כאן נתניה נדל"ן נדל"ן נתניה

נתניה: המשטרה, רמ”י והסיירת הירוקה, חשד לגניבת מחצבי טבע מהמדינה

רשות מקרקעי ישראל: לחשודים שנעצרו, בחשד לכריה בלתי חוקית של חול וגניבתו מאדמות מדינה, מיוחס חשד לביצוע עבירות כריה שלא כדין, קשירת קשר לפשע, הפרת הוראה חוקית ועבירות נוספות ובהתאם להתפתחות החקירה, יוחלט בהמשך באם יובא מי מהם לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית המשפט.
0
0
נתניה המשטרה, רמי והסיירת הירוקה, חושפות חשד לגניבת מחצבי טבע מהמדינ
גניבת מחצבי טבע מהמדינה

5 חשודים תושבי מרכז הארץ, נעצרו ועוד מספר אנשים נוספים, עוכבו לחקירה, הבוקר (רביעי, כ’ אדר ב תשע”ו) על ידי היחידה ארצית של משטרת ישראל, בחשד לכריה בלתי חוקית של חול וגניבתו מאדמות מדינה באזור העיר נתניה. עוד תפסה המשטרה כלי רכב, משאיות ו”שופלים” במסגרת חקירה משותפת עם רשות מקרקעי ישראל (רמ”י) והסיירת הירוקה של רשות הטבע והגנים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

החשד ל’כריה בלתי חוקית של חול’ וגניבתו מ-אדמות מדינה, התבסס על חשיפה יזומה של גורמי החוק, לאחר שמספר גורמים בחברות פרטיות בתחומי הנדסה, קבלנות ביוב ואחזקה, ביצעו לאורך תקופה ’כרייה בלתי חוקית של חול’ בהיקפים של למעלה מ-4,500 קוב מאדמות מדינה באזור נתניה, תוך כדי שהם מנצלים את גישתם לשטח בשל ביצוע פרויקט הנבנה בסמוך לו.

ממשרד דוברות רשות מקרקעי ישראל רמ”י) , נמסר באמצעות הגב’ אורטל צבר ויועץ תקשורת מר תום וגנר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; למותר לציין, כי מעבר להיקפי העבירה המוערכים במאות אלפי שקלים, מדובר בפגיעה ממשית במחצבי טבע השייכים למדינה.

בתום החקירה הסמויה, ערכו הבוקר שוטרי היחידה הארצית ביחד עם גורמי הסיירת הירוקה ומפקחי רמ״י, פעילות במסגרתה, כאמור, נתפסו מספר כלי רכב ובהם משאיות, שופלים ובאגר, אשר על פי החשד שימשו, בין היתר, לביצוע הכרייה והשינוע של החול, וכן נערכו חיפושים בבתי החשודים ובמשרדי החברות המעורבות על פי החשד.

לחשודים, מיוחס חשד לביצוע עבירות כריה שלא כדין, קשירת קשר לפשע, הפרת הוראה חוקית ועבירות נוספות ובהתאם להתפתחות החקירה, יוחלט בהמשך באם יובא מי מהם לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

חשיפה זו, מצטרפת לשורת חשיפות ופעילויות של משטרת ישראל, רשות מקרקעי ישראל, רשות הטבע והגנים וגופי אכיפה נוספים במסגרת המאבק הנחוש על שלטון החוק, הקופה הציבורית, אדמות המדינה ומשאבי הטבע.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן