עיתונות | תקשורת המונים פוליטי מדיני

הליכוד: נוני מוזס וידיעות אחרונות שבו לסורם בהתנכלות לנתניהו

הליכוד, מאשים: "לא מסע תענוגות, לא חופשה ולא ספארי: ביקור היסטורי, מה רוצים נוני מוזס וחבר מרעיו? שראש הממשלה, יהיה נתון ב’סכנת חיים’? ספין מתחלף בספין, בלוף מתחלף בבלוף, המטרה לעולם נשארת; לשקר לציבור, כדי להכפיש את נתניהו בכל מחיר, תוך התעלמות מוחלטת מטובת המדינה ומהתועלת שתצמח לה בפן המדיני ובפן הכלכלי. שתפו את האמת שב“ידיעות“ ו-Ynet - מסתירים מכם".
0
0
מפלגת הליכוד מאשימה את נוני מוזס ו’ידיעות אחרונות’ חזרו לסורם בהתנכלות למר נתניהו
מוזס ונתניהו

מפלגת הליכוד פרסמה אמש שני (כ”ח סיון תשע”ו), גילוי דעת בו היא מאשימה את ארנון (נוני) מוֹזֶס, הבעלים העיקרי והמוציא לאור של העיתון ידיעות אחרונות והמשמש גם כבעל השליטה ויו”ר מועצת המנהלים של חברת ידיעות אחרונות בע”מ ואת עיתון ’ידיעות אחרונות’ כי חזרו לסורם בפרסומים שיקריים בהן על מסעו החשוב בתחום יחסי החוץ והכלכלה ליבשת אפריקה של מר ראש ממשלה מר בנימין נתניהו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לטענת אנשי הליכוד; “בפעם הראשונה מזה עשרות שנים מגיע ראש ממשלה ישראלי לביקור היסטורי ביבשת אפריקה, בו התקבל בקבלת פנים מיוחדת על ידי שבעה מנהיגים ממדינות אפריקה באוגנדה, כמחווה מיוחדת למדינת ישראל, בפגישת פסגה אסטרטגית.

בעיתון “ידיעות אחרונות“ מבינים שהקשקוש על ”בידוד מדיני“ כבר לא מחזיק מים. אז מה עושים? ממציאים ספין חדש על “מסע תענוגות לאפריקה”, תוך ניפוח היסטרי ושקרי של סכום ההוצאות”.

בליכוד, כותבים וממשיכים לתקוף את ארנון (נוני) מוֹזֶס, הבעלים והמוציא לאור של העיתון ’ידיעות אחרונות’ וטוענים, כי; “לא מדובר במסע תענוגות, לא חופשה ולא ספארי; ביקור היסטורי, בו לוח זמנים של עבודה צפוף מאוד. ביקור; ב-4 מדינות בתוך 4 ימים.

ביבשת אפריקה מתרגשים מאוד ממנו, רק בתקשורת הישראלית יש מי שמנסה לגמד, להכפיש ולדבר על הוצאות הביקור, שתועלתו הכלכלית למדינת ישראל עולה פי כמה וכמה על סך הוצאותיו”.

במפלגת הליכוד, מבהירים, כי; “ההוצאות נובעות בראש ובראשונה מעלויות האבטחה שנקבעו על ידי השב“כ אל מול הסכנות של פיגועי טרור נגד ראש הממשלה במדינות השונות באפריקה במהלך הביקור. אל הוצאות האבטחה, נלוות גם ’הוצאות רפואיות’ שנדרשות אף הן על פי הנהלים, לרבות הטסת ציוד ואנשי צוות רפואי.

מה רוצים נוני מוזס וחבר מרעיו? שראש הממשלה, יהיה נתון ב’סכנת חיים’? הוצאות אלה אינן ”תענוגות“ או ”מותרות“ – הן נועדו להגן על ראש ממשלת ישראל ועל המשלחת הישראלית במהלך ביקור חשוב לישראל.

בליכוד, מציינים ומדגישים; “אבל כשמדובר בנתניהו, נוני מוזס ושותפיו בכלי תקשורת אחרים זועקים על ”בזבוז“, הגם שמדובר בשקר העומד בניגוד מוחלט ליתרונות הרבים שיצמחו לישראל מביקור חשוב זה.

זה כמובן כשעשרות נסיעות מצד נשיאי המדינה לשעבר, שעלו לישראל ממון רב על אף שמדובר בנסיעות טקסיות ונטולות השלכות מעשיות, לא זכו לבדל של ביקורת.

“ספין מתחלף בספין, בלוף מתחלף בבלוף, המטרה לעולם נשארת; לשקר לציבור, כדי להכפיש את נתניהו בכל מחיר, תוך התעלמות מוחלטת מטובת המדינה ומהתועלת שתצמח לה בפן המדיני ובפן הכלכלי.

שתפו את האמת שב“ידיעות“ ו-Ynet, מסתירים מכם.” סיכמו במפלגת הליכוד את גילוי הדעת שלהם.

מפלגת הליכוד המפלגה פוליטית ציונית-קונסרבטיבית בימין שקמה בשנת 1973. התנועה מחזיקה כיום בשלטון וכן החזיקה בשלטון בישראל במשך רוב התקופה מאז שנת 1977 ועד ימינו. אל דף הפייסבוק של הליכוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן