מעלות-תרשיחא

מעלות תרשיחא: 4,200 דירות ייבנו בעיר בארבע השנים הקרובות

0
0

כ-50 אנשי מקצוע מענף הנדל”ן ערכו סיור מקצועי עם ראש עיריית מעלות תרשיחא שלמה בוחבוט; במסגרת תכנית מחיר למשתכן, במסגרתו, יוקמו 192 יח”ד מחירה של דירת 4 חדרים ממוצעת במחיר למשתכן יעמוד על 588,300 שקל ◄ כפר ורדים, השכנה, צפויה לעבור אף היא מהפך בשנים הקרובות עם הקמת שכונות חדשות. אחת מהם הנמצאת בשלבי תכנון והוצאת מכרזים תכלול כ-700 יח”ד בבנייה רוויה וצמודי קרקע.
מעלות תרשיחא: 4,200 דירות ייבנו בעיר בארבע השנים הקרובות
מעלות תרשיחא: 4,200 דירות ייבנו בעיר בארבע השנים הקרובות

ראש עיריית מעלות תרשיחא מר שלמה בוחבוט, אירח אתמול, (שני, י”ז בניסן התשע”ו) כ-50 קבלנים, שמאים, משווקים, אדריכלים ועורכי דין המתמחים בתחום נדל”ן לשם סיור מקצועי להצגת תכנית הענק להתרחבות העיר. אחרי לאחר למעלה מעשור בו לא נבנו פרויקטים חדשים למגורים, העירייה, מקדמת ומוציאה לפועל תכניות לבניית 4,200 יחידות דיור, שיאפשרו מענה לזוגות צעירים, משפרי דיור ולקליטת תושבים חדשים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

נכון להיום גבעת האורנים, מרכזת את היקף הבניה הגבוה ביותר בעיר מעלות. כיום מוקמות בשכונת גבעת האורנים 340 יח”ד על ידי הקבלנים “חדיף” (פרויקט נופי אורנים), “מעלות הירוקה” (פרויקט “ירוק בגבעה”) ומשהב (פרויקט “משכנות אורנים”).

ראש העיר מר בוחבוט, גאה במיוחד בפרויקט בשכונה במסגרת ’תכנית מחיר למשתכן’ במסגרתו, יוקמו 192 יח”ד על ידי חברת ורדים השקעות ונכסים בע”מ וזאת לאחר שהעירייה ביקשה להמיר את המכרז הרגיל שתוכנן במקור לטובת מחיר למשתכן. מחירה של דירת 4 חדרים ממוצעת במחיר למשתכן יעמוד על 588,300 שקל!.

בוחבוט, מסביר, כי; “זה ייתן מענה ל’ציבור הזכאים’ שמחפש דירות סטנדרטיות במחיר סביר. לצד זאת, הבניה הרגילה בשכונה, נותנת מענה לקהל יעד של משפרי דיור שמבקשים לבצע שדרוגים ולשפר את סטנדרט הדירה. לפי הנתונים שבידינו ממערכת המידע הדמוגרפית של משרד הפנים הרוכשים האלו מגיעים מן הקריות, משגב, כרמיאל וממרכז הארץ. הנתונים מראים על הגירה חיובית לעיר, וזאת לפני אכלוס השכונות החדשות. זו מגמה חיובית מאד שמבשרת לבאות”.

משרד ארנה פרי יחסי ציבור, המתמחה בשרותי יחסי ציבור ודוברות למגזר העסקי, מסר באמצעות הגב’ הילה גוטמן לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; תנופת הבניה בכל העיר הופכת את “אגם מונפורט”, שהיה בעבר פריפריאלי לעיר, למרכז העיר. בשלוחה הסמוכה אליו ממזרח תחל בניית מעל ל-2000 יחידות דיור חדשות בשכונת גבעת צורים (לשעבר צוריאל) וממערב 200 יחידות דיור נוספות.

קבלנים, שמאים, משווקים, אדריכלים ועורכי דין מתחום הנדלן בסיור מקצועי ב-מעלות תרשיחא | עיבוד צילום: שולי סונגו©

העירייה, מתכננת מתיחת הפנים לאגם מונפורט והפיכתו לאחד ממרכזי התיירות הגדולים בגליל, עם בניית 700 חדרי מלון, ו-12,000 מ”ר לשטחי מסחר, במסגרתם יוקם ’רחוב מפלים אקולוגי’ עם כ-150 מכולות מעוצבות למסחר, בילוי, משרדים, יזמות ואמנות. בניה נוספת מתוכננת בעיר בשכונת גבעת האירוס במתחם כזיב, במעלה הבנים ועוד.

יצוין, כי גם כפר ורדים, השכנה (המועצה שוכנת במערב הגליל העליון, סמוך לעיר מעלות על כביש 854), צפויה לעבור מהפך בשנים הקרובות עם הקמת שכונות חדשות. אחת מהם הנמצאת בשלבי תכנון והוצאת מכרזים תכלול כ-700 יח”ד בבנייה רוויה וצמודי קרקע.

על מנת לתמוך בהרחבת הבנייה וכמות התושבים, העירייה פועלת במקביל להרחיב את מקורות התעסוקה. לאחרונה, החלה עיריית מעלות תרשיחא להפעיל חממה מאיצת סטארט אם, אקסלרטור, שתתן מענה ייחודיי מסוגו ליזמים המוכשרים בתחום ההיי-טק מהאזור.

בנוסף, העירייה, תקים במשותף עם המועצה המקומית כפר ורדים; אזור תעסוקה חדש שישתרע על שטח של 460 דונם, ויכלול כ-200,000 מ”ר של שטח בנוי לטובת; תעסוקה, תעשיה ומסחר. אזור התעסוקה, יאכלס מגוון שימושים; תעשיה מתקדמת ונקייה, משרדים, בתי עסק, מוסדות ושירותי ציבור, מרפאות, מכונים, מרכזי הכשרה טכנולוגית, מתקני ספורט ותרבות ועוד.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן