חקלאות ישראל יום הדבורים העולמי

מועצת הדבש: עקב עומס החום הדבוראים נערכו בזמן לצינון הכוורות

הדבוראים הגיעו עם ראשית גל החום הכבד אתמול (א’) כבר בשעות הבוקר המוקדמות לבדוק את מצב הדבורים אל הכוורות בנקודות הצבתן וסיפקו מקורות מים לצינון הדבורים ע"י הצבת חביות מים לצד הכוורות, העבירו חלק מהכוורות לנקודות רעייה מוצלות ונוחות יותר ◄ הדבוראים נמצאים כעת בשיא ’עונת הרדייה’.
0
0
הדבוראי בועז בן זאב מ’מכוורת דבורת התבור, דבוראי מפגין יכולת עקיצות
הדבוראי בועז בן זאב

החום הכבד והשרב השפיעו עליכם היום? תתפלאו אבל הוא השפיע גם על הדבורים וישפיע גם מחר – אי לכך ובתאם לזאת הודיע אתמול (ראשון) מועצת הדבש, כי עקב עומס החום נערכו הדבוראים מבעוד מועד לצינון הכוורות בנקודות הצבתן והגיעו לבדוק כבר בשעות הבוקר המוקדמות את מצב הדבורים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ב’מועצת הדבש’, אומרים, כי עומס החום הכבד, משפיע גם על הדבורים העמלות באיתור צוף וייצור דבש באוויר הפתוח, הן מתעייפות ועלולות להתייבש ולכן, בימי השרב הכבדים, הן נשארות בעיקר בתוך הכוורות ופועלות לצינונן.

הדבוראי בועז בן זאב מ’מכוורת דבורת התבור’ אשר במושב העובדים שַׁדְמוֹת דְבוֹרָה בגליל התחתון, יצא לשטח הכוורות למרות החום הכבד, לאוורר את הכוורות ולאפשר פעולת צינון עבור הדבורים.

מ-מועצת הדבש, נמסר עוד, כי, הדבוראים שנמצאים כעת בשיא ’עונת הרדייה’, סיפקו מקורות מים לצינון הדבורים על ידי הצבת חביות מים לצד הכוורות, העבירו חלק מהכוורות לנקודות רעייה מוצלות ונוחות יותר ופתחו את פתחי האוורור שבצד כל כוורת לאפשר חילופי אוויר לדבורים.

◄ אל צפייה בסרטון הדבוראים נמצאים כעת בשיא ’עונת הרדייה’ | צילום: מועצת הדבש דבורת התבור.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן