חדשות בריאות

מרכז רפואי כרמל כנס רופאי משפחה להשתלמות בתחום הקרדיולוגיה

ביה"ח כרמל של ’הכללית’ הינו הראשון בארץ ובעולם, המפעיל את מכשיר הסיטי הלבבי, המהפכני "ארינטה" המכשיר, הנמצא בשלבי ניסוי אחרונים והוא מאפשר לאבחן בצורה מהירה חולי לב, המגיעים אל חדר המיון בבדיקה מהירה איכותית ו’לא פולשנית’ ◄ ב’מרכז הרפואי כרמל’, נערכים כ-1,000 בדיקות ’סיטי לב’ בשנה והוא אחד המרכזים הגדולים והמובילים בתחומו בארץ וגם בעולם.
0
0
מרכז רפואי כרמל קיים כנס רופאי משפחה מ’הכללית’ להשתלמות בתחום ה’קרדיולוגיה’
מרכז רפואי כרמל קיים כנס רופאי משפחה מ’הכללית’ להשתלמות בתחום ה’קרדיולוגיה’

הפציינטים של קופת חולים כללית והמרכז הרפואי כרמל, על שם ליידי דייויס, בתחום ה’קרדיולוגיה’ יכולים מעתה להיות רגעים יותר, זאת לאחר שעשרות רופאי משפחה מטעם “קופת חולים הכללית” ממרחב חיפה והגליל מערבי, העשירו את הידע שלהם לאחר שעברו השתלמות מחוזית מרתקת בנושא; ’קרדיולוגיה’ וכן התעדכנו בחידושים ובמהלכים האחרונים בעולם ’רפואת הלב’. הכנס המדעי התקיים ב”מלון רימונים” בעיר עכו, נערך במספר מושבים כשכל מושב דן באספקט ייעודי בקרדיולוגיה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

במושב הראשון הציג מנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים כרמל, פרופ’ משה פליגלמן את תוכנית “הרמזור” המעלה את שיתוף הפעולה בין המרפאות בקהילה לבית החולים. ד”ר בשיר כרכבי, רופא בכיר במחלקה הקרדיולוגית, הציג נתונים מעניינים על שיפור הטיפול ב-חולי אוטם שריר הלב.

פרופ’ רונן רובינשטיין, הרחיב על אמצעי דימות חדשים לעומדים לרשות הקרדיולוגים.

המרכז הרפואי כרמל, על שם ליידי דייויס, הממוקם בשכונת אחוזה בעיר חיפה ומשתייך ל’שירותי בריאות כללית’ הינו הראשון בארץ ובעולם, המפעיל את ’מכשיר הסיטי הלבבי’ המהפכני “ארינטה” המכשיר, הנמצא בשלבי ניסוי אחרונים והוא מאפשר לאבחן בצורה מהירה חולי לב, המגיעים אל חדר המיון בבדיקה מהירה איכותית ו’לא פולשנית’.

ב’מרכז הרפואי כרמל’, נערכים כ- 1,000 בדיקות ’סיטי לב’ בשנה והוא אחד המרכזים הגדולים והמובילים בתחומו בארץ וגם בעולם.

בהמשך היום המרתק פרופ’ אבינועם שירן, הרחיב על תפקוד בדיקת האקו בהערכת ’חולי מסתמים’. ד”ר ברק צפריר, הציג את התוכניות החדשות לאיתור חולי ’יתר כולסטרול’ בבית חולים ובקהילה. ד”ר רונן יפה, הציג חידושים ותוכניות טיפול חדשות בטיפול בעורק הכלילי השמאלי הראשי בצנתור.

ד”ר חורחה שליאמסר, הסביר על טיפול מתקדם בתחום הפרעות הקצב ו-פרפור בעליות הלב. בנושא; אי ספיקת לב ו-יתר לחץ דם ריאתי, הציג ד”ר ירון הלמן, תרופות חדשות לחולי אי ספיקת לב. וד”ר מיקי גבריאלי, דיבר על גישות חדשות לטיפול ב’חולי יתר לחץ דגם ריאתי’.

” אנו בבית חולים כרמל וב’כללית’ מעניקים חשיבות גדולה לקשר בין רופאי הקהילה לבית החולים, אמר בתום האירוע פרופ’ פליגלמן.

לדבריו רופאי המשפחה הם העומדים בקו הראשון מול החולים וחשוב שידעו ויכירו את מגוון הכלים שאנו יכולים להעמיד לרשותם. ’המערך הקרדיולוגי בכרמל’ מספק שורה ארוכה של אמצעים טכנולוגים רפואיים המתקדמים יחד עם צוות רופאים מומחים מהשורה הראשונה כשהכל מוכוון לטובת המטופל שלנו שידע שהוא מקבל ונמצא בידיים הכי מקצועיות והכי טובות. סיכם פרופ’ פליגלמן.

נציגת הקמ”ר שהיא היחידה לקידום מידע ומחקר ב-מחוז חיפה והגליל המערבי, הגב’ אורלי כהן, שעזרה רבות בהפקת הכנס, אמרה; “השתתפתי כבר בהרבה ימי עיון, אולם יום עיון זה, היה מאורגן מסודר בצורה מרשימה, ועם משובים ופידבקים מצוינים מכל עשרות המשתתפים”, אמרה הגב’ כהן.

כמו לדוגמא הפידבק הזה; “המפגש היה חשוב מאוד מעניין ולפעמים גם מרתק. העתיד כבר כאן. אנחנו בכרמל ובכללית על המפה, כל הכבוד על ההפקה והרמה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן