לשון הרע משה נעים

ראש הממשלה נתניהו ורעייתו תובעים דיבה את העיתונאי יגאל סרנה

"העיתונאי סרנה, מתמיד במשך זמן רב בניסיונותיו האובססיביים לפגוע בתובעים בכל מחיר ולרמוס את שמם הטוב מתוך זדון ורשעות לשמה... המקרה שתיאר בפוסט, לא אירוע מעולם וכי בפועל מדובר בהמצאה חולנית, שאינה אלא פרי דמיונו הקודח של סרנה, שחצה הגבולות המותרים בפרסומים כה זדוניים, כה כוזבים וכה בזויים, עד שאין מנוס מפניה לבית המשפט על מנת למצות עימו את הדין". נכתב בכתב התביעה.
0
0
יגאל סרנה, ראש הממשלה מר בנימין נתניהו והגב’ שרה רעייתו | צילום: לע"מ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
יגאל סרנה, ראש הממשלה מר בנימין נתניהו והגב’ שרה רעייתו | צילום: לע”מ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו והגב’ שרה רעייתו, עושים זאת סוף סוף; הם מרימים את הכפפה ומתכננים בסיוע החוק ובית המשפט להכניס סנוקרת של “נוק אאוט” לפניו של המשתלח הסדרתי נגדם העיתונאי יגאל סרנה. היום (ראשון, י”ז אדר ב’ תשע”ו) הגישו בני הזוג נתניהו, נגדו כתב תביעת דיבה והוצאת לשון הרע באמצעות עו”ד יוסי כהן, בבית משפט השלום בעיר תל אביב.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אין ספק, כי העובדה שמר בנימין נתניהו הוא ראש ממשלת ישראל הנוכחי ושהוא כיהן כראש ממשלה במשך שתי תקופות; הראשונה, בראשות ממשלת ישראל ה-27, בשנים; 1999-1996, והשנייה, שהחלה בשנת 2009 בראשות ממשלת ישראל ה-32 ונמשכת עד היום – היא לצנינים בלשון המעטה לעיתונאי המשתלח הסדרתי יגאל סרנה, שעל פי בני הזוג נתניהו, נושא עימו באופן קבוע כמעט כל שבוע, ילקוט כזבים, אותם הוא פרסם בפוסטים באתר הרשת החברתית ’פייסבוק’ בה הוא מפיץ עם תמונות ערוכות ומסולפות, זאת תוך; “ביצע עוולה באופן מתועב, ציני, שפל, מרושע וחסר עכבות – והכל מתוך מטרתו המוצהרת כמעט לנסות ולבייש את התובעים, לשפוך את דמם ולהלבין את פניהם ברבים”.

העיתונאי סרנה, האשים ב”פוסט” בדף הפייסבוק שלו, שפרסם בשבוע שעבר, כי הגב’ שרה נתניהו רעיית ראש הממשלה, הורתה למר נתניהו לרדת מרכבם המשותף בעת שנסעו ב-כביש מספר 1.

סרנה, עיתונאי “ידיעות אחרונות” העיתון שהיה פעם העיתון של המדינה, תיאר מקרה שבו נעצרה שיירת ראש הממשלה ומר נתניהו עצמו הוצא מאחד הרכבים לאחר “ריב“, לכאורה, עם רעייתו;

“תרדפו את שוברים שתיקה. הכו בשמאלים. חבטו באשכנזים. רוצצו תחקירנים. חסמו פיסבוק. סיתמו פיות. תעלימו את המציאות. אבל כשבלילה (מעשה שהיה) נעצרת שיירת ראש הממשלה הכבדה, ארבעה רכבים שחורים ועוד ועוד מאבטחיםומגינים ורכבים ונפלט ממנה בחושך אל כביש 1, בצעקות, גבר לא צעיר שהוא עילת הכל, כי אשה אחת לא רוצה שהוא ישאר איתה באוטו ושמה ללעג את כל האבטחה ובעצם את כל המדינה, זה חלק מהחיים. תעשו כל רעש אפשרי שלא נשמע שהכל עולה באש השגעון. הכו בתופים” (סוף ציטוט).

בני הזוג נתניהו, המשיבים מלחמה נגד העיתונאי סרנה, מכחישים את האירוע מכל וכל ומדגישים בכתב התביעה, כי; “עסקינן בנתבע שמתמיד במשך זמן רב בניסיונותיו האובססיביים לפגוע בתובעים בכל מחיר ולרמוס את שמם הטוב בפומבי”.

בני הזוג נתניהו, טוענים, כי הכותב סרנה, מנסה להשפיל ולבייש אותם; “הפרסומים של סרנה, נועדו אך ורק לצורך השפלה, תוך ניסיונו של סרנה לשים את התובעים ללעג בעיני הציבור ולפגוע בשמם הטוב על ידי פרסום כזבים כה בוטים“.

העיתונאי סרנה, ביצע עוולה באופן מתועב, ציני, שפל, מרושע וחסר עכבות

המקרה שתיאר סרנה בפוסט לא אירוע מעולם וכי בפועל מדובר ב”המצאה חולנית, שאינו אלא פרי דמיונו הקודח של סרנה, שחצה את הגבולות המותרים בפרסומים כה זדוניים, כה כוזבים וכה בזויים, עד שאין מנוס מפניה אל בית המשפט על מנת למצות עימו את הדין”.

בתביעה, נכתב ונטען עוד, כי העיתונאי סרנה; “מתמיד במשך זמן רב בניסיונותיו האובססיביים לפגוע בתובעים בכל מחיר ולרמוס את שמם הטוב מתוך זדון ורשעות לשמה”.

בכתב התביעה, צוינו מספר הודעות שפרסם סרנה שבהם תקף את בני הזוג, התבטאויות המכונות בכתב התביעה כ”פרסומים בזויים“. כך למשל, העיתונאי המשתלח הסדרתי סרנה, כינה את ראש הממשלה, מר נתניהו; כ”האיש שצמח כ’פטריית רעל’ משלולית הדם של רבין. קצנו בשקרן העלוב שביציו הקטנות כאפון בידי שרה, שיעלם כבר”.

לטענת בני הזוג נתניהו; “מהפרסום אנו למדים על השנאה העזה שחש ומפגין סרנה בפומבי נגד ראש הממשלה, שמעבירה אותו על דעתו והיא שגורמת לפרסומיו הכוזבים והמרושעים שכל מטרתם הם לנסות ולפגוע בראש הממשלה ואף ברעייתו“.

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו והגב’ שרה רעייתו, דורשים בכתב התביעה בגין ’הוצאת לשון הרע’ מהעיתונאי יגאל סרנה, פיצויים בגובה של 279,243 שקלים.

לפני כחצי שנה (אוקטובר 2015) כתבתי טור אישי יגאל סרנה, עיתונאי קטן ולא שלי על התופעה שלוחת הרסן המכונה העיתונאי יגאל סרנה, בעקבות דברי ביקורת על השימוש במילים חצופות, נלוזות ונמוכות מהביב המרכזי בתל אביב שהטיח סרנה בראש הממשלה מר נתניהו וכך כתבתי;

“מבלי להיות משפטן מומחה בתביעות לשון הרע והוצאות דיבה רק על המשפט שכתבת; “שנים של שיקום ותיקון וגילוי מימדי הגניבה והביזה. חקירות ומשפטים. ותדהמה על עצם קיומו של מלך האסלה הזה זמן כה רב” – יכול כבודו ראש הממשלה מר נתניהו לשלח אותך העיתונאי יגאל סרנה להתמודד עם תביעת דיבה שתטביע אותך לשנים ארוכות, אבל אתה הרי יודע כמו כולם שחרא לעולם לא שוקע… הוא תמיד צף, בדיוק כמוך…. העיתונאי סרנה, הפעם הגזמת אולי גם אני אבל מי כמוך יודע, כי “הכלבים נובחים והשיירה עוברת…”. (סוף ציטוט).

רק דבר אחד אינו ברור לי למה בחר ראש הממשלה מר נתניהו, המשתכר משכורת של כ-17,000 שקלים רק “למחוץ” במעט בזוג אפוניו ו”לנגוס” בחסכונותיו של סרנה בסכום כה סמלי ולא כפי שהמלצתי לכב’ ראש הממשלה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן