פורום כאן נעים

צל״ש ראש הממשלה לפעילות מבצעית של המוסד

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס הענקת צל״ש ראש הממשלה לפעילות מבצעית של המוסד. וידאו: עומר מירון, לע"מ

כיצד להתנהג באירוע טביעה סרטון מד”א

כיצד להתנהג באירוע טביעה | סרטון בשפה העברית באדיבות מד"א.

שלישיית הגשש החיוור בחוף הים

הגשש החיוור בתכנית "סופסופ" בשנת 1988, מנחה גבי גזית. ערוץ 1.

אודטה שוורץ האמנתי לו | עוד גבר מתחזה

העיתונאית אודטה שוורץ, על גבר מתחזה שהייתה עמו ביחסים: האמנתי לו | הכתב חיים אתגר, ערוץ 2.

איך ניצחו הצמחוניים (פיל ו-תאו) את הטורף אריה

איך ניצחו הצמחוניים (פיל ו-תאו) את הטורף הלביאה

ילד מיוחד, וסוס מיוחד | חובה לצפות

כשהגעתי הביתה וצפיתי בסרטון הבנתי את העוצמה של אותו רגע של בני ארז הלוקה ב'תסמונת ויליאמס' והסוס הרגיש.

מפעל הפיס

צהל איתם – ולמענם

צהל איתם - ולמענם | כך נראה ההאקתון הצה"לי שמפתח פתרונות לקשיים של ילדים אוטיסטים. עוד טכנולוגיות שפותחו בפרויקט המיוחד, עכשיו באתר צה"ל: http://bit.ly/2vsq4w7

שום פלפל ושמן זית עם חיים כהן – קרין גורן

שום פלפל ושמן זית עם חיים כהן - קרין גורן.

נעים לעקוב אחרי

מבקים כאן ישראל

A feed could not be found at http://kanisrael.co.il/?feed=rss2. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.
הטור של גדעון רייכר

הטור של גדעון רייכר | הקץ ל’טיפים’ למלצרים

יש לכלול במחיר את העלות של המוצר והשירות ולא להפוך את נותני השירות לקבצנים פושטי יד... רבים מאלה אינם ראויים כלל לטיפ. השירות לקוי, ארשת פניהם חמורת סבר. הם מזעיפי פנים ואינם משתדלים כלל לרצות את הלקוח.
הטור של גדעון רייכר | הקץ ל’טיפים’ למלצרים
הקץ ל’טיפים’ למלצרים | הטור האישי של העיתונאי גדעון רייכר

הגיעה העת לאמץ את המנהג היפאני האצילי. ארוחה במסעדה שהייה במלון, כל קבלת שירות מכל סוג שהוא בארץ השמש העולה יפן, איננה כרוכה בתוספת תשלום, להלן; ה’טיפ’.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

נהפוך הוא, היפני, נעלב, כאשר מציעים לו תשר שהוא בעצם נדבה לכל דבר ועניין.

המנהג הנלוז הזה בעיקר באמריקה, ראוי שיחלוף מן העולם בנוף המקומי שלנו. החובה הזו, מיותרת…

יש לכלול במחיר את העלות של המוצר והשירות ולא להפוך את נותני השירות לקבצנים פושטי יד.

רבים מאלה אינם ראויים כלל לטיפ. השירות לקוי, ארשת פניהם חמורת סבר. הם מזעיפי פנים ואינם משתדלים כלל לרצות את הלקוח.

זו מעין חובה. מעין מס.

מדוע? הוא מיותר בתכלית. שילמנו עבור המוצר ובכך נסתפק. המשווק, כולל בתוכו את כל הראוי. לעובדיו, יעניק נא מכיסו ומרווחיו ולא ישית את העול הזה על הצרכנים.

די. הקץ לטיפים. הקץ לנדבה הבזויה המיותרת והמשפילה.

__________

* הכותב גדעון רייכר, הנו עיתונאי ופובליציסט וותיק. כשדרן רדיו, התמחה רייכר בסיקור ענייני משפט, צרכנות וביורוקרטיה ובבירור תלונות מאת צרכני התקשורת על גופים ציבוריים.

תגובות



  • אודות הכותב

    כתב כאן ישראל

    כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

    הוסף תגובה

    לחצו פה להוסיף תגובה

    שינוי גודל גופנים