כדורגל

מירי רגב: יש הסכמה לגבי המתווה הראוי בנושא סוגיית כדורגל בשבת

שרת הספורט, חה"כ מירי רגב: "אני שמחה שהועדה בהקמתי, נתנה מענה לשחקנים הדתיים במדינת ישראל. גם הם זכאים להתפרנס ולשחק כמו כל אדם אחר מבלי שתפגע פרנסתם ◄ המתווה, שומר על הסטטוס קוו בליגות הגבוהות כפתרון קבע, היות והן מושפעות מהשוק המסחרי, דיני עבודה והדין הבין לאומי המחייב גם את השחקנים הישראליים.
0
0
שרת הספורט, מירי רגב: יש הסכמה לגבי המתווה הראוי בנושא סוגיית כדורגל בשבת
שרת הספורט, מירי רגב

הועדה, בהקמת שרת הספורט, חה”כ מירי רגב, בראשות מנכ”ל משרד הספורט, בהשתתפות ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות בכדורגל, הטוטו ונציגי היועץ המשפטי לממשלה, הגיעה להבנה ולהסכמה לגבי ’המתווה הראוי בנושא סוגיית הכדורגל בשבת’. המתווה, שגובש מאפשר יצירת הסכם רחב יותר בעתיד שייתן מענה ארוך טווח לסוגיות הקשורות לדיני עבודה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

על פי מתווה המסוכם, בו דו”ח ביניים שהוגש אל בית המשפט, ניתן מענה ל’שחקנים דתיים’ שעוסקים בכדורגל באופן מקצועי ואינם מעוניינים ’לחלל שבת’.

כמו כן, ניתן מענה לקבוצות ב’ליגות הנמוכות’ וב’ליגות הנוער’. בנוסף, המתווה, שומר על הסטטוס קוו ב-ליגות הגבוהות, כפתרון קבע, היות והן מושפעות מהשוק המסחרי, דיני עבודה והדין הבין לאומי, המחייב גם את השחקנים הישראליים.

מסקנות הביניים בדו”ח, הוגשו גם אל היועץ המשפטי לממשלה, עו”ד אביחי מנדלבליט, בכדי שיגבש את עמדתו.

שרת הספורט, חה”כ מירי רגב, אמרה היום, כי; “אני שמחה שהועדה בהקמתי, נתנה מענה לשחקנים הדתיים במדינת ישראל. גם הם זכאים להתפרנס ולשחק כמו כל אדם אחר מבלי שתפגע פרנסתם.

משרד הספורט, יחד עם המועצה הלאומית לספורט והטוטו, יעמידו בשנים הקרובות תשתיות רחבות שיאפשרו לכל מי שיהיה מעוניין לשחק כדורגל ולא בשבת, לעשות זאת״.

את הדו”ח המלא ניתן למצוא באתר משרד התרבות והספורט הדו”ח המלא.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן