טכנולוגיות תקשורת צרכנות

משרד התקשורת מטיל עיצום כספי בסכום של 1,517,260 ₪ על חברת סלקום

מנויי חברת "סלקום" פנו אל משרד התקשורת בתלונות, כי הם חויבו במאות ובאלפי שקלים בגין היקף שיחות ומסרונים שחרג, לטענת החברה, משימוש; "הוגן" ו"סביר" (מדובר באלפי מנויים) ◄ סלקום לא הציגה למנוייה תעריף בגין חריגה למנויים במסגרת עמוד עיקרי פרטי התכנית בהסכם ההתקשרות כנדרש ברישיונה.
0
0
משרד התקשורת מטיל עיצום כספי בסכום של 1,517,260 ₪ על חברת סלקום
סלקום נענשת

משרד התקשורת, הודיע היום (שלישי, ח’ סיון תשע”ו) כי הטיל עיצום כספי על חברת סלקום ישראל בע”מ בסכום של 1,517,260 ₪ בגין הפרת הוראות הרישיון שלה הקובע הוראות לעניין חובתה של החברה לפרט ב’הסכם ההתקשרות עם המנוי’ את כל התעריפים שעל פיהם המנוי יחויב.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ההוראות, קובעות, כי בכל הסכם התקשרות עם המנוי ובפרט בעמוד הראשון ל-הסכם ההתקשרות – יופיע בעמוד עיקרי פרטי התכנית, כל התעריפים שעל פיהם המנוי, יחויב.

ד”ר יחיאל שבי, דובר משרד התקשורת מסר ל’פורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; מנויי חברת “סלקום”, פנו אל ’משרד התקשורת’ בתלונות, כי הם חויבו במאות ובאלפי שקלים בגין היקף שיחות ומסרונים שחרג, לטענת החברה, משימוש; “הוגן” ו”סביר” (מדובר באלפי מנויים).

התעריף בגין החריגה לא הוצג למנויים במסגרת עמוד עיקרי פרטי התכנית בהסכם ההתקשרות. על החברה להציג תעריף זה לרבות קביעת רף מספרי ברור ל”שימוש הוגן וסביר”, בטבלה ב”עמוד עיקרי פרטי התכנית” של הסכם ההתקשרות.

בעת קביעת גובה ’העיצום הכספי’ נקבע, בין היתר, בהתאם לשיעור המנויים שנחשף להפרה, משך ההפרה, היקף הנזק הכספי שנגרם, התועלת שהפיקה החברה כתוצאה מההפרה והפרות קודמות של החברה.

סלקום

סלקום (באנגלית, קיצור של “תקשורת סלולרית”: Cellcom – Cellular communication) היא קבוצת תקשורת ישראלית, החברה נוסדה בשנת 1994 ונכון לשנת 2015 היא חברת התקשורת הסלולרית הגדולה בישראל. בעלת השליטה בחברה היא ’דיסקונט השקעות’ הנמצאת בשליטת ’אי די בי פיתוח’.

בשנת 2011, נקנתה חברת 013 נטוויז’ן על ידי ’סלקום’ ומוזגה לתוכה לחברה היו בסוף שנת 2012 כ-3.2 מיליון לקוחות סלולריים שביצעו בממוצע 390 דקות שיחה בחודש, והיא סיפקה שירותי תקשורת סלולריים לעוד כ-138 אלף מכשירים אלקטרוניים (M2M).

בשנת 2014, היו לחברה 2350 תחנות בסיס, תשתית של כ-1700 ק”מ סיבים אופטיים והיא סיפקה שירות ליותר ממיליארד דקות שיחה בחודש בדצמבר 2014, נכנסה החברה ל’שוק הטלוויזיה’ והשיקה ממיר IPTV משולב, המציע את ערוצי עידן פלוס לצד שירות VOD מבוסס אינטרנט.

● עוד אודות חברת סלקום בהרחבה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן