מינויים במשק

נטאפ (NetApp) מינתה ג’יין אינגליש לסמנכ”ל השיווק העולמי CMO

הגב’ ג’יין אינגליש מביאה עמה אל חברת נטאפ (NetApp) שפע של ניסיון בתחום השיווק המשתרע על פני 20 שנה, בין היתר מומחיות בפיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק מקיפות הכוללות תכנון אסטרטגי גלובלי, מיתוג ומיצוב, שיווק מוצר ופתרונות, שיווק רב ערוצי, שיווק דיגיטלי ועוד.
0
0
חברת נטאפ (NetApp) מינתה את הגב’ ג’יין אינגליש לסמנכ
חברת נטאפ (NetApp) מינתה את הגב’ ג’יין אינגליש לסמנכ”ל השיווק העולמי CMO

חברת נטאפ (NetApp) הודיעה היום (שלישי, כ”ו באב, ה’תשע”ו) על מינויה של הגב’ ג’יין אינגליש לשמש בתפקיד סמנכ”ל השיווק העולמי CMO במטה NetApp בסאניוויל, ארה”ב. הגב’ אינגליש, מביאה עמה שפע של ניסיון בתחום השיווק המשתרע על פני 20 שנה, בין היתר מומחיות בפיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק מקיפות הכוללות תכנון אסטרטגי גלובלי, מיתוג ומיצוב, שיווק מוצר ופתרונות, שיווק רב ערוצי, שיווק דיגיטלי ועוד.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

הגב’ ג’יין, מצטרפת לחברת נטאפ מחברת ’IBM’ שם הייתה סמנכ”לית שיווק גלובלית בתחום ’IBM Cloud’ והובילה את השינוי של ה-Go-To-Market ב-ענן העסקי של יבמ.

מנכ”ל חברת NetApp העולמית, מר ג’ורג’ קוריאן; “אני נרגש לקבל את ג’יין לצוות ההנהגה שלנו ואין ספק שזה יתרום רבות לכלל החברה. יש ניסיון, מוכח בקבוצות מובילות, שיוצרות רעיונות חדשים ואתגרים חדשים, התורמים לשיפור התוצאות העסקיות.

ניסיונה, יעזור רבות לחברה להמשיך למצב את מעמדנו כמובילים ב’תחום האחסון’”. סיכם מנכ”ל נטאפ העולמית, מר קוריאן.

חברת NetApp, פעילה בשוק הישראלי מאז שנת 1996. מערכות NetApp מותקנות כיום במאות ארגונים מובילים בארץ, בתחומי הכלכלה, תעשיה, צבא, מנגנוני הביטחון, הממשלה והשלטון האזרחי.

הסניף הישראלי, הממוקם בעיר פתח-תקוה אחראי על מכירות, תמיכה ושירות ללקוחות הישראליים, כמו כן לחברה מרכז פיתוח עם כ-50 עובדים בעיר תל אביב.

לאחרונה, זכתה NetApp במספר עסקאות גדולות בישראל בין היתר בחברות; טבע, פניקס, בנק הפועלים, סיסקו, פראדיים, אינטל, קוקה-קולה, שירותי בריאות כללית ועוד. בסניף הישראלי מועסקים כ-70 איש.

בחברת NetApp‏ מפתחת פתרונות חדשניים לאחסון ולניהול מידע, המאיצים פריצות דרך עסקיות ומאפשרים חיסכון עצום בעלויות ואומרים, כי; “המחויבות שלנו למימוש יום יומי של ערכי הליבה שלנו ולהכרה שאנו זוכים לה שנה אחר שנה כמקום עבודה נהדר בכל רחבי העולם היא אבן היסוד להצלחתנו וצמיחתנו בטווח הארוך וכן להצלחתם של שותפינו לדרך ושל לקוחותינו”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן