חקלאות ישראל

שני טרקטורים גנובים ותשעה מזויפים, נתפסו על ידי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל

0
0

שני תושבי אזור ג’נין בשנות ה-20 וה-40 לחייהם, נעצרו להמשך חקירה ◄ מפקד היחידה המרכזית של מג”ב מרכז; “אנו משקיעים מאמצים מודיעיניים ומבצעיים גדולים בכדי לשים את היד על אותם עבריינים, חשוב להבין שחקלאי שמאבד את כלי העבודה שלו מאבד גם את יכולתו להתפרנס בכבוד”.
שני טרקטורים גנובים ותשעה מזויפים, נתפסו על ידי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל
שני טרקטורים גנובים ותשעה מזויפים, נתפסו על ידי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל

החקלאים יכולים לנשום יותר ברווחה זאת לאחר ש’משמר הגבול של משטרת ישראל’ החליט לנקוט יד קשה ולעצור את גל הגניבות החקלאיות. אתמול (א), נתפסו שני טרקטורים גנובים ותשעה מזויפים, על ידי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל, סמוך לעיר גֶּ’נִין (جنين) שבצפון השומרון, הנמצאת בתחומי הרשות הפלסטינית. שני תושבי האוזור בשנות ה-20 וה-40 לחייהם, נעצרו להמשך חקירה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל ביחידה המרכזית של מג”ב חוף, פשטו אתמול (ראשון) בשעות הבוקר לוחמי היחידה, יחד עם לוחמי היחידה המרכזית של מג”ב מרכז, ובסיוע כוחות צבא, על מתחם שנמצא דרומית לעיר ג’נין. במתחם, בו על פי המידע מאוחסנים טרקטורים גנובים, אותרו 11 טרקטורים.

טרקטורים גנובים שאותרו מוחזרים לשטחי ישראל

דובר משמר הגבול, רפ”ק שי חכימי, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “בבדיקה, התברר, כי שנים מתוך הטרקטורים ידועים כגנובים, והשאר מזויפים, כלומר; קיימות אי התאמות בין מספרי לוחיות הזיהוי לבין מספרי השילדה או המנוע וכתוצאה מכך, קיימת סבירות שגם הם גנובים.

שניים מבעלי המתחם, תושבי הכפר מסילייה הסמוך לג’נין, בשנות ה-20 וה-40 לחייהם, נעצרו להמשך חקירה.

החקירה, מתרכזת כעת בבדיקה של הטרקטורים המזויפים, מידת המעורבות של העצורים, ומעורבים נוספים.

הטרקטורים המזויפים והגנובים במסע אל הביתה אל חקלאי ישראל | צילום: דוברות המשטרה

מפקד היחידה המרכזית של מג”ב מרכז, ציין, כי; “אנו משקיעים מאמצים מודיעיניים ומבצעיים גדולים בכדי לשים את היד על אותם עבריינים, חשוב להבין ש’חקלאי’ שמאבד את כלי העבודה שלו מאבד גם את יכולתו להתפרנס בכבוד.

לשמחתי לחלק מהחקלאים, כלי העבודה שלהם הטרקטורים, יושבו כבר בימים הקרובים. נמשיך במאמצי החקירה עד שנמצא את הדין עם העבריינים”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן