אסטרולוגיה

נסיגת מרקורי במזל בתולה מלווה בלקויים בתקשורת

תהליך הנסיגה של מרקורי כוכב התקשורת, מעלה את הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו ◄ השפעת הכוכב, תחול בעיקר על המזלות הבאים: בתולה, דגים, קשת , תאומים, דלי וטלה ◄ מומלץ שלא לתכנן בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים. ולהימנע מרכישת מוצרי התקשורת השונים.
0
0

נסיגת מרקורי כוכב התקשורת ב’מזל בתולה’ מלווה בבלבול ולקויים בתקשורת כידוע ’מרקורי’ הידוע ככוכב התקשורת, נכנס פעם בכל שלושה חודשים למצב של נסיגה. גם השבוע, נכנס מרקורי לנסיגה ב’מזל בתולה’ וישהה שם למשך שלושת השבועות הקרובים. תאריכי הנסיגה המדויקים יהיו בין התאריכים ה-30 באוגוסט ועד ה-22 בספטמבר. המזלות, שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים; בתולה, דגים, קשת, תאומים, דלי וטלה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

גם המקורבים לבני המזל, יחושו ב’נסיגה’ שתתורגם באי סדר והתקלות המתרגשים על בני מזל הבתולה, כבר כמה ימים לפני תחילת הנסיגה, תורגש השפעת הכוכב ולכן, כדאי לקחת זאת בחשבון כאשר מתכננים אירועים שונים. יצוין, כי לאחר תאריך הנסיגה הרשמי, ייקח עוד כמה ימים עד שהדברים יחזרו למסלולם הרגיל.

תפקיד ’הנסיגה’ להזכירכם, הוא להאיר על ידי אירועים שונים בעיות שהיו קיימות תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו צפים החוצה.

נהוג להתייחס אל ’הנסיגה’ כדבר מאוד שלילי. אולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין, כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה, היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.

לעתים דווקא בזמן נסיגה, עולות ומתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב; הבעיות עלולות לצוץ בנושאי ה’תקשורת’ השונים. כך למשל, פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו ואו שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו; טלוויזיה, טלפון, אינטרנט ועוד.

בדיקות בריאותיות למשל מומלץ לא לתכנן בתקופה זו, מחשש של אובדן המסמכים. נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה, יש להם נטייה להשתבש ולהתקלקל. אם למשל אתם עומדים לקבל החלטות, מומלץ לבדוק באופן אישי כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של אותן קבלת החלטות.

השפעת נסיגת מרקורי במזל בתולה מרקורי על כל המזלות

מזל טלה- Aries; מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בענייני העבודה, אמנם קיימים עיכובים, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה.

מזל שור Taurus; רקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים ואף ילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

מזל תאומים – Gemini; מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. זה הזמן שלכם להוכיח את רצינות כוונותיכם.

מזל סרטן – Cancer; ומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאימו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים – חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.

מזל אריה – Leo; בית הכספים שלכם עומד בראש האירועים בשלושת החודשים הקרובים, הוא יהיה מופעל על ידי אירועים שונים שיגבירו את התקשורת אך גם את חוסר וודאות בנושאים כלכליים. נראה כי פועלים מאחורי גבכם אך אתם חשים, כי ידיכם כבולות ואתם מנועים מלהגיב.

מזל בתולה – Virgo; מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

מזל מאזניים – Libra; מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הרי הוא בית תת ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל”אני” הפנימי העמוק ביותר שלכם מה שמאפשר לכם לראות ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים לכם להתנהגויות שונות.

מזל עקרב – Scorpio; מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי אירועים שונים על רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת. פעמים רבות יהיה לכם צורך לסגור מעגלים .

מזל קשת – Sagittarius; מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק תחומים ונושאים חדשים שלא הייתם מודעים להם עד היום, ייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן הנכון לנהל שיחות חשובות שדחיתם זמן רב.

מזל גדי – Capricorn; מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא גם שליט המזל שלכם. לכן, גם אם המצב גורם, כי תפיסות העולם שלכם כרגע משתנות, הן נעשות מתוך הפנמה, הכלה והבנה.

מזל דלי – Aquarius; נסיגת מרקורי מציפה לגביכם הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם בחזרה. הגיע הזמן לבדוק היטב ליישב וליישר חשבונות.

מזל דגים – Pisces; מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים, בעיקר מדובר באלו הקרובים אליכם ביותר בני זוג או שותפים לעסקים. חכו עד לסיום הנסיגה לפני שתעשו החלטה כלשהי.

בברכת מזל טוב.

__________

* זכרו, כי התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן