חדשות בריאות יום העצמאות מדינת ישראל בת 68

מגן דוד אדום נערכים בכוננות גבוהה לחגיגות יום העצמאות ברחבי הארץ

לקראת אירועי אירועי יום העצמאות התשע"ו, נערכים כוחות מד"א בכוננות גבוהה במיוחד ◄ צוותי מד"א, יאבטחו רפואית באירועי ערב יום העצמאות וביום החג ◄ מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין; כוחות מד"א, פועלים גם הערב, בתגבור משמעותי ובתיאום מלא עם כלל כוחות הביטחון במדינת ישראל על מנת להעניק מענה מיידי ומהיר לכל צורך שעלול להתעורר. אני מאחל לכל בית ישראל חג עצמאות שמח.
0
0
אופנוען של מדא
אופנוען של מדא

לקראת אירועי וחגיגות יום העצמאות ה-68 למדינת ישראל, הודיע היום (רביעי, ג’ באייר תשע”ו, היום שמונה עשר ימים לעומר) דובר מד”א מר זכי הלר, כי כוחות מד”א נערכים בכוננות גבוהה וצפויים להיות פרושים בכל רחבי הארץ ולאבטח רפואית את אירועי וחגיגות יום העצמאות תשע”ו.

מנכ”ל מד”א רמ”ג אלי בין, שקיים הערכת מצב החליט, כי צוותי מגן דוד אדום ברחבי הארץ יפעלו בכוחות מתוגברים של חובשים, פאראמדיקים, מגישי עזרה ראשונה, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי מד”א, טרקטורונים ושאר רכבי ההצלה הייעודיים והייחודיים דוגמת; הסאגווי והג’יפבולנס, יפעלו גם כן.

הערב, ערב יום העצמאות, התפרסו הצוותים המתוגברים באזורי בימות הבידור ומרכזי הבילויים והמסיבות והעניקו מענה רפואי מיידי ומהיר לכל צורך שעלול להתעורר במהלך החגיגות.

למחרת (חמישי) תימשך הכוננות הנרחבת והמוגברת ותתמקד בפארקים, בגנים הלאומיים ובאתרי הטבע והנופש השונים.

מסוקי מד”א, יעמדו אף הם בכוננות במטרה להעניק ’פינוי מוטס’ במקרה הצורך.

במהלך ’יום העצמאות’ ולצד הכוננות המוגברת, ימשיכו כוחות מד”א להעניק מענה רפואי מהיר, יעיל ומקצועי גם לקריאות השגרתיות המתקבלות במד”א, מדי יום ביומו.

מנכ"ל מגן דוד אדום אלי בין קורא לציבור לתרום דם ביום העצמאות
מנכל מגן דוד אדום אלי בין

מנכ”ל מגן דוד אדום אלי בין קורא לציבור לתרום דם ביום העצמאות

על מנת לשמר את מלאי הדם הנדרש, בערב יום העצמאות, תיערך התרמת דם מיוחדת ושירותי הדם של מגן דוד אדום, יציבו ניידות להתרמת דם ב’כיכר רבין’ בעיר תל-אביב בין השעות; 17:00 עד 22:00. במד”א, פונים לציבור להגיע לכיכר ולתרום דם.

כמו כן, ביום שישי (13.5), יתקיימו התרמות דם בכל רחבי הארץ. מידע על מקומות ההתרמה ניתן למצוא באתר מד”א www.mdais.org או בטלפון; 03-5300-400.

בכל צורך רפואי יש לפנות למוקד החירום של מד”א – בטלפון 101, ולהישמע להנחיות של החובשים והפאראמדיקים במוקד מד”א כיצד להעניק סיוע ראשוני עד להגעת כוחות מד”א למקום.

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין, אמר; “כבכל שנה, העלינו את הכוננות לקראת טקסי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות איבה ו-ערב ו-יום העצמאות.

כאמור, כוחות מד”א, פועלים גם הערב, בתגבור משמעותי ובתיאום מלא עם כלל כוחות הביטחון במדינת ישראל על מנת להעניק מענה מיידי ומהיר לכל צורך שעלול להתעורר.

אני מאחל לכל בית ישראל חג עצמאות שמח ומבקש מציבור החוגגים לשמור על חייו בדרכים ובאתרי הבילוי”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן