חדשות כאן ישראל

רעיית ראש הממשלה, הגברת נתניהו, ערכה ביקור תנחומים בבית משפחת שאול האבלה

0
0

רעיית ראש הממשלה, הגב’ נתניהו בבית משפחת שאול ז”ל ב’פוריה עילית’;”הצוואה של הרצל שאול ז”ל והחובה שלנו היא לעשות הכל, כדי להשיב את אורון, יחד עם הדר גולדין הי”ד, לקבר ישראל. ראש הממשלה משקיע בכך מאמצים מדי יום ואני מלאת תקווה ותפילה שהיום הזה יגיע”.
רעיית ראש הממשלה, הגברת נתניהו, ערכה ביקור תנחומים בבית משפחת שאול האבלה
רעיית ראש הממשלה, הגברת נתניהו, ערכה ביקור תנחומים בבית משפחת שאול האבלה

רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, ערכה הערב (ראשון, א’ באלול תשע”ו) ביקור תנחומים בבית משפחת שאול שב’פוריה עילית’. הגברת נתניהו, חיבקה וחיזקה את בני המשפחה, את הרעייה זהבה ואת הילדים; אבירם ואופק ומסרה להם תנחומים בשם כל אזרחי ישראל על מות אב המשפחה הרצל שאול ז”ל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הגברת נתניהו, אמרה אל בני המשפחה; “הבית שלנו פתוח בפניכם בכל עת. הרצל, היה אדם חזק ויקר שנלחם למען בנו. הטרגדיה שלכם קשה מנשוא וכששמעתי על פטירתו של הרצל לבי התמלא עצב כבד”.

הגב’ נתניהו, הוסיפה, כי; “החייל אורון הי”ד, מסר נפשו למען ביטחון ישראל. הצוואה של הרצל שאול ז”ל והחובה שלנו היא לעשות הכל כדי להשיב את אורון, יחד עם הדר גולדין הי”ד אל קבר בישראל. ראש הממשלה, משקיע בכך מאמצים מדי יום ואני מלאת תקווה ותפילה שהיום הזה יגיע”.

“חשוב לי שתדעו שהתמונות של אורון ו-הדר הי”ד, נמצאות מולנו תמיד, גם בחדרו של ראש הממשלה, שמראה את הבנים למנהיגים בפגישותיהם ומשוחח עליהם וזאת כדי לעשות הכל למען השבת גופתיהם.

ראש הממשלה חוזר ואומר למנהיגים שהוא מחויב להשיבם לישראל וזוהי המשימה של כולנו. אני מבקשת שתשמרו על הבריאות שלכם. אני מחבקת אתכם ומחזקת אתכם והלוואי שלא תדעו עוד צער”. סיכמה רעיית ראש הממשלה, הגברת נתניהו.

█ ראש הממשלה, נתניהו: המחויבות שלי היא להשיב הביתה את אורון שאול, את הדר גולדין

◄ אל סרטון הווידאו של רה”מ נתניהו בהלווייתו של הרצל שאול ז”ל

“ליווינו היום למנוחת עולמים את הרצל שאול, אביו של חלל צה”ל אורון שאול ז”ל (ב-25 ביולי קבע צה”ל, כי החייל אורון שאול הוא חלל שמקום קבורתו לא נודע, לאחר נפילתו בקרב שג’אעיה היה קרב בין צה”ל לחמאס בשכונת שג’אעיה שבעזה, שהחל ב-20 ביולי 2014 בעיצומו של מבצע צוק איתן, ונמשך עד 23 ביולי, 2014).

הגעתי ללוויה כדי לחבק את רעייתו זהבה ואת הילדים אבירם ואופק ולומר להם שהעם כולו דומע איתם.

הגעתי כדי לחלוק כבוד להרצל, שנאבק בייסוריו הרבים בגבורה עד לנשימתו האחרונה.

ראש הממשלה, נתניהו: אני מחויב לצוואתו של הרצל. אני מחויב לחיילינו. אני מחויב להשיב את אורון שאול והדר גולדין | צילום: קובי גדעון, לע”מ

הגעתי כדי להביט למשפחה בעיניים ולומר להם: המחויבות שלי היא להשיב הביתה את אורון, את הדר גולדין, את כל בנינו. המשימה הזאת עומדת בראש מעייננו ואיני מרפה ממנה.

הרצל אהב את מדינת ישראל בכל ליבו – והיה לו לב ענק. הרגישות שלו, הצניעות שלו, יכולת הנתינה והחסד שלו כבשו מיד את כל מי שהכיר. מדינת ישראל מצדיעה לאנשים כמו הרצל. הם תרמו ותורמים כל הזמן למדינה שלנו, לחברה שלנו.

אני זוכר את הרצל מאמץ אל גופו את תצלומו היפה של אורון יפה התואר. אורון במדי צה”ל, כומתה לראשו, פניו קורנים בסיפוק כשהוכתר כ’מצטיין הנשיא’ ביום העצמאות. התמונה הזאת שלו ושל הדר נמצאת במשרדי ליד כיסאי, כל הזמן.

אני מחויב לצוואתו של הרצל. אני מחויב לחיילינו. אני מחויב להשיב את אורון והדר. אני מאמין שבעזרת השם היום הזה יבוא, והפצעים יידעו מזור. דמותך הנאצלת, הרצל, תוסיף ללוות אותנו. לא נשכח אותך, אני לא אשכח אותך. יהי זכרך ברוך ונשמתך צרורה בצרור החיים”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן