צער בעלי חיים

משרד החקלאות, עיריית רמת-גן והמשטרה פינו חוות סוסים

ד"ר צביה מילדנברג רופאת סוסים של השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות: ״אחד הסוסים נמצא רובץ וברזון קיצוני (ממש שלדים) וחלק מהסוסים סובלים מנכויות קשות וצלקות מרובות בסמוך לחניון דן. על חלק מהסוסים למרות מצבם הגופני הקשה, ניכר כי רכבו עליהם לאחרונה וזאת תוך התעלמות מוחלטת ממצבם הרפואי. הסוסים והחמורים פונו למתקן מוגן של משרד החקלאות שם מחכה להם ווטרינר לבדיקה מקיפה וטיפול רפואי. הסוסים עתידים לעבור שיקום ממושך.
0
0
משרד החקלאות, עיריית רמת-גן והמשטרה פינו חוות סוסים לא חוקית בסמוך לחניון דן
משרד החקלאות, עיריית רמת-גן והמשטרה פינו חוות סוסים לא חוקית

משרד החקלאות בשיתוף פעולה עם עיריית רמת-גן ומשטרת ישראל, פינו היום (שלישי, י”ב באב התשע”ו) את חוות הסוסים הלא חוקית שהוקמה בסמוך לחניון ’דן’. מבדיקה, עלה, כי בחווה, שהו כ-31 סוסים ו-6 חמורים שחלקם סבלו מפגיעות פיזיות שונות ומתת-תזונה. בעלי החיים, פונו, בליווי וטרינרי צמוד של השירותים הוטרינריים מטעם משרד החקלאות אל מתקן מוגן ותומך.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

עוד התברר, בעלי החיים הוחזקו בתת-תנאים פונו כשהם סובלים מפציעות שונות, ורזון קיצוני. בנוסף, התגלתה במקום גופה של סוס. כל בעלי החיים, פונו, בליווי וטרינרי צמוד של השירותים הוטרינריים במשרד החקלאות למתקן מוגן.

בבידוד, בהזנחה וכנגד החוק; כך בחר בעל חוות סוסים במרכז להחזיק את 31הסוסים שברשותו, כשלצדם 6 חמורים. האיש הקים חוות הסוסים בסמוך ל’חניון דן’ בעיר רמת-גן, הוקמה בניגוד לחוק ותוך השתלטות על שטחים ציבוריים ללא אישור.

מקום אחזקת הסוסים הנו שטח של עיריית רמת גן אשר נמצא בסמוך למסילת הברזל של הרכבת, באזור גבול ר”ג-בני ברק. בקטע זה אף אירעה תאונת רכבת קשה לפני כחודש בה נהרגו 4 סוסים. דווח, כי בעל החווה, ידוע כמי שהשתלט בעבר על שטחים באזורים שונים בארץ, ולאחרונה באמצעות צו מנהלי עליו חתם ראש עיריית רמת-גן, הוחלט לפנותו מהאזור.

רופאת סוסים של השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות, ד”ר צביה מילדנברג; ״אחד הסוסים נמצא רובץ וב-רזון קיצוני (ממש שלד) וחלק מהסוסים סובלים מ-נכויות קשות ו-צלקות מרובות.

על חלק מהסוסים למרות מצבם הגופני הקשה, ניכר, כי רכבו עליהם לאחרונה וזאת תוך כדי התעלמות מוחלטת ממצבם הרפואי.

רופאת סוסים של השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות, ד"ר צביה מילדנברג סוס ברזון קיצוני
רופאת סוסים של השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות, ד”ר צביה מילדנברג סוס ברזון קיצוני

הסוסים והחמורים, כאמור, פונו אל מתקן מוגן של משרד החקלאות שם מחכה להם ווטרינר לבדיקה מקיפה וטיפול רפואי. הסוסים עתידים לעבור שיקום ממושך״.

ראש העיר, מר ישראל זינגר, החליט להוציא צו מנהלי לפינוי החווה והבוקר נערך הפינוי, במבצע משולב של יחידות משטרת ישראל והשיטור העירוני רמת גן, משרד החקלאות וכוחות מטעם העירייה בהם אגף שפ”ע והווטרינריה העירונית, כדי להעביר את בעלי החיים למתקן מוגן.

מנהל אגף הביטחון והאכיפה של עיריית רמת גן, מר שמעון שומרוני, אמר; ״הפולש זומן לשימוע וקבל צווי פינוי, לצערנו, לא עשה זאת לבד, בעקבות כך בכוונת בעירייה לתבוע את הפולש על הוצאות הפינוי וכן את עלות החזקת הסוסים בחווה – עלות המסתכמת במאות אלפי שקלים״. מן המשטרה, נמסר, כי; הם ימשיכו לפעול עם כלל יחידות האכיפה בשילוב זרועות על מנת להגביר ולייעל את אכיפת החוק בכל מקום ובכל תחום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן