כסף מדבר תחבורה | רכב | תעופה

ועד המפקחים ברשויות המקומיות נגד אכיפת הנסיעה על אופניים חשמליים

שמואל-שי אלבו; "אנחנו מותקפים על בסיס יום יומי בכל הארץ, בתקיפות מילוליות תקיפות פיזיות פגיעה ברכוש של מפקחים, פגיעה בציודנו וברכבנו, כמו; גרימת תקרים בגלגלים, התזת חומצה, ניפוץ מראות, שמשות ופנסי הרכב, סופגים תביעות פרטיות/פליליות שתובעים אותנו האזרחים מתוקף עבודתנו כשלרוב מדובר בתביעות קטנוניות וקנטרניות".
0
0
שמואל-שי אלבו, הוועד הארצי של המפקחים ברשויות המקומיות ברקע: אופניים חשמליים
שמואל-שי אלבו

הוועד הארצי של המפקחים ברשויות המקומיות, הודיע, כי הוא מתנגד נמרצות ל’אכיפת הנסיעה על אופניים חשמליים’ וכי יפעל להיפגש עם השר לביטחון הפנים, ח”כ גלעד ארדן בנושא הענקת סמכויות הולמות למפקח העירוני ומול המרכז לשלטון מקומי בנושא; הענקת הגנה משפטית וכיסויי ביטוחי מתאים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

יו”ר הוועד הארצי של המפקחים ברשויות המקומיות מר שמואל-שי אלבו, כי מתנגד ל-אכיפה הנסיעה על אופניים חשמליים ברחבי הרשויות המקומיות, זאת עד שלא יוסדרו, הגדרת תפקיד; “המפקח” בחוקת העבודה, סמכויות, ביטוחים, הגנה משפטית;

“אף מפקח בארץ, לא יאכוף את החוק/תקנה החדשה עד שמשרד הפנים, המשרד לביטחון פנים וכן המרכז לשלטון מקומי, לא יסדירו את הבעיות של המפקחים ברמה הארצית”.

זאת ועוד, מוחה מר אלבו; “אנחנו מותקפים על בסיס יום יומי בכל הארץ, בתקיפות מילוליות תקיפות פיזיות פגיעה ברכוש של מפקחים, פגיעה בציודנו וברכבנו, כמו; גרימת תקרים (פנצ’רים) בגלגלים, התזת חומצה, ניפוץ מראות, שמשות ופנסי הרכב, סופגים תביעות פרטיות/פליליות שתובעים אותנו האזרחים מתוקף עבודתנו כשלרוב מדובר בתביעות קטנוניות וקנטרניות, כל זאת, כדי לגרום לנו לסחבת משפטית בדיון על הדוחות כדרך נקמה על רישום דו”ח או דברים הקשורים לעבודתנו ולשיא אנו גם עדים לאחרונה לתופעת ’שיימינג’ ב’רשתות החברתיות’ נגד המפקחים בכל הרשויות המקומיות”.

“אי לכך”, מוסיף וטוען, יו”ר הוועד הארצי של המפקחים ברשויות המקומיות מר שמואל-שי אלבו; “אנו דורש שהמפקחים שבוועד ארצי מהעיר אילת בדרום ועד קרית שמונה בצפון, כולל המועצות מקומיות והמועצות אזוריות, יקבלו תוספת סיכון, הגנה משפטית ו-שינוי הגדרת התפקיד למפקח”.

אלבו, מבקש להבהיר, כי למשמעות בשימוש שהוא עושה במילה ’מפקחים’ במקום ’פקחים’; “אנו עושים על רקע התרעננות ושינוי התודעה בענף ובמעמד המפקחים ברשויות המקומיות”.

“ברצוני לציין את פעילותה של חברת הכנסת עו”ד רויטל סוויד (מפלגת המחנה הציוני), התומכת והמובילה את מאבק של המפקחים העירוניים ברמה ארצית זאת בניסיונות חקיקה בכנסת”. סיכם מר שמואל-שי אלבו, יו”ר הוועד הארצי של המפקחים ברשויות המקומיות.

המשך (למאבק) עוד יבוא.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן