דיני משפחה וירושה נהריה

נשכה את איבר מינו של בן זוגה שרצה להיפרד ממנה

כאשר פג צו ההרחקה, ביקש הגבר לאסוף את חפציו מביתם המשותף, אך שם חיכתה לו הפתעה כואבת. האישה, תקפה אותו ומבלי להיכנס לתיאורים צבעוניים, נשכה את איבר מינו, עד אשר שכמעט נכרת ממקומו. לדברי עו"ד מלאך, הנתבעת - האישה, תושבת הצפון, היא בעלת עבר פסיכיאטרי, העלילה על הגבר כי הוא זה אשר תקף אותה והוציאה נגדו צו הרחקה.
0
0
נשכה את איבר מינו של בן זוגה שרצה להיפרד ממנה | צילום: Depositphotos©
עורך דין ראובן מלאך

פרשת בוביט* בצפון? נראה שיותר זה מזכיר במקרה הטוב את הכאב. בליל ה-23 ביוני 1993, לקחה לורנה, סכין מטבח חדה באורך של כ-25 סנטימטרים וחתכה את איבר מינו של בעלה בעודו ישן. היא נמלטה מן הדירה כשהיא אוחזת בסכין ב-איבר הכרות ובחפצים נוספים ובמהלך הנסיעה ברכב השליכה את האיבר מן החלון.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

הפעם בדובר בתושבת צפון ישראל, אשר תקפה את בן זוגה לשעבר, כשבא לאסוף את חפציו מביתה – ונשכה אותו באיבר מינו. הגבר המזועזע והכואב, פונה אל בית החולים ושם בוצע ניתוח דחוף להצלת איבר מינו.

עולה, כי אין זו הפעם הראשונה בה מוגשת תלונה למשטרה על אלימות נגד האישה.

לדברי עו”ד ראובן מלאך מהעיר נהריה, העוסק בדיני תעבורה ופלילי, במעמד אישי ודיני משפחה והמייצג את הגבר, מאז פרידת בני הזוג, הטרידה האישה קשות את בן זוגה לשעבר ואת הוריו הקשישים והם אף הוציאו נגדה צווי הרחקה.

כאשר פג צו ההרחקה, ביקש הגבר לאסוף את חפציו מביתם המשותף, אך שם חיכתה לו הפתעה כואבת.

האישה, תקפה אותו ומבלי להיכנס לתיאורים צבעוניים, נשכה את איבר מינו, עד אשר שכמעט נכרת ממקומו.

לדברי עו”ד מלאך, הנתבעת – האישה, תושבת הצפון, היא בעלת עבר פסיכיאטרי, העלילה על הגבר, כי הוא זה אשר תקף אותה והוציאה נגדו צו הרחקה.

כתוצאה מכך, איבד הגבר את הרישיון לנשיאת נשק שהיה ברשותו, ופוטר מעבודתו ב-חברת האבטחה.

בימים הללו דן ’בית המשפט לענייני משפחה בקריות’ בבקשות לצווי ההרחקה ההדדיים שהוציאו בני הזוג נגד זה ובשאלה, אצל מי יישאר ילדם המשותף, והאם יועבר בסופו של יום אל משפחת אומנה.

פרשת בוביט, מה קרה שם?

הגב’ לורנה לאונור גאלו בוביט (נולדה ב-1970 באקוודור) ומר ג’ון ויין בוביט (נולד ב-23 במרץ 1967 בבאפלו, ניו יורק) היו בני זוג אמריקאים שזכו לפרסום תקשורתי גדול לאחר שהאישה כרתה את אבר מינו של בעלה.

בליל ה-23 ביוני 1993, לקחה לורנה, סכין מטבח חדה באורך של כ-25 סנטימטרים וחתכה את איבר מינו של בעלה בעודו ישן.

היא נמלטה מן הדירה כשהיא אוחזת בסכין, ב-איבר הכרות ובחפצים נוספים, ובמהלך הנסיעה ברכב השליכה את האיבר מן החלון.

בועטת לבן זוגה בביצים
בועטת…

לאחר מכן, הגיעה לביתם של חברים, שם דיווחה למשטרה על המעשה. במקביל, בעלה התעורר והבין מה קרה לו, הוא הצליח לעצור את הדימום (בזכות הכשרתו הצבאית) והגיע יחד עם חברו לבית חולים באזור.

בוביט, איבד כשני שליש מכל כמות הדם בגופו עד שהגיע לבית החולים שם ייצבו את מצבו.

אנשי המשטרה, שקיבלו דיווח על הפשע האלים איתרו את הפין הכרות והביאו אותו לבית החולים שם הוא חובר בחזרה בהצלחה בניתוח שארך למעלה מ-8 שעות והתבצע על ידי המנתח הפלסטי ד”ר דוד ברמן.

בעדותה במשטרה לורנה, טענה, כי עשתה את המעשה משום שבעלה היה; “אנוכי” ומשום שהוא; “תמיד קיבל אורגזמה וסיפק את עצמו, אבל מעולם לא גרם לה לאורגזמה”.

כמו כן, לפי עדות ידידתה הקרובה של לורנה, היא אמרה לה במפורש, שאם היא אי פעם תתפוס את בעלה בוגד בה, היא “תחתוך לו את הבולבול” והחוותה בתנועה את אשר היא עתידה לעשות לו.

יותר מאוחר (כאשר הועמדה לדין) לורנה, שינתה את גרסתה המקורית ואמרה, כי עשתה זאת כיוון שבעלה היה מכריח אותה לקיים יחסי מין.

לורנה, טענה, כי בליל האירוע, בסביבות השעה 3 בלילה, בוביט, חזר עם חברו מלילה של בילויים ושתייה. היא התעוררה כאשר הוא נכנס למיטה ואנס אותה.

בעדותה במשפט היא טענה שהיא זוכרת, כי כעסה עליו מאוד, היא הלכה למטבח לשתות מים, ראתה את הסכין החדה בכיור ומיד לאחר מכן, הלכה אל המיטה וחתכה את איבר מינו.

להגנתה, טענה, כי אינה זוכרת שום דבר מהאירועים עצמם ורק כאשר היא התקשתה לבצע פנייה בעודה נוסעת מביתם המשותף, היא הבינה, כי ה’פין’ של בעלה בידיה והשליכה אותו מן החלון.

בעלה, התנגד לגרסתה וטען, כי לאחר שחזר מבילוי עם חבריו ניסה לקיים יחסי מין עם לורנה בהסכמתה. לדבריו הוא נכשל בכך עקב היעדר זקפה, נרדם, והתעורר רק לאחר ביצוע המעשה על ידי לורנה. עוד פרטים ומידע על הפרשה ההיא, לחץ כאן – ’פרשת בוביט’

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן