מאזני הצדק

לשכת עורכי הדין בישראל: 318 תלונות מצד אזרחים ועורכי דין

עו"ד אפי נוה; "מגמת ההתייעלות בנושא זה נמשכת ומצביעה על כך שבשנה האחרונה, זמן הממוצע לטיפול בפניה עמד ע ל117 יום בלבד" – הצהיר, ראש לשכת עורכי הדין ◄ בקריאת גיליון הרבעוני של אתיקה מקצועית – יולי 2016, כלים נוספים להתמודדות עם דילמות בתחום האתיקה המקצועית, כדי שנוכל כולנו לשמור על כבוד המקצוע ועל שמנו הטוב".
0
0
אפי נוה, עורך דין, לשכת עורכי הדין בישראל: 318 תלונות מצד אזרחים ועורכי דין
אפי נוה, עורך דין

עו”ד אפי נוה ראש לשכת עורכי הדין בישראל, הציג אתמול (חמישי) את הגיליון הרבעוני של “אתיקה מקצועית – יולי 2016″ ממנו עולה, כי ועדת האתיקה הארצית בלשכת עורכי הדין, קיבלה בשנה האחרונה מאות פניות העוסקות בנושא ודנה ב-318 תלונות מצד אזרחים ועורכי דין.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מן השקיפות אותה מעודד עו”ד אפי נוה ראש לשכת עורכי הדין בישראל, עולה נתון נוסף וחשוב לא פחות הראוי לציון, והוא עוסק במשך הזמן הממוצע לטיפול בפניות המגיעות למליאת הוועדה.

לדברי עו”ד נוה; “מגמת ההתייעלות בנושא זה נמשכת ומצביעה על כך שבשנה האחרונה, זמן הממוצע לטיפול בפניה עמד על 117 יום בלבד” – הצהיר, ראש לשכת עורכי הדין.

“בחוברת רבעונית זו, תוכלו לקרוא על החלטות ועדת האתיקה בעניינים שבין עורך הדין ללקוח, על ההחלטות בנושא; אימות חתימה על תצהיר, על שאלות בנושא; ניגוד עניינים והשעיה ועוד.

אני מקווה שתקבלו בקריאת גיליון זה, כלים נוספים להתמודדות עם דילמות בתחום האתיקה המקצועית על מנת שנוכל כולנו לשמור על כבוד המקצוע ועל שמנו הטוב. סוף שבוע נעים לכולכם” – סיכם עורך הדין מר נוה – ראש לשכת עורכי הדין בישראל.

לעיון בחוברת הגיליון הרבעוני של אתיקה מקצועית – יולי 2016

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן