ערוץ הכנסת | עובדים בכנסת, יוצאים לפגרה

ערוץ הכנסת - עובדים בכנסת, 23.3.17, מתוך שידורי ערוץ הכנסת - ערוץ 99.

הכנר, מנצח ומלחין הולנדי אנדרה ריו בהופעה

הכנר, מנצח ומלחין הולנדי אנדרה ליאון מארי ניקולס ריו לפני פחות מחודש עם נעימות לשנת הלילה ואחר הצהרים.

ישראל נגד ספרד 4:1 תקציר השערים

נבחרת ישראל נגד נבחרת ספרד 4:1 תקציר השערים. למי שרוצה להתעצבן.

הגרלת הלוטו מפעל הפיס

הפנים האמיתיות של עולם המין במגזר החרדי

העיתונאי אמנון לוי בתחקיר מזעזע מפחיד ומאיים על הפנים האמיתיות של עולם המין במגזר החרדי.

השף ארז קומורובסקי: חלה חמימה ומפנקת לשבת

השף ארז קומורובסקי ילמד אתכם להכין חלה חמימה ומפנקת שתאיר לכם את השבת.

פורום גינון אורגני ואקולוגי כאן נעים

דין דין, מבצעת את השיר: "אם תלך"

ג'אם סשן באולפן גל"צ, יוני 2006. דין דין, מבצעת את השיר שהביא אותה לתודעה: "אם תלך". מילים ולחן: עידן רייכל. מתוך התכנית "מוזיקה היום".

אינטרנט

גוגל, הדרך לשיווק באינטרנט לעסקים קטנים | דניאל זריהן

דניאל זריהן; "קידום אתרים בגוגל, הוא תהליך מתמשך שלוקח זמן רב, כאשר מה משפיע על משך הזמן זוהי בעיקר רמת התחרות. התחרות משתנה בין זירה אחת לאחרת וגם בין חיפושים ספציפיים באותה הנישה. כך למשל, רמות התחרות בין חיפוש כמו "חנות פרחים" לבין "חנות פרחים בתל אביב" שונה לחלוטין... בנושא הקידום אין קיצורי דרך, וחשוב שבתור עסק קטן שבונה את עצמו ואת החשיפה שלו ברשת, תבינו את זה וכמה שיותר מוקדם. זה יחסוך לכם זמן, כאבי ראש והרבה כסף".
גוגל, הדרך לשיווק באינטרנט לעסקים קטנים | הטור של דניאל זריהן
גוגל, הדרך לשיווק באינטרנט לעסקים קטנים | הטור של דניאל זריהן

כמעט כל עסק באשר הוא, בין אם מדובר בחנות פרחים שכונתית ובין אם במותג שמספק ציוד כושר למכונים, קאנטרי קלאב ובריכות שחייה, זקוק לשיווק באינטרנט במטרה להגיע לעמודים הראשונים במנוע החיפוש הפופולארי ביותר היום; גוגל (Google).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כולנו מחפשים היום שירותים ומוצרים שונים דרך גוגל, לכן ל’קידום האורגני’, יש היום כוח והשפעה גבוהים. אם חיפשנו שירות או מוצר דרך גוגל, העסקים שנמצאים במקומות הראשונים, לא סתם נמצאים שם. הם עברו תהליך, השקיעו משאבים – בין אם כסף ובין אם זמן, תוך ביצוע מהלכים רבים שהשפיעו על הדירוג שלהם ב’גוגל’ לאורך זמן.

ישנם המון פרמטרים המשפיעים על דירוג אתרים בגוגל, אשר לא חשופים לציבור הרחב, אבל הרבה מהם פחות או יותר ידועים על בסיס חכמת המונים אדירה שמצטברת לאורך השנים. יחד עם זאת, הפרמטרים האלו, נתונים לשינויים תכופים מאד בקרב אנשי גוגל ולכן, מדובר בתחום ייחודי ומרתק שבו פועלים בזירה עם אי ודאות תמידית, ועל הלקוחות לדעת את זה.

שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

כאמור, שיווק באינטרנט ותהליך של קידום אתרים בגוגל, בפרט, הוא תהליך מתמשך שלוקח זמן רב, כאשר מה משפיע על משך הזמן זוהי בעיקר רמת התחרות. התחרות משתנה בין זירה אחת לאחרת וגם בין חיפושים ספציפיים באותה הנישה. כך למשל, רמות התחרות בין חיפוש כמו "חנות פרחים" לבין "חנות פרחים בתל אביב" שונה לחלוטין.

עם זאת, לבעל חנות מקומית בעיר תל אביב, אין אינטרס מסחרי, מבחינת החזר השקעה, ללכת על ביטוי סופר תחרותי וכללי יותר, ולכן מוטב, כי ייבחר לקדם את עצמו בביטויים הרלוונטיים לאזור שלו.

יחד עם זאת, קיים היבט הקידום הלוקאלי בגוגל, שהולך ותופס תאוצה, כך שגם חיפושים המתבצעים ממקום פיזי בעיר תל אביב או בסביבתה (בין אם באמצעות מחשבים נייחים ובין אם באמצעות מחשבים ניידים), ימצאו עסקים לוקאליים בקרבתם גם עבור חיפוש כללי, כמו; "חנות פרחים".

חשוב לציין, כי בנושא הקידום אין קיצורי דרך, וחשוב שבתור עסק קטן שבונה את עצמו ואת החשיפה שלו ברשת, תבינו את זה וכמה שיותר מוקדם. זה יחסוך לכם זמן, כאבי ראש והרבה כסף.

קידום אורגני על קצה המזלג

הקושי בתחום הקידום האורגני, נמצא בעובדה שגוגל מעדכנים חדשות לבקרים את שיטת הדירוג שלהם ואת האלגוריתמים השונים המשמשים לדירוג אתרים. קידום אורגני כולל בתוכו קשת רחבה של פעולות, אשר צריכות לפעול בסינרגיה על מנת לייצר פעילות אונליין מוצלחת. כך למשל, על מנת לקדם אתר, יש צורך גם לייצר תכנים איכותיים לקהל היעד הרלוונטי, כאשר תכנים יכולים להיות; טקסטים, תמונות, סרטונים ועוד.

מהצד שני, יש צורך להשקיע גם בפעילות חיצונית לאתר, כגון; שיתופים ברשתות חברתיות, פורומים רלוונטיים, פרסום מאמרים באתרים מובילי דעה ורלוונטיים לנישה ועוד, על מנת להפיץ את הבשורה ולגרום לאנשים (וגם לגוגל) להבין שיש פה מותג רציני שמדברים עליו ולא אתר קיקיוני שאף אחד לא מכיר.

יתרונות של שיווק באינטרנט לעומת אמצעים אחרים

באינטרנט, להבדיל מאמצעי פרסום "מסורתיים", הכל מדיד ובר השוואה. הטכנולוגי ההמתקדמת של היום מאפשרת לנו לנתח קמפיינים ממומנים ו’קידום אורגני’ ברמה מאד גבוהה ולדעת האם הפעולות שאנו מבצעים ב’שיווק הדיגיטלי’ יכולות להחזיר את ההשקעה עבור הלקוח.

בקידום אורגני, קצת יותר קשה להעריך את המספרים מראש, מפני שמדובר בתחום בו רב הנסתר על הגלוי, אבל בפרסומים ממוקדים יותר כמו; גוגל אדוורדס (Google AdWords) או פרסום בפייסבוק (Facebook), ניתן למדוד את התוצאות בצורה יותר מדויקת ולשקף זאת עבור הלקוחות.

________
*הכותב, הוא; דניאל זריהן – קידום אתרים במנועי חיפוש, עוסק בתחום האינטרנט משנת 2007 ובפרט עוסק בשיווק באינטרנט וקידום אתרים משנת 2009. הניסיון המקצועי של זריהן, כולל; עבודה כעצמאי מול עשרות גופים בארץ, חברות קידום אתרים ולקוחות קצה בתחומים שונים.

דניאל זריהן, שימש כמנהל פרויקטים של SEO במשרד הפרסום מקאן אריקסון, מול לקוחות מהגדולים במשק. וכן, עדיין עוסק בהקמה וקידום של עשרות אתרים (פרויקטים עצמאיים) בארץ ובחו"ל. אל האתר הרשמי של; דניאל זריהן.

תגובות



  • אודות הכותב

    כתב כאן נעים

    כתב כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kannaim2017@gmail.com

    הוסף תגובה

    לחצו פה להוסיף תגובה

    שינוי גודל גופנים