ל"ג בעומר

מדא מסכם: ליל ל”ג בעומר תשע’ו, הסתיים ללא כל אירועים חריגים

מתחילת אירועי ל"ג בעומר ועד שעות הבוקר טופלו כ-150 ממשתתפי ההילולה השנתית שנערכה במירון, מהם 16 שנזקקו לפינוי ולהמשך טיפול בבתי החולים "זיו" ו"פוריה" ◄ דובר מד"א; "לאורך כל היום הזה (ל"ג בעומר, התשע"ו), ימשיכו צוותי מד"א, לאבטח את רבבות האנשים שיגיעו להילולת הרשב"י במירון".
0
0
ביקור סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, מדא, ליל לג בעומר תשע’ו, הסתיים ללא כל אירועים חריגים
מד”א: בליל ל”ג בעומר תשע’ו

מסיכום אירועי ל”ג בעומר בהילולת הרשב”י במירון וברחבי הארץ, עולה כי מאות מגישי עזרה ראשונה, חובשים ופאראמדיקים של מד”א, טיפלו בכ-150 מ’משתתפי ההילולה השנתית במירון’ אשר סבלו מפגיעות קלות שונות, בהן חבלות, כוויות קלות, התייבשויות, צריכת יתר של אלכוהול ובעיות רפואיות אחרות – כבר מאתמול, יום רביעי (25.5) בשעות הצהריים ועד היום חמישי (י”ח אייר תשע”ו) בשעות הבוקר (26.5).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עוד עולה, כי מתוך המשתתפים שטופלו 17 בני אדם, נזקקו להמשך טיפול רפואי ופונו באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד”א לביה”ח זיו (צפת) ופוריה (טבריה), בהם 2 בני אדם אשר לקו בליבם.

מנכ”ל מד”א רמ”ג אלי בין, מסר, כי; “ההערכות המקדימה ושיתוף הפעולה המלא עם המשרד לבט”פ, משטרת ישראל, צה”ל , כיבוי אש, הרשות למקומות הקדושים והכוננות הגבוהה ב’ארגון מד”א’, הוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד והצליחה לטפל בזמן קצר ובאופן מקצועי ויעיל בכ-150 ממשתתפי ’הילולת הרשב”י’ בהר מירון”.

ילד שנשרט מקבל טיפול עזרה ראשונה על ידי צוותי מגן דוד אדום בהילולת הרשבי במירון

“יש לציין בנוסף לכך את כלל כוחות מד”א ברחבי הארץ שהעניקו טיפול רפואי ל’נפגעים’ נוספים במהלך מדורות ל”ג בעומר.

אני מברך את כוחות מד”א על פעילותם המבורכת במהלך החג”. סיכם מנכ”ל מגן דוד אדום, מר בין.

גם הבוקר מוקדם יותר וכעת פועלים כוחות מד”א במירון ב’כוננות מוגברת’. לצד החוגגים הרבים השוהים במקום מאבטחים רפואית מאות צוותי מד”א, בהם מגישי עזרה ראשונה, חובשים ופאראמדיקים של מד”א.

מרפאה זמנית של צוותי מגן דוד אדום לטיפול בנפגעים בהילולת הרשבי במירון
מרפאה זמנית של צוותי מדא

לקראת ההילולה הקימו צוותי מד”א שתי מרפאות במקום; הראשית, הוצבה סמוך לבניין ישיבת מירון, והיא מאוישת ברופאים, פאראמדיקים וחובשים של מד”א ואילו מרפאה שניה הוקמה בסמוך למפעל שזיפרון למרגלות הר מירון וגם היא מעניקה מענה רפואי למשתתפי ההילולה.

דובר מגן דוד אדום תת-מגן זכי הלר, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; יצוין, כי; “בנוסף למרפאות ולמאות אנשי מד”א, הוצבו במקום ניידות טיפול נמרץ, תחנות לטיפול באירוע רב נפגעים, אמבולנסים, אופנועים, סגוואי וטרקטורוני מד”א שסיירו בין החוגגים ויכלו להגיש בקלות ובמהירות סיוע רפואי לחוגגים שנזקקו לעזרה רפואית. מסוק מד”א הצפוני, עמד גם הוא בכוננות”.

“לאורך כל היום הזה (ל”ג בעומר, ה’תשע”ו), ימשיכו צוותי מד”א, לאבטח את רבבות האנשים שיגיעו להילולת הרשב”י במירון”. הוסיף דובר מד”א מר הלר.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן