דת | יהדות חדשות כאן ישראל טיול נעים

משרד הפנים ו-רשות הכינרת: מתחמי חוף לרחצה נפרדת לציבור הדתי-חרדי

מיוחד ל’חופשת בין הזמנים’ משרד הפנים ורשות הכינרת יאפשרו החל ממחר 22.08, רחצה נפרדת במקטעים מחופים: צינברי, אמנון, גולן וחוף צאלון, קטעי חוף נפרדים בכנרת והארכת פתיחת תחנות ההצלה בחופים ◄ השר דרעי: "ההחלטה לקביעת קטעי חוף נפרדים בכנרת והארכת שעות ההצלה בחופים נועדה לדאוג לביטחון המתרחצים".
0
0
שר הפנים הרב אריה דרעי, משרד הפנים ו-רשות הכינרת יפתחו מתחמי חוף לרחצה נפרדת לציבור הדתי-חרדי
שר הפנים הרב אריה (מחלוף) דרעי

עשרות אלפי תלמידי הישיבות, הכוללים וילדי תלמודי-התורה וה”חיידרים” שיצאו בשבוע שעבר (שני, י”א באב, 15.8) ל’חופשת בין הזמנים’ הנמשכת כשלושה שבועות עד לראש חודש אלול (א’ באלול, 4.9.16). בתקופה זו, בה נוהגים בציבור הדתי והחרדי לצאת לטיולי שטח, לבלות במרכזי פנאי ולנצל את הזמן הפנוי להנאה עם המשפחה בהם גם ב’אגם הלאומי של ישראל הכינרת’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

משרד הפנים בשיתוף ’רשות הכינרת’ החליטו על פתיחת מתחמי חוף ל’רחצה נפרדת לציבור הדתי-חרדי’ בנוסף לחוף הנפרד חוף כינר.

יצוין, כי הכניסה לחופים היא ב-חינם, מאז שכב’ השר הרב אריה (מחלוף) דרעי, החליט לבטל את גביית התשלום. בנוסף הוחלט להאריך את פתיחת תחנות ההצלה בכנרת עד השעה 19:00.

שר הפנים, הרב דרעי, אמר, כי; “ההחלטה לקבוע קטעי חופים נפרדים בכנרת ולהאריך את שעות פעילות המצילים עד השעה 19:00, נועדה לעשות את כל הניתן לדאוג לביטחון המתרחצים”.

“בתקופה זאת” הוסיף השר דרעי; “מאות אלפי נופשים חילונים, דתיים לאומיים וחרדים פוקדים את חופי הכנרת והמטרה העליונה היא לעשות הכל כדי שכולם ייהנו וישובו לבתיהם בשלום”.

מאז ההחלטה, פעלו צוותים של רשות הכינרת לתיחום ויצירת ההפרדה במקטע מחוף מפרץ אמנון, מקטע מרצועת חוף צינברי ומקטע הממוקם בין חוף צאלון לחוף גולן.

זאת  כדי להתאים את מקטעי חוף אלו, כל אחד ברוחב של כ-50 מטרים, לרחצה נפרדת עד לסיום ’בין הזמנים’, כאמור, בתאריך א’ באלול.

רשות הכינרת מסרה באמצעות מר שלום אלבז, מ’משרד תקשורות יעל שביט’ לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי הרחצה הנפרדת תתאפשר במקביל לפעילות השגרתית והרחצה המעורבת המתאפשרת ביתר החופים.

הרחצה הנפרדת תתקיים בחלוקה לימים, בימים; ראשון, שלישי וחמישי, תתקיים ’רחצת נשים’. בימים שני, רביעי ושישי תתאפשר רחצת גברים.

ההחלטה ליצור מקטעים נפרדים, בנוסף לחוף כינר, נבעה מהרצון לאפשר למאות האלפים הפוקדים את חופי ’איגוד ערים כינרת’ בתקופה זו של השנה, חופשת הקיץ ו”בין הזמנים“.

בנוסף, המטרה לאפשר רחצה נפרדת במקטעים שונים לאורך כינרת – האגם הלאומי של ישראל עם שירותי הצלה ובכך לצמצם ככל שניתן את מקרי ה’טביעות’.

יצוין, כי כבר בתחילת החודש, החליטו ברשות הכינרת להאריך את שעות פעילות המצילים עד השעה 19:00 וקוראים לציבור הנופשים לרחוץ רק בחופים המוכרזים בהם קיימים שירותי הצלה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן