חדרה חדרה | פוליטיקה

חדרה: מלכיאל אלבז צורף כחבר מועצה עיר חדש וכמשנה לראש העיר

0
0

בעקבות פרישתו של עו”ד צפריר ביטון אישרה מועצת העיר את מלכיאל אלבז כחבר מועצה חדש וכמשנה לראש העיר ◄ אלבז, יהיה משנה לממונה על תיק החינוך, ויהיה שותף עם ראש העיר בקביעת מדינות בתחום החינוך. כמו כן, בתחום התפעול יהיה שותף בקביעת מדיניות פיתוח מערב חדרה, ושותף בקביעת מדיניות בפיתוח תשתיות ודרכים בעיר.
חדרה: מלכיאל אלבז צורף כחבר מועצה עיר חדש וכמשנה לראש העיר
חדרה: מלכיאל אלבז צורף כחבר מועצה עיר חדש וכמשנה לראש העיר

מלכיאל אלבז, הוא המשנה לראש העיר חדרה וחבר מועצת העיר חדרה החדש אשר צורף בישיבת מועצה שלא מן המניין במקומו של עו”ד צפריר ביטון שפרש לאחרונה. חילופי הגבר באו בעקבות פרישתם מסיעת “זהות יהודית” של יו”ר הסיעה עו”ד צפריר ביטון ושל אלי כהן (מס’ 4 ברשימה), מונה הבא ברשימה, מלכיאל אלבז, כחבר מועצה. בנוסף מונה אלבז כמשנה לראש העיר בתואר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מר אלבז, יליד 1988, הוא בוגר בית הספר הרב תחומי במגמת חשמל, המשיך ללימודי עתודה בתחום הנדסאות חשמל, ולאחר מכן, התגייס לצה”ל ושירת בחיל המודיעין. הוא נשוי ואב ל-3, פעיל חברתי בתחום הרווחה בסיוע לנזקקים ובגמילות חסדים.

בהתאם לסעיף 24 ג’ לפקודת העיריות, התבקש מר אלבז להצהיר אמונים כחבר מועצה, ולאחר הצהרת האמונים הוכרז רשמית כחבר מועצת העיר בחדרה וקיבל מידי ראש העיר מר צביקה גנדלמן את התעודה, המעידה, כי הינו חבר במועצת העיר.

עם צירופו למועצת העיר חדרה, התבקשו חברי מועצת העיר לאשר את אלבז, ביחד עם חבריו לסיעה מר גבריאל סרוסי ועו”ד קובי שוקר, גם כחברי הנהלה. בכך, הושלם הליך המעבר של ’סיעת זהות יהודית’ משורות האופוזיציה בחזרה אל הקואליציה.

עפ”י סעיף 17 ל’חוק הרשויות המקומיות’ (בחירת ראש הרשות וסגניו וכהונתם), התבקשה המועצה לאשר האצלת סמכויות למר אלבז. חברי המועצה, אישרו, כי אלבז, יהיה משנה לממונה על תיק החינוך, ויהיה שותף עם ראש העיר בקביעת מדינות בתחום החינוך.

כמו כן, בתחום התפעול יהיה שותף בקביעת מדיניות פיתוח מערב חדרה, ושותף בקביעת מדיניות בפיתוח תשתיות ודרכים בעיר.

עוד אישרה המועצה חילופי גברי בוועדות העירייה. ב’וועדת הכספים’ אושר מינויו של חבר המועצה מר גבריאל סרוסי כיו”ר ועדת הכספים במקומו של חבר המועצה בן ציון נורדמן; בוועדת הביטחון אושר מינויו של חבר המועצה עו”ד קובי שוקר כיו”ר הוועדה; ובוועדת הנחות במסים אושר מינויו של מר מלכיאל אלבז לתפקיד המשנה לראש העיר כמ”מ יו”ר וחבר בוועדה במקומה של חברת המועצה הגב’ אלה גולדשטיין.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן