הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-7 עד ה-14באפריל 2016

0
0

אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש באמצעות האסטרולוגיה השבועית שלך… האסטרולוגית צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני כל המזלות. טיפ לילידי השבוע ♥ אתם עומדים בפני חודש מלא בריגושים בנושאים בין אישיים ואף בנושאי כספים, בגלל מעבר כוכב הפינוקים והכספים וונוס במזל שלכם.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-7 עד ה-14באפריל 2016
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-7 עד ה-14 באפריל 2016

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-7 עד ה-14 באפריל 2016.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
אתם עומדים בפני חודש מלא באירועים מרגשים ומשמחים בנושאים בין אישיים ואף בנושאי כספים , בגלל מעבר כוכב הפינוקים והכספים וונוס במזל שלכם.

♥ ל- מזל החודש – טלה

♥ מזל טלה התאמה לבני מזלות אחרים.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ בחודש הקרוב נכנס הכוכב וונוס למזל שלכם כך שאתם צפויים לחודש מלא באירועים משמחים בתקופת יום ההולדת שלכם. נראה שאתם יכולים לקבל את מלוא ההערכה לה אתם מצפים מאנשים קרובים ואף תוכלו להיות מתוגמלים מבחינה רגשית על כל העבודה שהשקעתם עד היום. ייתכן שמבחינה כספית תרגישו בחסך, אך זה זמני וגם בגלל העובדה שבזבזתם לאחרונה ללא כל ביקורת פנימית

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ הכוכב מרקורי שמאופיין על ידי תקשורת נמצא במזל שלכם בחודש הקרוב ולכן נראה שתוכלו לבטא את עצמכם בצורה מאוד משמעותית ואף להגיד דברים שעד עכשיו לא הרגשתם בנוח לומר אותם. זה בדיוק גם הזמן הנכון עבורכם להתעמת עם אלה שחושבים שאתם לוקחים לעצמכם את הבמה ומנסים לקחת מהם את תשומת הלב. בתקופה הזו מומלץ לכם להיות יותר קשובים לאני הפנימי שלכם.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד משמעותית עבורכם בגלל העובדה שהכוכב מארס עומד לבצע את נסיגתו בבית השותפויות שלכם וכבר עכשיו אתם מרגישים אינטנסיביות בנושא. מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה מאוד עבורכם ואתם מאוד מוערכים על כל הפעילות שלכם , אך מצד שני פעילות זו גובה מכם את המחיר האישי ונראה שהשותפים לכם מעבירים עליכם ביקורת ומחכים שתשתנו בהתאם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ כל הנושא המקצועי עולה עכשיו על הפרק ואתם מנסים לתת את המקסימום מעצמכם על מנת להדביק תחומים שעד היום איחרתם בהם כיוון שהחיים לקחו אתכם לכיוונים אחרים. זה בהחלט הזמן לדרוש מעצמכם להשקיע בעבודה ולהשלים את החסר. אל תנסו לדחוק בעצמכם כיוון שיש לכם את היכולת לחזור במלוא האנרגיה. מומלץ לכם לנוח במקצת ולא לעבוד מעבר ליכולותיכם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ תפיסת העולם שלכם תמיד שונה מהמקובל ואתם פועלים בהתאם לנוחות האישית שלכם ופחות מתחשבים באחרים בכל פעם שאתם רוצים להגיע למטרה. נראה שהפעם אתם צריכים ללמוד להתחשב ולכבד גם את הצרכים של הקרובים לכם, על מנת שלא ייפגעו. ילדים וצעירים מכם מעסיקים אתכם מאוד ונראה שיצירתיות משותפת יכולה לחבר ביניכם ואף ליצור שעות של זמן איכות שלא יישכחו.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ אתם עסוקים מאוד וכמעט שוכחים שישנם עוד חיים מעבר לשעות העבודה שלכם. אתם מנסים למקסם את היכולת שלכם להצליח ולכן אתם עובדים מאוד קשה על מנת להוכיח שהאמון שנתנו בכם אכן השתלם. כספים שונים שצריכים להגיע כתוצאה מהשקעה באחרים יכולים להגיע עכשיו והנה סוף סוף אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם ולהגיד שהצלחתם במטרותיכם.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת אם כי עמוסה במקצת כיוון שאתם בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ונראה שאתם עושים חשבונות נפש מאוד משמעותיים לגבי היכולת שלכם לעמוד בלחצים. ייתכן ואתם מרגישים בעייפות לאחר תקופה של מתח, ועכשיו זו התקופה הטובה ביותר עבורכם להרפות ולהרשות לעצמכם לנוח מבלי להרגיש באי נוחות על כך שאתם מבינים שגם לכם מגיע לנוח.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ אתם המזל המעניין והמסקרן ביותר כיוון שקשה לעמוד על דעותיכם האישיות. כלפי חוץ אתם מקרינים מרחק ואפילו קור כלשהו אך כל זה רק מאפיל על רגשות מאוד חזקים ועוצמתיים שיוצאים עכשיו כלפי חוץ. אתם עוברים תקופה מאוד קשה ואף מתסכלת בעקבות אירועים שונים בחייכם ולכן אתם חייבים ללמוד לאסוף את עצמכם ואף לשחרר כדי שתוכלו ללכת קדימה.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ בתקופה הקרובה הכוכב מארס עומד לבצע את נסיגתו במזל שלכם כך שמצד אחד תרגישו שהנה אתם מקבלים כוחות לעשות דברים שכבר מזמן דחיתם אותם אך מצד שני נראה שתנסו לעיתים לפעול במלוא הכוח ועובדה זו יכולה לגרום לכך שאתם עלולים לעבוד קשה מדי ולאבד אנרגיה. הרשו לעצמכם להרגיש ולהיות פחות להיות בהדחקה, כדי שלא תפגעו לעצמכם בבריאות.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ כל הנושא המשפחתי עולה עכשיו מחדש על הפרק כיוון שהייתם מאוד עסוקים לאחרונה והנה התעורר בכם רצון לאחד בחודש הקרוב אתם עומדים בפני דילמה כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר על מנת שתוכלו לשפר את כל הטעון תיקון. הקשיבו לקול האינטואיציה בכל התלבטות רגשית.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ אתם עומדים לשנות את הסביבה הקרובה שלכם ולהכיר אנשים חדשים שלאחרונה נכנסו אל חייכם ואתם מאוד מרוצים מהשינוי שעובדה זו מביאה אתה. מבחינה אישית זוהי תקופה טובה כיוון שאתם יכולים להיות אופטימיים ביחס לשינויים שאתם רוצים להמשיך ולחולל בחייכם , אך להיות יותר זהירים בכל מה שקשור להתחלות החדשות שאתם מתכננים. סבלנות והליכה בצעדים איטיים למטרה תהייה נכונה עבורכם.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ מבחינה כספית אתם עוברים התחלות חדשות ואף טובות כיוון שנראה שסוף סוף התגברתם על כל המכשולים שעמדו בדרככם. ייתכן ולעיתים אתם לא יודעים כיצד לפעול ופועלים מתוך חוסר וודאות, אך כיוון שאתם אנשים עם אינטואיציה מאוד טובה שבאה מתוך האמת הפנימית שלכם הקשיבו לה ואף חדשו קשרים עם אנשים קרובים שלאחרונה התרחקתם מהם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן