חקלאות ישראל

משרד החקלאות: אושרה הצעת השר אורי אריאל להקלה ברגולציה בענף החקלאות

0
0

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו: “הפחתת נטל הרגולציה היא יעד לאומי. אנחנו פועלים כל העת כדי לקצר ולפשט תהליכים, להקל על האזרח ולהפחית בעלויות” ◄ שר החקלאות אורי אריאל: ״הגיע הזמן שהחקלאים, יתפנו יותר לעבוד את האדמה ולא להשתעבד לטפסים ונהלים״.
משרד החקלאות: אושרה הצעת השר אורי אריאל להקלה ברגולציה בענף החקלאות
משרד החקלאות: אושרה הצעת השר אורי אריאל להקלה ברגולציה בענף החקלאות

ועדת השרים לרגולציה בראשות ראש הממשלה מר בנימין נתניהו אישרה היום (יום שני, ט”ו באייר, התשע”ו) את תכנית העבודה והצעת שר החקלאות ח”כ אורי אריאל להקלה ברגולציה ב’ענף החקלאות’ ובדגש על חומרי הדברה ורגולציה על חיסונים וחומרי חיטוי לבעלי חיים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

שני התחומים של חומרי הדברה, חיסונים וחומרי חיטוי לבעלי חיים, מהווים שוק של כמעט 2 מיליארד שקל בשנה והתכנית שהוכנה אחרי חודשים ארוכים של עבודה במשרדי משרד החקלאות, עתידה לקצר ביותר מ-50% את משך זמן אישור החומרים, להפחית באופן דרמטי את העלויות הישירות של קבלת האישור ובכך להגדיל את ההיצע בשוק, להרחיב את התחרות, לחזק את השמירה על האינטרס הציבורי ולהגדיל את הייצוא.

גיבוש ההחלטה נעשה בשיתוף של משרד החקלאות ו’משרד ראש הממשלה’ תחת המדיניות הכללית של רה”מ מר נתניהו ותכנית החומש להפחתת עלויות הרגולציה והבירוקרטיה שמובלת על ידי מנכ”ל משרד ראש הממשלה מר אלי גרונר.

לאחר אישור ועדת השרים לרגולציה, אמר ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, כי; “הפחתת נטל הרגולציה היא יעד לאומי. אנחנו פועלים כל העת, כדי לקצר ולפשט תהליכים, להקל על האזרח ולהפחית בעלויות”.

שר החקלאות ח”כ אורי אריאל, לא הסתיר את שביעות רצונו מן המהלך ואמר, כי; “התכנית הוכנה אחרי חודשים ארוכים עם עבודה מאומצת של אנשי המקצוע במשרד החקלאות, ועל כך מגיעה להם תודה והערכה.

אני שמח שהוועדה אישרה את התכנית שהוכנה במשרד החקלאות לטיפול בסרבול הרגולטורי שמקשה על התפתחות החקלאות ועבודת החקלאים. באמצעות הסרת החסמים ושחרור השסתומים נוכל לקצר את התהליכים הבירוקרטיים ב-70% ובכך נאפשר לחקלאים להתפנות למשק ולמקסם את הרווחים”. סיכם שר החקלאות מר אריאל.

מנכ”ל משרד רה”מ מר אלי גרונר, אמר, כי; “משרד החקלאות, גילה מצב של עודף רגולציה שגם עולה הרבה כסף וזמן ל’חקלאים’ וגם מונע שימוש באמצעים הכי מודרניים והכי בטוחים בתחום החקלאות. לכן, התכנית שאושרה היום היא הישג אמיתי ותציב את מדינת ישראל בשורה הראשונה של המדינות המפותחות”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן