הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית לכל בני המזלות מה-18 עד ה-24 במרץ | אסטרולוגית צילה שיר-אל

0
0

לבני כל המזלות תחזית אסטרולוגית מה-18 עד ה-24 במרץ 2016; בואו לקרוא מה צופן לכם העתיד, ב”הורוסקופ, אתר “kan-naim”, האסטרולוגית צילה שיר-אל, מביאה תחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, ועל כך, נאמר; לכל אדם כוכב יש בשמים ★ ילידי השבוע: זמן מתאים להשקיע יותר מרץ ואנרגיה בכל הקשור לתחומי הקריירה שלכם.
תחזית אסטרולוגית לכל בני המזלות מה-18 עד ה-24 במרץ  | אסטרולוגית צילה שיר-אל
תחזית אסטרולוגית לכל בני המזלות מה-18 עד ה-24 במרץ | אסטרולוגית צילה שיר-אל

אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש באמצעות האסטרולוגיה השבועית שלך… האסטרולוגית צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-18 עד ה-24 במרץ 2016.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
השבוע הוא זמן מתאים להשקיע יותר מרץ ואנרגיה בכל הקשור לתחומי הקריירה שלכם, נראה שצפויות לכם הפתעות.

☚ ל-מזל החודש – דגים

♥ מזל דגים התאמה לבני מזלות אחרים.

● דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית לבני מזל דגים

★ מרבית הכוכבים נמצאים עכשיו במזל שלכם עובדה שמלמדת על כך שאתם נמצאים בתקופה שיש בה פעילות רבה ואתם נדרשים לעשייה רבה על מנת להוכיח שיש לכם מה להציע. כל זה יכול לבוא בתחום המקצועי ששם נדרשת כרגע מירב תשומת הלב. במידה ובשנה הקרובה תעמדו בציפיות של האחרים מכם, הרי שדרככם אל ההצלחה סלולה עבורכם.

● טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית לבני מזל טלה

★ במהלך החודש הקרוב תהיו מחוברים יותר אל תת-המודע שלכם וגם לצרכים של הסביבה לכם כיוון שהאינטואיציה שלכם תהיה טובה מהרגיל. זה בדיוק הזמן שבו עליכם להקשיב רק לעצמכם גם אם היא תהייה שונה מהאחרים. אתם מקבלים עכשיו מסרים ותובנות מאוד עמוקות כיצד להמשיך ולהתנהג עם הסובבים לכם וגם עם החברים במעגל הראשון של חייכם.

● שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית לבני מזל שור

★ זוהי תקופה מצוינת מבחינה חברתית כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם היכולת שלכם למנף את עצמכם מבחינת המעמד האישי על ידי הכרויות עם האנשים המתאימים. אל תתביישו לנהוג בצורה מעשית בכל פעם שמזמינים אתכם למקום מסוים והרשו לעצמכם לעשות סדרי עדיפויות שיכולים לעזור לכם להתפתחות האישית ופחות להתחשב הפעם בצורכי האחרים.

● תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית לבני מזל תאומים

★ כל מה שקשור לנושאי קריירה, עומד אצלכם בפני שינוי בגלל העובדה שנלקחת מכם אנרגיה רבה מאוד עד כדי כך שאתם מרגישים שחוקים. ייתכן ותקבלו בשורות טובות אשר ירככו לכם את הצורך להחליט, כיצד אתם יכולים לשאת בעומס האישי מול העומס המקצועי ולכן, הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן של חודש עד שתגיעו להחלטות המתאימות.

● סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית לבני מזל סרטן

★ תפיסת העולם שלכם עומדת להשתנות כתוצאה מכל מה שאתם חווים כרגע בחייכם. ייתכנו קשרים עם מקומות מרוחקים מכם וזאת בגלל העובדה שאתם צריכים להתייעץ עם אנשי מקצוע שיכולים לעזור לכם בהיבט המקצועי שבו יש לכם עליות וירידות כתוצאה מהרצון שלכם להתפתח. זהו חודש מאוד משמעותי גם בגלל העובדה, כי כוכב סטורן, שמביא עיכובים, נכנס אליכם לבית העבודה.

● אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית לבני מזל אריה

★ הכוכב יופיטר, המקושר עם שפע והצלחה נמצא אצלכם בבית הכספים עד ליום הולדתכם, כך שזה בדיוק הזמן שבו יש לכם פוטנציאל זמן להצליח בתוכניותיכם לטווח הארוך כיוון שנראה שאכן תצליחו ליישם את מטרותיכם הקרובות וגם הרחוקות. מאחר ו-כוכב סטורן, נמצא במזל קשת, שגם הוא מ”מזלות האש”, הרי שהאחריות אותה אתם מתבקשים ליישם, תצלח לכם.

● בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספט’

תחזית לבני מזל בתולה

★ זוהי תקופה מאוד מעניינית עבורכם כיוון שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת וגם מרבית הכוכבים, נמצאים אצלכם בבית המקושר עם “שותפויות”. כיוון שכך, נראה שאתם נמצאים בסוג של “דילמה” כיצד אתם רוצים להמשיך ולהתנהל מבחינת יחסי האנוש שנדרשים מכם הן במשפחה והן מבחינת יחסי עבודה. חכו עוד כחודש עד אשר תגיעו להחלטות.

● מאזניים (23 בספט’ עד 22 באוק’)

תחזית לבני מאזניים

★ שבוע חג הפורים, עומד להיות מאוד אינטנסיבי עבורכם כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בבית העבודה שלכם עובדה שמלמדת על כך, כי תאלצו לעמוד בהרבה התחייבויות אישיות בגלל צורת העבודה שלכם. מאחר והכול נעשה בלחץ, נראה, כי תצליחו לעמוד בעומס שלכם גם אם הוא יהיה רב מעל מה שהורגלתם אליו. הצורך שלכם להיות עצמאיים מונע מכם לקבל עזרה בשעת הצורך וחבל.

● עקרב 23 באוק’ עד 21 בנוב’

תחזית לבני מזל עקרב

★ הכוכב מארס, נכנס אליכם ל”בית הכספים” וישהה שם במשך כל החודשים הקרובים. עובדה זו, מלמדת על כך שדברים שלא עשיתם אותם בצורה מסודרת בתקופה האחרונה מבחינה כספית יהיו כאלה שיצופו ויעלו על פני השטח על מנת שתוכלו לשפר ולפעול בצורה שונה ויעילה יותר. למרות חוסר הרצון שלכם להתעמת עם נושאים אלה, נראה שלא תהייה לכם ברירה.

● קשת (22 בנוב’ עד 21 בדצמ’)

תחזית לבני מזל קשת

★ הכוכב מארס, האחראי על עשייה, נכנס אליכם למזל לביקור למשך כל החודשים הקרובים ולכן כל הנושאים שהתעכבו עד היום, נראה, שתאלצו לעשות אותם תחת כורח מסוים כיוון שעד היום ניסיתם “לדחות את הקץ” ולא פעלתם למען סגירת הנושא עד תומו. האחריות אותה אתם חשים לא תניח לכם להזניח את כל אותם דברים שאתם מרגישים מותשים מהם.

● גדי (22 בדצמ’ עד 19 בינואר)

תחזית לבני מזל גדי

★ שני כוכבים מאוד משמעותיים, אך שונים מאוד באופיים זה מזה נמצאים בבית המקושר עם כל תחום התת-מודע שלכם ולכן עובדה זו, מלמדת על כך כי יש לכם צורך לפרוץ את המסגרות של עצמכם ובעיקר את אלה שכובלות אתכם, כדי להרגיש שהינה אתם מצליחים להתגבר על העכבות ועל הפחדים והולכים קדימה עם כל מה שהייתם מאחלים עבור עצמכם.

● דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית לבני מזל דלי

★ כוכבים רבים נמצאים אצלכם ב”בית הכספים” עובדה שמלמדת על כך שכרגע מתנהלת בחייכם פעילות מאוד אינטנסיבית סביב כל הנושא הכספי. זה בדיוק הזמן לבחון את ההתנהלות שלכם ולבדוק האם אתם פועלים נכון. מאחר ואתם אנשים מאוד אינדיבידואליסטים באישיותכם, הרי שקשה לכם לקבל הכוונה ובכל זאת , זה בדיוק הזמן ללכת ולהתייעץ עם אנשים מביני עניין.

_________

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן