הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית לבני כל המזלות מה-22 עד ה-28 באפריל 2016

מה צופנים לנו הכוכבים, האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית האסטרולוגיתה כללית לכל בני כל המזלות, המתייחסת לשבוע שבין התאריכים ה-22 עד ה-28 באפריל 2016.
0
0
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-22 עד ה-28 באפריל 2016
תחזית אסטרולוגית

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-22 עד ה-28 באפריל 2016.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
שבוע החג יעבור עליכם בסדרה של הפתעות ביחסים בין אישיים עם אנשים קרובים שחזרתם להיות איתם בקשר כתוצאה מאילוצי החג.

♥ ל- מזל החודש – טלה

♥ מזל שור התאמה לבני מזלות אחרים.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ ימי החג עוברים עליכם בצורה מאוד מעניינת וחריגה עבורכם כיוון שאתם יוצאים מהשבלונה שאתם רגילים אליה. זהו זמן שבו חשוב מאוד שתעבירו אותו ביחד עם אנשים קרובים אליכם בין שאתם רוצים ובין שלא וחיכוך זה יוצר מערכות יחסים חדשות שהפעם אתם לא מתכוונים לוותר עליהם, אלא להתמודד איתם ולהגיד את כל העולה על דעתכם עד אשר תאום הציפיות יצליח.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר כאן נעים למזל תאומים

★ בדרך כלל אתם אנשים שאומרים את כל אשר על ליבם, אלא שנראה שהפעם תצטרכו לעשות חושבים לפני שאתם מדברים ותשקלו מילים כדי שאחר כך לא תצטרכו לשאת בתוצאות. ההפנמה והמחשבה הפנימית תהייה נכונה לכל החודש הקרוב כיוון שזה בדיוק הזמן שבו תרגישו צורך בחופשה והתכנסות פנימה ופחות תרצו לקחת חלק במסיבות ואירועים משפחתיים.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ אתם נמצאים בתקופה מאוד טובה מבחינה מקצועית כיוון שאתם בולטים בתחומכם וזוכים להוקרה רבה בעבור מעשיכם. נסו להשקיע קצת יותר מבחינה חברתית כיוון שנראה שנסיבות החיים הינן כאלה שהפעם אתם לא מאפשרים לעצמכם מרווח זמן חופשי על מנת לנוח ולהירגע, אלא נמצאים כל הזמן בתנועה ועשייה. אתם מוכרחים לקחת פסק זמן כלשהו על מנת להקשיב לגוף שלכם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ אתם נמצאים בתקופה שבה אתם חייבים להוכיח לעצמכם שאתם מצליחים במטרות שלכם ומנסים לעשות את המקסימום על מנת שדעתכם תישמע. נראה שדבר אחד אתם שוכחים והוא שלעיתים אין טעם להילחם על דברים שמראש נועדו לכישלון ואתם צריכים לדעת מתי לוותר ומתי להמשיך ולהילחם. מבחינת הקריירה שלכם זהו זמן שגם שם אתם צריכים להלך בזהירות ולחשב פעמיים מה שיוצא לכם מהפה.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ נראה שהחג משפיע עליכם בצורה מאוד אינטנסיבית כיוון שאתם עמוסים בעבודה בבית וגם במקביל מנסים לבנות ולייצב את הקריירה שלכם. זה בדיוק הזמן שאתם צריכים לעזור לעצמכם ולהפחית מעל עצמכם כמה שיותר לחץ על מנת שתוכלו להספיק ולהיות בסדר עם כולם כמו שאתם אוהבים ושואפים. למרות שאתם אנשים חדים ושנונים בדרך כלל, היזהרו מאמירת הערות עוקצניות שאינן במקומן.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ אתם נמצאים בתקופה מאוד משמחת שבה יש לכם יכולת ליהנות מהחיים באמצעים חדשים שעומדים לרשותכם. הרשו לעצמכם יציאה מהשגרה ופינוקים ככל שידכם משגת כיוון שתקופה כזו טובה יש לנצל עד אשר תמצו את כל התחושה שיש בכם כרגע והיא להיות עם אנשים קרובים וליהנות ביחד איתם. אין לכם בעיה כלכלית בשלב הזה כך שהסביבה הקרובה תפרגן לכם עם כל עשייה ותוכנית.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ אתם עסוקים מאוד עם התחום הכספי בחייכם כיוון שאתם שמים לב שאינכם עומדים בתוכניות של עצמכם ואתם נאלצים לבקש עזרה מאחרים בכל פעם שאתם מעוניינים להתחיל בפרויקט חדש. זוהי תקופה מאוד משמעותית בחייכם בגלל הצורך שלכם לחסוך בכסף. נראה שההתנהלות שלכם לאורך כל השנה האחרונה לא הייתה נכונה ולכן עכשיו אתם נושאים בתוצאות .

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ הכוכב מארס שאחראי על העשייה בא לבקר אצלכם במזל והוא ישהה אצלכם במשך כל החודשים הקרובים ועד לסוף חודש יוני. נראה שאתם עושים דברים רבים שכבר מזמן רציתם לעשות אך הכל נעשה בלחץ רב ומתוך תחושה שהפעם הכל חייב להיות מתוכנן בצורה מדוקדקת ואתם לא מניחים לעצמכם עד אשר מסיימים את כל הפרויקטים שהצבתם לעצמכם, עובדה זו עלולה לגרום לכם לעייפות רבה.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ זוהי תקופה מאוד לא פשוטה עבורכם ודווקא ימי החג הם אלה שמעצימים אצלכם את תחושת חוסר המנוחה שאתם מרגישים. מבחינתכם אתם פועלים כל הזמן על מנת להצליח אך כל הזמן אתם מרגישים שעדיין חסר לכם הפוש האחרון על מנת להצליח וליישם את התוכניות העיקריות שלכם שכבר מזמן אתם שואפים אליהם. הימצאות כוכב בבית תת המודע לא מקילה עליכם ולכן חכו עד לסוף חודש יוני.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ אתם עומדים לשנות את הסביבה הקרובה שלכם ולהכיר אנשים זוהי תקופה מאוד מעניינת מבחינה חברתית כיוון שנראה שמרבית החברים שלכם יכולים לעיתים קרובות מדי להחליף את בני המשפחה שלכם. זוהי עובדה נחמדה כשלעצמה, אך נראה שבחגים אתם מרגישים יותר בדידות מאשר בתקופות אחרות כיוון שזה בדיוק הזמן שאתם רוצים להרגיש משפחתיות עם אנשים במעגל הראשון של חייכם ולא עם אלה שאימצתם לכם בכורח הנסיבות.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם כל הזמן דואגים מבחינה כספית שמא לא יישאר לכם הכסף לאחר שכל תכניותיכם יצאו אל הפועל אך עדיין אינכם מרוצים מהתוצאה הסופית כיוון שלעיתים קרובות אינכם בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. הכוכב מארס שמביא הפעם עשייה נמצא בבית הקריירה שלכם ולכן אתם עסוקים מאוד בבניית עצמכם ומצליחים להוכיח שכל תכניותיכם יש להן בסיס מצוין להצלחה.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ נראה שערב החג עבר עליכם בחידושים מרעננים בנושא היחסים הבין אישיים שלכם. נראה שיחסים שעלו בעבר על שרטון, מתחילים עכשיו לעלות על דרך המלך ואתם מאוד שבעי רצון מכך. המצב הכלכלי שלכם עשוי לעיתים להדאיג כיוון שההוצאות שלכם מרובות מההכנסות, אך אין ספק שהמטרה שלכם טובה ואתם מאוד מוערכים על ידי הקרובים לכם בדרך הנתינה שלכם. מוטב שלא תצפו לקבל את הוצאותיכם חזרה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן