – ובעזרת השם, גם שנת שלום. שנה טובה ו-גמר חתימה טובה!” סיכם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו את דברי ברכתו לעם היושב בציון לרגל השנה החדשה הבאה עלינו לטובה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן