פוליטי מדיני

ראש הממשלה, נתניהו: מצטער על החלטת בוגי יעלון, הדלת עדיין פתוחה

פניה של הממשלה לשלום. יש הזדמנויות בתחום המדיני, בייחוד בגלל התפתחויות מסוימות באזור שאני אישית שוקד עליהן ללא הרף. לכן, עשיתי מאמץ גדול לצרף את "המחנה הציוני" לממשלה. ועל כן אני משאיר באופן הרציני ביותר את הדלת פתוחה להצטרפות זאת.
0
0
ראש הממשלה מר נתניהו: מצטער על החלטת בוגי יעלון, הדלת ל’מחנה הציוני’ עדיין פתוחה
ראש הממשלה מר נתניהו

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, פרסם לפני שעה קלה הודעה מיוחדת בדף הפייסבוק שלו ובה הביע צער על החלטתו הבוקר (שישי, י”ב אייר תשע”ו) של שר הביטחון מר משה (בוגי) יעלון להתפטר מתפקידו כשר הביטחון ומחברותו בכנסת ישראל. מר נתניהו, הפתיע כשממש בסוף הודעתו קרא שוב אל רשימת “המחנה הציוני” והעומד בראשה מר יצחק הרצוג להצטרף לממשלה בראשותו; “אני משאיר באופן הרציני ביותר את הדלת פתוחה להצטרפות…”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ראש הממשלה מר נתניהו, כתב, כי; “אני מצטער על החלטתו של בוגי יעלון. אני חושב שהוא היה צריך להמשיך להיות שותף מלא בהנהגת המדינה בתפקיד שר החוץ”.

נתניהו, הוסיף וביקש “אני מבקש להודות לו על שנות שירותו בצה”ל ובמערכת הביטחון. אני מעריך מאוד את שיתוף הפעולה בינינו, לילות כימים, למען ביטחון ישראל – כולל ב’מבצע צוק איתן’”.

ראש הממשלה, הדגיש בהודעתו, כי; “השינוי בחלוקת התיקים לא נבע ממשבר אמון בינינו, הוא נבע מן הצורך להרחיב את הממשלה, וזאת כדי להביא יציבות למדינת ישראל מול אתגרים גדולים שלפניה.

אני מניח שאם בוגי יעלון לא היה מתבקש לעזוב את משרד הביטחון ולעבור למשרד החוץ, לא היה מתפתח מה שהוא קורא משבר האמון בינינו – והוא לא היה מתפטר”. סיכם מר נתניהו את דבריו מצעדו המפתיע של יעלון שמשרת שר החוץ כעת מתברר המתינה לו.

ראש הממשלה מר נתניהו, התייחס לביקורת שהושמעה בעקבות ההחלטה למנות את ח”כ אביגדור ליברמן לתפקיד שר הביטחון; “עכשיו אני מבקש להבהיר; צה”ל הוא צבא מוסרי. הוא שומר והוא ימשיך לשמור על ערכי המוסר הגבוהים ביותר – ובראשם טוהר הנשק.

אין ולא תהיה על כך שום מחלוקת. צה”ל הוא גם צבא העם, ואני איתן בדעתי שצריך להמשיך לשמור את צה”ל מחוץ לפוליטיקה.

הניסיון להכניס את צה”ל ומפקדיו ל’וויכוח פוליטי’ הוא פסול, הוא מסוכן לדמוקרטיה. בדמוקרטיה הדרג הצבאי כפוף לדרג המדיני – ולא להיפך”.

█ נתניהו; “אני משאיר באופן הרציני ביותר את “הדלת פתוחה” להצטרפות המחנה הציוני”

מר נתניהו, הדף גם את הביקורות נגד תנועתו (הליכוד) וצייון, כי; “הליכוד, מאמין בדמוקרטיה. הליכוד הוא תנועה לאומית ליברלית, תנועה שמחויבת לשמור על ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.

הליכוד, מבטא את הזרם המרכזי בעם, וככזה הוא מחויב לביטחון המדינה ולחתירה לשלום.

פניה של הממשלה לשלום. יש הזדמנויות בתחום המדיני, בייחוד בגלל התפתחויות מסוימות באזור שאני אישית שוקד עליהן ללא הרף. לכן, עשיתי מאמץ גדול לצרף את ’המחנה הציוני’ לממשלה.

ועל כן, אני משאיר באופן הרציני ביותר את “הדלת פתוחה” להצטרפות זאת, הצטרפות שתעשה רק טוב למדינת ישראל” סיכם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו את הודעתו לציבור ערב כניסת השבת.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן