חדרה

חדרה: משה ביטון, יכהן כסמנכ”ל התפעול של עיריית חדרה

המינהל החדש בראשותו של מר משה ביטון, ירכז גם הליכי אכיפה וביטחון וכן יהיה אחראי על הביטחון העירוני בדגש על מוכנות ופעילות אגפי העירייה בשעת חירום ◄ עבודת מינהל התפעול תתבצע לטובת שיפור השירות לתושב ומתן דגש על תרבות השירות תוך מתן מענה איכותי ויעיל לפניות התושבים בתחומים הקשורים לאחריותו ◄ ביטון, היה עד לאחרונה מנהל אגף שיפור איכות ופיקוח הסביבה בעיריית הרצליה.
0
0
חדרה: משה ביטון, יכהן כסמנכ"ל התפעול של עיריית חדרה
חדרה: משה ביטון, יכהן כסמנכ”ל התפעול של עיריית חדרה

האיש הנכון במקום הנכון, והעיקר בזמן הנכון. ועדת המכרזים לבחירת בעלי תפקידים של עיריית חדרה, בחרה במר משה ביטון לתפקיד סמנכ”ל התפעול של העירייה. ביטון, תושב אור עקיבא, עבד בעברו בעיריית חדרה במחלקת החשמל ובהמשך כיו”ר מינהלת בית אליעזר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מר ביטון, הוא בעל תואר B.A במדעי הרוח והחברה ו-M.A במדיניות ציבורית. בנוסף עבר השתלמויות רלוונטיות כמו מוסמך לניהול שפ”ע מתקדם, הכשרה לדירקטורים, מוסמך לגישור ועוד.

מר ביטון, נבחר בשנת 2003 כמנהל אגף שפ”ע (שיפור פני העיר) ב-עיריית אור עקיבא, תפקיד שבו היה ממונה ישיר על הפיקוח העירוני ושיטור קהילתי, ניקיון, תברואה, וטרינריה, רישוי עסקים ושילוט, גינון, מוקד עירוני ואיכות הסביבה.

משנת 2011 עבד כמנהל אגף שאיפ”ה (שיפור איכות פיקוח הסביבה) בעיריית הרצליה, והיה אחראי על פיקוח עירוני ורשות החנייה, ניקיון, תברואה, שילוט ורישוי עסקים, וטרינריה, איכות הסביבה, אגודה לתרבות הדיור, רשות החופים וההצלה, מחזור, הדברה ומחלקות נוספות.

ביטון, ייכנס לתפקידו מיד לאחר החגים, ב-1 בנובמבר ויעמוד בראש ’מינהל התפעול של עיריית חדרה’ אשר הקים ראש העיר, כחלק מהשינוי הארגוני שהוא מוביל בעירייה מינהל התפעול, יחלוש על אגף שיפור חזות העיר (לשעבר אגף התפעול), אגף אכיפה וביטחון ואגף תחזוקת מבני עירייה ואירועים. הסמנכ”ל, החדש מר ביטון, יהיה המנהל של כל מערך העובדים במינהל התפעול.

באחריות סמנכ”ל התפעול, יצירת תשתית לעיר בטוחה ונקייה במגוון ההיבטים והדרישות החל מפינוי אשפה דרך ניקיון רחובות העיר, דרך הפעלת מערכי תחזוקת הכבישים, מערך החשמל, גינון העיר, תחזוקת מבני העירייה ומוסדות החינוך וכן הפעלת מערך האכיפה והביטחון כחלק אינטגרלי מתהליך שלם של עבודה הכולל הסברה, התראה, פיקוח, ניקיון ושיפור חזות העיר.

המינהל החדש בראשותו של מר משה ביטון, ירכז גם את הליכי אכיפה וביטחון, וכן יהיה אחראי על הביטחון העירוני בדגש על מוכנות ופעילות אגפי העירייה בשעת חירום.

עבודת מינהל התפעול, תתבצע לטובת שיפור השירות לתושב בעיר חדרה ומתן דגש על תרבות השירות, תוך מתן מענה איכותי ויעיל לפניות התושבים בתחומים הקשורים לאחריותו.

בהצלחה, למר משה ביטון.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן