חדשות בריאות לב וכלי דם

רפיד מדיקל: יותר מ-500 מפרצות מוחיות טופלו בעיצוב מחודש לכלי דם

ראש המחלקה לנוירורדיולוגיה בבית החולים באראו, בשוויץ, פרופ’ דר לוקה רמונדה; "לא ניתן למנוע את חסימת הדם בזמן הפעולה בשימוש במוצרים המסורתיים לעיצוב מחדש של כלי דם במוח. השימוש במוצר שגם מאפשר זרימת דם רציפה וגם נראה לעין בזמן הפעולה לא היה קיים לפני השקת הקומנצי שהפך למוצר מן השורה אצלנו במחלקה והחולים שלנו נהנים מהיתרונות שלו באופן קבוע".
0
0
מוח וכלי דם | צילום: Depositphotos | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מוח וכלי דם

רפיד מדיקל (Rapid Medical), חברה המתמחה בפיתוח מוצרים ל’צינטורי מוח’, מצפון הארץ בין הר הכרמל והגבעות של רמות מנשה, הודיעה בסוף השבוע (חמישי, ט׳ באלול התשע”ו) כי לאחר שנתיים בלבד לאחר השקת המוצר באירופה, למעלה מ-500 חולים ברחבי העולם, כבר טופלו בהצלחה על ידי מכשיר הקומנצי (Comaneci Adjustable Remodeling Mesh) מוצר חדשני לשמירה על כלי דם המרכזי בזמן טיפול במפרצות מוחיות שפיתחה החברה. עוד נודע, כי רפיד מדיקל, מתכננת להשיק את המוצר בארצות נוספות בחודשים הקרובים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

קומנצי – רשת מתכוונת לעיצוב מחודש של כלי דם, הנו המכשיר המתכוונן הראשון בעולם שמשמש לעיצוב מחדש של כלי דם במוח. מטרתו לאפשר ’טיפול במפרצות מוחיות’ בעזרת סלילים. המכשיר מאגד בתוכו את היתרונות של המכשירים הקיימים ללא הסכנה שבחסימת זרימת הדם במוח וללא הצורך בטיפול תרופתי ארוך ב’מדללי דם’.

ראש המחלקה לנוירורדיולוגיה בבית החולים באראו, בשוויץ, פרופ’ דר לוקה רמונדה, אומר; “לא ניתן למנוע את חסימת הדם בזמן הפעולה בשימוש במוצרים המסורתיים לעיצוב מחדש של כלי דם במוח.

השימוש במוצר שגם מאפשר זרימת דם רציפה וגם נראה לעין בזמן הפעולה לא היה קיים לפני השקת הקומנצי שהפך למוצר מן השורה אצלנו במחלקה והחולים שלנו נהנים מהיתרונות שלו באופן קבוע”.

הקומנצי, פותח על סמך הפלטפורמה הטכנולוגית הבלעדית של רפיד מדיקל – טכנולוגית הFlexiBraid.

פלטפורמה זו, מאפשרת פיתוח מוצרים מתקדמים המאפשרים לרופא יכולות שליטה ובקרה יוצאי דופן והתאמה רציפה של מידות המוצר לכלי הדם ולצוואר המפרצת לאורך כל הטיפול.

כיום קיימות 3 גרסאות של המוצר; כאשר כל אחת מיועדת לטיפול במיקומים אנטומיים שונים.

גרסאות הקומנצי ו’הקומנצי פטיט’ מובלות לכלי דם המטרה בתוך מיקרוקטטר נוירווסקולרי עם קוטר פנימי של 0.021” ואילו הקומנצי 17, מובל דרך מיקרוקטטר עם קוטר פנימי שך 0.0165“.

סמנכ”ל המכירות והשיווק של חברת רפיד מדיקל בע”מ, מר איתן חביס; “אנחנו מאוד שמחים על האימוץ המהיר של הקומנצי והפיכתו למוצר נבחר בטיפול ה-נוירו וסקולרי, אנחנו מאמינים, כי השילוב של יכולת בקרה, נראות והתאמה לכלי הדם שמציע הקומנצי, הינו חלק קריטי בהצלחת טיפול ב’מפרצות מוחיות’“.

עיצוב מחודש של כלי דם | צילום: Depositphotos | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עיצוב מחודש של כלי דם

משפחת המוצרים של קומנצי, משווקת באירופה ובישראל. כאמור, חברת רפיד מדיקל, מתכננת להשיק את המוצר ברחבי העולם בחודשים הקרובים.

אודות רפיד-מדיקל – (Rapid Medical)

חברת רפיד מדיקל בע”מ, מפתחת מוצרים פורצי דרך לטיפולים אנדווסקולרים. החברה הינה היצרנית של טייגרטריבר, קומנצי ו-פלה, המוצרים המתכווננים הראשונים בעולם לתמיכה בטיפול ב-מפרצות במוח, ופלה, קטטר לגישה דיסטלית בעל חלל פנימי גדול.

טייגרטריבר, קומנצי ו-פלה, מאושרים CE למכירה באירופה.

בחברת רפיד מדיקל (Rapid Medical), אומרים, כי “המשימה שלנו היא לפתח מכשירים רפואיים עצבים וכלי דם בטוחים ויעילים מועילים לחולים ולענות על צרכיהם של רופאים.

אנו מחויבים לקידום טיפול בחולה על ידי מתן והמוצרים באיכות הגבוהים ביותר אמין ביותר, הקל ביותר לשימוש נתמך על ידי נתונים קליניים מוכחים.

רפיד מדיקל (Rapid Medical), ממוקם בחלק הצפוני של ארץ ישראל בין הר הכרמל והגבעות של רמות מנשה“.

מידע נוסף ניתן למצוא ב-Rapid-medical.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן