נגישות כאן ישראל קהילה

סטודיו אנד ג’וי מקימה 10 ‘מרכזי שותפים’ בארץ לאנשים עם מוגבלויות

"מרכזי שותפים" של סטודיו אנד ג’וי, יעסיקו אנשים עם מוגבלויות, קשישים ונוער בסיכון; "לאחרונה, פתחנו את ’מרכז השותפים’ הראשון בפארק אפק בראש העין, אשר חיבר בין הלקוחות שרוכשים לבין צוות העובדים שבמקום. מרכז השותפים, זוכה להצלחה רבה ופוקדים אותו לקוחות מכל הארץ ולכן, אנו פותחים מרכזים נוספים במתכונת דומה" - אומר מר נדב עטיה, מנהל סטודיו אנד ג’וי, המעסיק ’אנשים עם מוגבלויות’ בעבודות שזירת פרחים.
0
0
נדב עטיה, מנהל סטודיו אנד ג’וי, ’מרכזי שותפים’ ברחבי הארץ בהם יועסקו אנשים עם מוגבלויות
נדב עטיה

סטודיו אנד ג’וי, מתרחב ופותח רשת של עשרה “מרכזי שותפים” ברחבי הארץ שבהם יועסקו אנשים עם מוגבלויות, קשישים, עולים חדשים ונוער בסיכון בהכנת מתנות, זרי פרחים וחבילות שי. בכל מרכז, ישולבו 20-30 עובדים שישרתו את הלקוחות שבאזור הגיאוגרפי הסמוך. ההשקעה הכוללת בפרויקט מגיעה ל-11 מיליון שקלים והיא תעשה בשיתוף עם זכיינים עסקיים – חברתיים ברחבי הארץ.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אנד ג’וי, נחשב מחלוצי העסקים החברתיים בישראל והוקם בשנת 2007, על ידי מר נדב עטיה, כשתחום העסקת אנשים עם מוגבלויות מחוץ למפעלים המוגנים כלל לא היה קיים ומוכר בארץ.

מודל ההכנסות של הסטודיו, מבוסס אך ורק על מכירת מוצרים איכותיים לאנשים בודדים וארגונים ללא קצבאות, תמיכות ותרומות ובמקביל מאפשר לעובדים להשתכר לאורך כל השנה שכר שעתי הוגן עם כל התנאים הסוציאליים.

מר נדב עטיה, מנהל סטודיו אנד ג’וי, המעסיק ’אנשים עם מוגבלויות’ בעבודות שזירת פרחים, אומר, כי; “מאז הקמת אנד ג’וי, הוכשרו בו מעל 100 עובדים, שעבודתם היוותה קרש קפיצה למעבר למסלול חיים נורמטיבי.

עם התפתחות המיזם, יש פניות רבות הן מצד לקוחות, שמבקשים לרכוש את המוצרים ב-נגישות רבה יותר ברחבי הארץ והן מבחינת אנשים עם מוגבלויות המבקשים להשתלב בעבודה שמתגמלת אותם בצורה מכובדת והוגנת”.

“לאחרונה, פתחנו את ’מרכז השותפים’ הראשון ב’פארק אפק’ בעיר ראש העין, אשר חיבר בין הלקוחות שרוכשים לבין צוות העובדים שבמקום. מרכז השותפים זוכה להצלחה רבה ופוקדים אותו לקוחות מכל הארץ ולכן, אנו פותחים מרכזים נוספים במתכונת דומה.

מרכזי השותפים, יקיימו סיורים, ימי התנדבות חווייתיים לארגונים וועדים, מרכז מבקרים, חנות מפעל ועוד. הרעיון הוא שכל סניף ברשת יפעל כיחידת רווח, אבל לא במקסום רווח – אומר מר עטיה ומוסיף; “כבר היום אנד ג’וי, מוותר על 80% מרווחיו לטובת קיום הערכים החברתיים שעומדים בבסיסו.

מכאן, שההשקעה וההצטרפות לפרויקט מתאימה למי שמתייחסים באופן שווה לרווח ולרווחה. הפריסה הארצית תאפשר הוזלת מחירי השינוע ומחיר המוצר הסופי וכך תאפשר לנוספים לרכוש מוצרים עם ערך חברתי”. סיכם מר נדב עטיה, מנהל סטודיו אנד ג’וי.

סטודיו אנד ג’וי

ב’סטודיו אנד ג’וי’ רואים את תודעת השירות כערך מנחה ראשון במעלת סדר העדיפויות. בשל כך, הם שמים דגש ומקפידים לשרת את לקוחותיהם באדיבות, לספק את צורכיהם עם שלל מוצרים מגוונים, להיות זמינים בכל עת ולהציע חווית קניה בלתי נשכחת. לדברי אנשי סטודיו אנד ג’וי, העובדים מבצעים את עבודתם במסירות ואהבה תחת הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

סידורי הפרחים, העציצים, מתנות ליולדת, חבילות השי וכל המוצרים באתר ובחנות, מיוצרים/נארזים ע”י החניכים והמשתקמים במסגרת הפרויקט תוך פיקוח וביקורת של שוזרים ומדריכים מקצועיים.

השירותים המסופקים על ידי סטודיו אנד ג’וי; משלוחי פרחים ומתנות, מקס ברנר, מתנות, עיצובי לאקי במבוק, זרים וסידורי פרחים, שוקולד מקס ברנר, צמחי בית וגן, עציצי סחלב, מתנות לחגים, חבילות שי, מתנות ליולדת (מתנה ללידה), מזרקות קטנות, זרי כלה, עוגיות מזל, עציצים, זרי שוקולד, זרים מתוקים, פרח שוקולד ועוד מגוון רחב של מוצרים.

אנו נותנים מענה מקיף לחברות, ארגונים ולקוחות פרטיים במחירים הוגנים, איכות גבוהה ותרומה לקהילה. סטודיו אנד ג’וי, מבצע משלוחים לרוב חלקי הארץ.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן