חדשות בריאות

וולפסון: דר’ מנחם זינגר מנהל היחידה לאורתופדית ילדים ב’

ד"ר זינגר, מחליף את קודמו בתפקיד, ד"ר אלן ענר, אשר פורש לגמלאות ◄ ד"ר זינגר חבר באיגוד האורתופדיה הישראלי, החברה הישראלית לאורתופדית ילדים, האיגוד האירופאי לטראומה אורתופדית והחברה האירופאית לאורתופדית ילדים ◄ מנהל המרכז הרפואי ’וולפסון’ ד"ר יצחק ברלוביץ: "דר' זינגר מביא עמו ידע ויכולות יוצאי דופן, ואני בטוח שהוא יקדם לעין שיעור את היחידה. אני מאחל לו בהצלחה רבה בתפקידו החדש".
0
0
דוקטור מנחם זינגר מונה למנהל היחידה לאורתופדית ילדים ב’מרכז הרפואי וולפסון’
דוקטור מנחם זינגר מונה למנהל היחידה לאורתופדית ילדים ב’מרכז הרפואי וולפסון’

המרכז הרפואי ע”ש אדית וולפסון בית חולים הממשלתי הנמצא בשטחה של העיר חולון, סמוך למחלף וולפסון בנתיבי איילון, הודיע היום (שלישי, ה’ בסיון תשע”ו) על מינויו של ד”ר מנחם זינגר לתפקיד מנהל ’היחידה לאורתופדית ילדים’. ד”ר זינגר, החליף את קודמו בתפקיד ד”ר אלן ענר, אשר פורש לגמלאות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ד”ר זינגר (בן 49), נשוי +3, בוגר (בהצטיינות) של ביה”ס לרפואה “סלבדור” בעיר בואנוס איירס בירת ארגנטינה. כמו כן, ד”ר זינגר הוא בעל תואר מוסמך באורתופדיה מטעם הפקולטה לרפואה ע”ש סאקלר באוניברסיטת תל אביב.

ד”ר זינגר, החל את התמחותו באורתופדיה במרכז הרפואי ’וולפסון’ כבר בשנת 1999, ובשנת 2005, התמחה ב’אורתופדית ילדים’ בבית החולים לילדים בעיר סידני, אוסטרליה.

עם שובו ל’מרכז הרפואי וולפסון’ בשנת 2006, עסק באורתופדית ילדים, כאשר עיקר התמחותו היא בתחום של; עיוותי גפיים, כפות רגליים ובעיות במפרקי הירך.

ד”ר זינגר שירת במילואים כרופא של גדוד שריון במשך כ-12 שנה. ד”ר זינגר חבר ב-איגוד האורתופדיה הישראלי, החברה הישראלית לאורתופדית ילדים, האיגוד האירופאי לטראומה אורתופדית והחברה האירופאית לאורתופדית ילדים. ד”ר זינגר, מנהל פורום בתחום אורתופדית ילדים באתר Doctors Only.

מנהל המרכז הרפואי ’וולפסון’ ד”ר יצחק ברלוביץ, אמר; “אני מברך את ד”ר מנחם זינגר, עם כניסתו לתפקיד מנהל היחידה לאורתופדית ילדים.

דר’ זינגר מביא עמו ידע ויכולות יוצאי דופן, ואני בטוח שהוא יקדם לעין שיעור את היחידה. אני מאחל לו בהצלחה רבה בתפקידו החדש”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן