חקלאות ישראל

שר החקלאות אורי אריאל המריא אל רוסיה לקידום שיתוף הפעולה החקלאי

ל’חקלאות הישראלית’ יש חלק משמעותי בהידוק היחסים, כי הידע הישראלי בתחומי החקלאות השונים הוא מהמובילים בעולם ומהווה חיל חלוץ דיפלומטי וכלכלי... השת"פ בין שתי המדינות הולך ומתעצם ואנו נעמיק אותו בעיקר בתחומי; החלב, ניהול משאבי מים, חממות ו’טכנולוגיות חקלאיות’ נוספות".
0
0
שר החקלאות אורי אריאל המריא אל רוסיה לקידום שיתוף הפעולה החקלאי
השר אורי אריאל

שר החקלאות ח”כ אורי אריאל יצא היום (שני, כ”ט באייר התשע”ו) לביקור רשמי בעיר מוסקבה (רוסיה), יחד עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, זאת כדי לקדם את שיתוף הפעולה בין ישראל לרוסיה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

במהלך הביקור השר אריאל, צפוי לחתום עם מקבילו הרוסי מר אלכסנדר טקאצ’וב (Alexander Tkachyov) על מזכר הבנות להגברת העבודה המשותפת בין שתי המדינות ובדגש על ’משק החלב’ וה’מים’.

השר חה”כ אורי אריאל; “עשרים וחמש שנים לכינון היחסים בין רוסיה לישראל ושיתוף הפעולה בין שתי המדינות רק הולך ומתעצם.

ל’חקלאות הישראלית’ יש חלק משמעותי בהידוק היחסים, כי הידע הישראלי בתחומי החקלאות השונים הוא מהמובילים בעולם ומהווה חיל חלוץ דיפלומטי וכלכלי”.

השר אריאל, הוסיף, כי; “בביקור הקרוב ברוסיה, נמשיך ונחזק את הקשרים בין שתי המדינות ונעמיק את שיתוף הפעולה בעיקר בתחומי; ה’חלב’, ניהול משאבי מים, חממות ו’טכנולוגיות חקלאיות’ נוספות”. סיכם, השר אריאל, טרם נסיעתו לרוסיה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן