מזל החודש

מזל החודש – מזל בתולה מה-24 באוגוסט עד 23 בספטמבר

מזל בתולה ביהדות מתייחס לחודש אלול כאשר בתקופה האמורה השמש ממוקמת בשמיים בין הכוכבים המייצגים את מזל בתולה האסטרולוגי. באסטרולוגיה, מזל בתולה הוא אחד משלושת מזלות יסוד האדמה, יחד עם מזל שור ומזל גדי. הוא משתייך לקבוצת המזלות המשתנים, יחד עם מזל תאומים, מזל קשת ומזל דגים. הכוכב השליט של מזל בתולה הוא מרקורי הידוע גם בשמו העברי כוכב חמה.
0
0
מזל החודש - מזל בתולה מה-24 באוגוסט עד 23 בספטמבר
מזל החודש – מזל בתולה מה-24 באוגוסט עד 23 בספטמבר

 

בני מזל בתולה מתאפיינים בשאיפה לשלמות הגורמת להם להיות רגישים וערים לפרטים הקטנים, לפעמים עד כדי איבוד היכולת לראות את התמונה השלמה, משום כך הם עלולים לשגות בניתוח הנתונים. הם בעלי יכולת חשיבה אנליטית ובדרך כלל גם מסודרים ומקפידים על הופעה נאה ועל סביבת מחיה נאה נקייה ומאורגנת.

במיתולוגיה לא ידוע בוודאות את מי היא הבתולה האמורה הייתה לסמל את המזל. היא קושרה כמעט עם כל האלות הבולטות, למשל אישתר, איזיס, מרים, אם ישו ואתנה. במיתולוגיה היוונית, בדרך כלל מייחסים את המזל לאלת הצדק אסטראה, אשר עזבה את הארץ בגלל סלידתה מרשעותם של בני האדם. אבל מאזני הצדק שלה מסמלים למעשה את מזל מאזניים.

מאפייני המזל:

סמל המזל: אישה מחזיקה בשיבולים.
איבר בריאותי רגיש: מעיים, קיבה ונטייה כללית למחלות שמקורן נפשי.
אלמנט: אדמה.
איכות: משתנה – יש לילידי המזל יכולת להשתנות בהתאם להתרחשויות המצבים השונים בחיים.

תכונות חיוביות:

צניעות, נטייה למושלמות, מעשיות ודייקנות. חכמים במיוחד, מסודרים, מאורגנים ורואים הכול לפרטי פרטים.

אנשים שהגדולה שלהם היא בנתינת שירות תכליתית לזולת, בעלי נטייה טבעית לתזונה נכונה והיגיינה בריאה, נוטים להשתלב בשינויים המתבקשים מתוך הנסיבות. נאמנים מאוד.

תכונות שליליות:

פסימיים, דאגניים, בעלי נטייה למחלות שמקורן פסיכוסומאטי (נפשי), יורדים לקטנות ומטרידים את הזולת.

ביקורתיים, עוקצניים, שומרים על מרחק רגשי, שמרניים, מחושבים, רכושניים, מערכות היחסים שלהם מושתתות על בסיס של “תן וקח”. בעלי נטייה למושלמות ודרישות דומות מהזולת.

תחזית כללית שנתית 2016-2017 לילידי המזל:

שפע;

עד לסוף חודש ספטמבר; עדיין יכולים אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל ליהנות מהאפשרות שמביא איתו הכוכב יופיטר.

לאחר מכן, יעבור הכוכב אל בית הכספים שלכם וישהה שם במשך כל השנה הקרובה.

מאחר ואתם מזל כל כך תכליתי שמחפש יעילות ומעשיות, הרי שבשבילכם זוהי תקופה מצוינת לביסוס מעמדכם הכלכלי. נראה שתקבלו הזדמנויות חדשות מבחינה כספית ותוכלו להתנהל בדרך כזו שתעשיר את הקופה הפרטית שלכם.

היזהרו מהיסחפות יתר בעקבות ההצלחה שתגיע אליכם ובעיקר בין החודשים מרץ ועד יוני 2017.

אתגר;

מתחילת השנה האחרונה נמצא כבר סטורן הכוכב המאתגר אצלכם במקום המקושר עם כל מה שקשור ליחסים איתכם ועם הסביבה הקרובה שלכם במעגל הראשון של חייכם.

ייתכן שעובדה זו נובעת מכך שכל הקרובים לכם נאלצו לעבור שינויים בעקבות אירועים שאתם חוויתם ונראה שהפעם אין לכם תירוצים איך להצדיק את ההתנהגות שלכם או את של אלה שאתם מנסים לגונן עליהם בכל מחיר.

הקשיים שתחוו יהיו גם המנוף שינויים משמעותיים להתחיל מערכת יחסים חדשה וממקום יותר נכון ואמתי, יכולים לקרות בין החודשים מאי ועד אוגוסט 2017.
* בברכת מזל טוב

___________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן