אסטרולוגיה בלי עין הרע כתוב בכוכבים מזל החודש

מזל טלה – מזל החודש בין התאריכים 21.03 עד 20.04

בקבלה מייחסים למזל טלה קשר מיסטי לחודש ניסן שהיה החודש הראשון למניין החודשים מיציאת מצרים, כך מזל טלה שהוא הראשון בגלגל המזלות ומשום כך הם חשים כי הם חייבים להיות ראשונים בכל דבר. בני מזל טלה, פועלים בנחישות להשגת יעדיהם ומסלקים מדרכם כל מכשול או עיכוב. כאשר מגבילים אותם הם עלולים להגיב בתוקפנות, אך מטבעם הם נוטים לחסד ורחמים.
0
0
מזל טלה - מזל החודש בין התאריכים 21.03 עד 20.04 | צילום: ארכיון | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מזל טלה – מזל החודש בין התאריכים 21.03 עד 20.04

מזל טלה הוא אחד משלושת מזלות יסוד האש, יחד עם מזל אריה ומזל קשת, הוא משתייך לקבוצת המזלות הקרדינליים, יחד עם מזל סרטן, מזל מאזניים ומזל גדי. הכוכב השליט של מזל טלה הוא מאדים. במסורת היהודית מזל טלה מתייחס אל חודש ניסן.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ‘פורטל כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

גבר בן מזל טלה; אביב נצחי זורם בעורקיו, והוא מלא התלהבות ואימפולסיביות הוא ידוע ברוחב לבו. הוא מתאהב בקלות ומתלהב בדרך בצורה ילדותית בדרך כלל הוא יתאים לאישה שמחפשת לחיות את הנעורים לנצח.

אישה בת מזל טלה; לעתים אינה נשית. היא יוזמת, יוצרת ותמיד בראש. היא אינה מעוניינת בגבר שייסחב מאחריה, ומצד שני גם לא בגבר שירוץ לפניה וינהיג אותה. היא תעדיף חבר למשחק וליצירה, מישהו בעל אנרגיה שווה לשלה.

★ מאפייני המזל:

סמל המזל: טלה.
איבר בריאותי רגיש: ראש.
אלמנט: אש, יוזם.
נאמנות: עליהם נאמר המשפט “כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת”… והדבר מתאים לגברים ונשים כאחד.

★ תכונות חיוביות:

אוהבים להגיע ראשונים לכל מקום. פתוחים וחביבים באופי, פעלתנים מאוד, אוהבים פעילויות עם אלמנט של אומץ. אוהבים להיות בתנועה, בעלי יוזמה, יש להם כריזמה טבעית, סולחים בנקל, פופולאריים בכל מקום, בעלי יכולת נתינה.

★ תכונות שליליות:

פועלים בצורה אימפולסיבית מבלי לחשוב ולתכנן מראש מה לעשות. אוהבים נוחות ולא לקחת אחריות, דואגים קודם כל לעצמם, ילדותיים בגישתם לחיים, אוהבים להתגאות בכל דבר, מתרגזים מהר.

קשה להם לדחות סיפוקים וכל דבר רוצים מייד!

★ הסתגלות למסגרת:

בכל מצב תמיד ינסו להתבלט כך שבמידה והם נמצאים עם דמות חזקה מהם והמשרה אוירה סמכותית, הרי שלא יסכימו לקבל את הנהגתו וינסו לערער על סמכותו…

★ תחביבים:

כל תחום עיסוק שיש בו אומץ, יתאים לטלה האנרגטי להוצאת המרץ הבלתי נדלה שלו וזאת בנוסף לתחביבים המכילים בתוכם דינמיקה ותנועה.

★ נאמנות:

עליהם נאמר המשפט “כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת”… והדבר מתאים לגברים ונשים כאחד

 תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

★ שפע;

הכוכב יופיטר, נמצא כרגע במזל עקרב הוא מקום בו אתם יכולים להתחבר לנושאים הרוחניים שבתוככם ולשפרם, לכספים שאתם מצפים לקבל מאחרים, יש סיכוי להתקבל ובעיקר תחושו בצורך באינטימיות פיזית משמעותית.

הנסיגה עד לחודש יולי, תקצין את הצורך שלכם בפתירת בעיות משמעותיות בתחומים אלה.

הדבר הנכון עבורכם לעשות הוא להגיד בדיוק מה אתם חושבים ולא לצפות שהקרובים לכם יבינו אתכם ללא מילים. למרות הקשיים, השנה, יש לכם הזדמנות נהדרת לנקות שולחן ולחזור ולהיות ביחסים טובים עם האנשים הקרובים לכם שעבר ביניכם “חתול שחור”.

★ אתגר;

ההתנהלות שלכם במשך כל השנה האחרונה הראתה לכם שעליכם לעשות שינוי משמעותי בכל הנוגע לתחום העבודה והקריירה בחייכם. תפיסת העולם שלכם הייתה פעמים רבות מוטעית או יותר נכון מתאימה לכם, אך לא בהכרח לאחרים וזאת למרות שהשתדלתם לעשות את מרב המאמצים.

גם השנה תאלצו להתמודד עם שינויים וקשיים שהחיים מציבים בפניכם על  מנת שתפתחו תפיסת עולם חדשה. זה הזמן למרות הקשיים לפרוץ קדימה עם עשייה חדשה ואף שונה לחלוטין ממה שהורגלתם לה עד עכשיו.

אתם בונים את הקריירה שלכם ואתם בתנופה קדימה

* בברכת ? מזל טוב.

___________

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן